Jump to content


Photo

Impresii Qashqai


  • Please log in to reply
95 replies to this topic

#81 Klausi

Klausi

    Advanced Member

  • Moderators
  • PipPipPip
  • 747 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Posted 18 February 2012 - 06:40 PM

bine v-am regasit dupa 1 an si cinci luni am ajuns la 47000 km,pana acum nicio problema majora,mici probleme am cu qq,este vorba de luminile xenon care bat foarte jos,la un drum pana in romania am fost nevoit sa folosesc proiectoarele,am fost cu ea la service si mi-au spus ca luminile sunt in regula,dar o sa merg din nou la ei si am sa iau mecanicul de cap si o sa-l sui in masina noaptea ca nu am vizibilitate mai mult de 20 metri in fata masinii,si mai nou a incercat cineva sa schimbe becurile de pozitie de la far?am intrebat la service si au spus ca trebuie sa dau farul jos,e de tot rasul,si este adevarat treaba cu gropile la puntea spate zici ca e o masina de 200000 de km se aude exact cum se auzea precedenta jetta,la un drum de romania cu portbagaj deasupra doua pers si un copil a papat 8,5 cu 130 la ora,si nu mai spun ca daca pui scaunul copilului in spate numai intra decat o persoana in spate,sau doua a cate 50 de kg,ma gandesc serios sa o schimb dar in niciun caz nu trec inapoi la vag-uri tot cu o japoneza am sa tratez,o toyota avensis d4d 2 litri cu 130 de cai care costa cu 2500 mai mult decat qq si calitatea e peste asteptari.sa ne auzim cu bine :lol:

Pe rand:
- farurile se regleaza intr-un anume fel. Nu-si da mecanicul cu parerea. Exista o cutie cu ceva lupe pe un stativ cu roti care se pune in fata farului reglat si practic vezi cum bate farul fata de o referinta. E posibil sa fie reglate prea jos. Uita-te si tu nu lasa mecanicul sa faca ce vrea. Daca dupa operatiunea asta tot ti se pare ca bate prea jos, pune fascicolul mai sus de referinta. E posibil ca iarna sa inghete senzorul de incarcare si daca a fost blocat pe masina incarcata batea mai in jos. Mergi la un service nissan. Baietii de acolo daca sunt amabili stiu unde trebuie sa se uite.
- becurile de pozitie se schimba simplu. Doar rasucesti de soclul care intra in far undeva deasupra. Desfacere -in sens invers acelor de ceasornic. Problema e ca spatiul e ingust mai ales la farul stanga si incape mana greu. Uita-te in manual si o sa vezi mai multe detalii.
- daca troncane pe spate, bucsile inferioare de la amortizoare sunt duse. Daca e in garantie masina se schimba gratuit la reprezentanta. Daca nu mai e in garantie da-mi PM si te mai invat ceva.
- toyota avensis e o masina respectabila, dar motorul de care pomenesti e cu fix 2 generatii in urma motoarelor de qq. Poate o motorizare mai noua? Mai noteaza ca e o masina joasa. Foarte joasa. Daca ai doar internationale, e chiar mai potrivita. Daca vrei si o iesire la iarba verde sau pe drumuri de munte, poti sa lasi toyota acasa.
La multi Km !

#82 japerr_flo

japerr_flo

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 4 posts

Posted 19 February 2012 - 01:13 AM

e noua generatie de motoare de la toyota cu 119 g co2,da am fost exact de doua ori pentru aceeasi problema cu lumina xenon si exact acelasi raspuns farurile sunt in regula si eu nu au ce face,masina e in garantie inca dar m-am hotarat sa o dau,si in privinta puntii spate nu cred sa fie bucsile pentru ca masina e rulata 80% pe autostrada stau in belgia si nu se compara cu drumurile din romania deci vechea problema cu puntea spate,chiar astazi am dat comanda de toyota,in doua luni o sa o am.

#83 Klausi

Klausi

    Advanced Member

  • Moderators
  • PipPipPip
  • 747 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Posted 19 February 2012 - 02:32 AM

e noua generatie de motoare de la toyota cu 119 g co2,da am fost exact de doua ori pentru aceeasi problema cu lumina xenon si exact acelasi raspuns farurile sunt in regula si eu nu au ce face,masina e in garantie inca dar m-am hotarat sa o dau,si in privinta puntii spate nu cred sa fie bucsile pentru ca masina e rulata 80% pe autostrada stau in belgia si nu se compara cu drumurile din romania deci vechea problema cu puntea spate,chiar astazi am dat comanda de toyota,in doua luni o sa o am.

Daca deja ai hotarat sa treci la toyota, ce sa zic ? Ne vedem in curand pe forumul de toyota cu probleme specifice toyota :lol: .
Daca nu ar fi asa putine cred ca si veyron ar avea un forum. Sau poate ca are si nu stiu eu? :D
Despre motorul de generatie noua de care zici ... sa scoti 130 cp din 2 litri nu mi se pare o performanta de 2012. Poate de 2005.
Problema cu amortizoarele n-o are Romanica, o are toata lumea care a cumparat un qq, fie ca merge in germania, belgia, rusia sau bulgaria. E un bug care are rezolvare. Amortizoarele sunt facute in Turcia de Sachs.
Toate cele bune.

#84 mac01

mac01

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 570 posts
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI

Posted 19 February 2012 - 11:50 PM

@japper_flo;
avensis-ul nu este crossover. este o berlina buna pentru sosele. nu trebuie amestecat una cu alta. daca te gandeai la un rav4 atunci putem sa discutam pe tema asta dar asa chiar nu are nici un rost. nu ai sa faci niciodata cu avensis-ul ce faci cu qashqai-ul.

#85 Jokerul

Jokerul

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 61 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 05 March 2012 - 06:09 PM

Vedeti noul motor 1.6 dci de 130cp, 320Nm ce va echipa Qashqay-ul...
http://www.topgear.r...mania-4713.html

Edited by Jokerul, 05 March 2012 - 06:56 PM.


#86 lbadaca

lbadaca

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 53 posts

Posted 12 April 2012 - 04:26 PM

Qashqai-ul are plafoniera spate? Daca da puteti pune o poza ?

#87 Klausi

Klausi

    Advanced Member

  • Moderators
  • PipPipPip
  • 747 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Posted 13 April 2012 - 02:19 AM

Qashqai-ul are plafoniera spate? Daca da puteti pune o poza ?

Eu am plafon de sticla si plafoniera pentru locurile din spate nu ar avea unde sa fie montata asa ca am 2 plafoniere deasupra usilor pe fiecare parte.

#88 ronis

ronis

    Advanced Member

  • Validating
  • PipPipPip
  • 49 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:QQ 1.5 dci DPF Acenta 2011

Posted 13 April 2012 - 07:55 PM

Qashqai-ul are plafoniera spate? Daca da puteti pune o poza ?

Da, are. Este identica cu cea din fata. Modelul de la Renault Symbol (pare-se ca este si la Logan)

#89 florin b

florin b

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 27 posts

Posted 17 September 2013 - 07:35 PM

Daca deja ai hotarat sa treci la toyota, ce sa zic ? Ne vedem in curand pe forumul de toyota cu probleme specifice toyota Posted Image .
Daca nu ar fi asa putine cred ca si veyron ar avea un forum. Sau poate ca are si nu stiu eu? Posted Image
Despre motorul de generatie noua de care zici ... sa scoti 130 cp din 2 litri nu mi se pare o performanta de 2012. Poate de 2005.
Problema cu amortizoarele n-o are Romanica, o are toata lumea care a cumparat un qq, fie ca merge in germania, belgia, rusia sau bulgaria. E un bug care are rezolvare. Amortizoarele sunt facute in Turcia de Sachs.
Toate cele bune.


Sigur ca da, si flansele?...si proiectarea....si ce mai vrei....bravo pentru cei care trec la toyota...si va sugerez si mazda....
Uitati de brand-ul nissan cu "n" mic.

#90 Klausi

Klausi

    Advanced Member

  • Moderators
  • PipPipPip
  • 747 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Posted 18 September 2013 - 09:04 AM

Ai dreptate. Sa-si ia BMW mai bine.
http://www.motorauth...auto-show-video

#91 niss_05

niss_05

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 5 posts

Posted 02 February 2014 - 11:51 AM

Buna ziua,

Am achizitionat recent un Nissan Qashqai 2.0 DCI si am o problema: atat scaunul soferului (cu reglajul la minim) cat si scaunul pasagerului mi se par cam inalte. Are cineva vreo idee daca se poate face ceva? La vreo firma de tuning sau scoaterea de arcuri?

Va multumesc

#92 Klausi

Klausi

    Advanced Member

  • Moderators
  • PipPipPip
  • 747 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Posted 03 February 2014 - 02:04 AM

La firmele de tuning de la noi poti cel mlt sa-ti pui bull-bar-uri si alte chestii cromate sau sa-ti infoliezi diverse: faruri, geamuri, caroserie.
Ma indoiesc ca mai ai unde sa cobori scunul soferului. Nu l-am desfacut niciodata de pe sine, dar daca mai e un loc de unde ai putea sa reduci ar fi la suportii laterali care culiseaza pe sine. Mai intai trebuie studiata problema, adica demontarea scaunului si daca e loc - mers la un sudor priceput care sa taie din suporti si sa-i sudeze la loc. Operatiune migaloasa din care vei putea castiga maxim 3-4 cm.
O alta solutie ar fi sa cauti scaune la masini mai sport cum ar fi 350z, 370z, etc si sa nimeresti un scaun cu profil mai mic dar care sa se potriveasca ca latime pe sinele de QQ.
Sa ne tii si pe noi la curent ca eu cel putin sunt curios daca se potrivesc scaune de pe alte modele de Nissan.

#93 niss_05

niss_05

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 5 posts

Posted 03 February 2014 - 12:07 PM

O sa incerc sa vad ce variante gasesc si daca apare vreo solutie va anunt :) In cazul in care s-a mai lovit cineva de asa ceva, astept in continuare o parere! 



#94 kmeleonu3

kmeleonu3

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 46 posts
  • Gender:Male
  • Location:Amsterdam

Posted 03 February 2014 - 03:57 PM

Ceva de pe aici, nu stiu daca ajuta.

 

http://www.winparts....baar/c1053.html



#95 mariusdmx

mariusdmx

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 50 posts

Posted 03 February 2014 - 04:10 PM

Da, am o problema asemanatoare - parbrizul este prea lat si volanul prea rotund. Ma gandesc sa le iau la smirghel pana se micsoreaza :))

Serios vorbind, sunt scaunele prea sus incat dai cu capul de tavan? Din cate stiu asta este chiar unul din punctele forte ale masinii - pozitia inalta de condus. 



#96 alamic1987

alamic1987

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 38 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 03 February 2014 - 04:45 PM

Buna ziua,

Am achizitionat recent un Nissan Qashqai 2.0 DCI si am o problema: atat scaunul soferului (cu reglajul la minim) cat si scaunul pasagerului mi se par cam inalte. Are cineva vreo idee daca se poate face ceva? La vreo firma de tuning sau scoaterea de arcuri?

Va multumesc

Ceea ce-ti doresti tu nu se numeste TUNING - 

 

TUNING - este un cuvant ce provine din engleza si in traducere libera inseamna - acord fin, reglaj de finete.
In domeniul auto cuvantul TUNING a capatat urmatorul inteles - Acţiune sau preocupare de a imbunătăţi, regla sau particulariza caracteristicile funcţionale sau estetice ale unui autoturism.

Tuningul are o lunga istorie, aproape la fel de lunga ca si evolutia autovehiculelor, gasindu-si originea in America de dupa razboi, odata cu aparitia fenomenului hot-rod-ului, mai precis, masini tipic americane cu motoare mari modificate pentru accelerarea pe linii drepte.
Hot rod-urile s-au nascut in acelasi timp cu chopper-ele, odata cu lasarea la vatra a primelor generatii de veterani din cel de-al Doilea Razboi Mondial. In cautarea lor de adrenalina, de zgomot, de aventura si de un nou stil de viata, acestia au inceput "tuning-ul" cu ajutorul cheilor, aparatelor de sudura si fierastraielor.
Prima etapa a fost "dezechiparea" vehiculelor de tot ceea ce era inutil, astfel incat scaderea greutatii sa aduca un plus de viteza. Primele hot rod-uri erau masini clasice, lasate fara barele de protectie, acoperis, geamuri, capac de portbagaj si capota motorului. Dupa cativa ani, au devenit centrul atentiei, iar V8-urile au inceput sa scrie istorie.
Fenomenul a capatat din ce in ce o mai mare amploare, astfel incat astazi exista o adevarata industrie de profil, ba chiar exista tuneri "de casa" pentru producatorii auto de renume, ce modifica (tuneaza) modelele de serie.

Tuningul la un automobil nu mai consta doar in modificarea parametrilor de functionare a motorului, ci il putem imparti in trei mari categorii:

  • Tuning exterior
  • Tuning interior
  • Tuning motor

Tuning-ul exterior presupune schimbarea aspectului exterior al masinii pentru a obtine o tenta mai sportiva sau mai extravaganta. Spoilerele, pragurile sau eleroanele nu au doar un rol optic, ele ajutand la drenarea curentilor de aer. Kiturile exterioare, proiectate si testate in tunele aerodinamice, au rolul de a ghida curentii de aer, crescand aderenta masinii la viteze mari.

Tuning-ul la interior presupune schimbarea aspectului interior al masinii pentru a obtine o tenta mai sportiva, imbunatatirea functionalitatii, a comfortului sau obtinerea unui aspect mai extravagant.

Tuning-ul la motor presupune ajustarea sau modificarea unui motor cu combustie interna pentru a obtine performanta optima, pentru a creste puterea, economia sau durabilitatea motorului. Acesta a evoluat si s-a dezvoltat cel mai mult, putand fi impartit la randul sau in mai multe categorii:
- Tune-up de motor
- Chip tuning
- Tuningul de performanta


Tuningul este o arma cu doua taisuri, poti sa creezi un model care sa atraga priviri si aprecieri sau poti sa scoti hidosenii care sa atraga priviri si sa intoarca stomacuri pe dos. 






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users