Jump to content


Photo

Impresii Qashqai


  • Please log in to reply
95 replies to this topic

#1 azel

azel

    Administrator

  • Root Admin
  • PipPipPip
  • 37 posts

Posted 07 January 2009 - 08:23 PM

In ultima vreme masinuta asta imi face cu ochiul tot mai tare. La-nceput nu ma atragea defel, insa acuma, pe zi ce trece m i se pare tot mai potrivita ptr. oras si deplasari de 3-400 km saptamanal. Adica de ceea ce voi avea nevoie in viitorul f. apropiat. Pretul mi se pare inca destul de marisor insa cine stie ... pe viitor poate mai scade cu 2-300 euro.
Motorul de 1.5, 105CP mi se pare suficient ptr. ce am nevoie insa vreau sa stiu parerile voastre despre confort, insonorizare, eventual ce probleme ati intalnit la ea.

#2 do_it

do_it

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 7 posts
  • Gender:Male
  • Location:Dublin - Ireland
  • Interests:cars, womans, good thinks in life

Posted 08 February 2009 - 08:38 PM

Salutare tuturor. Azi m-am inscris pe forum. Am un Qashqai de 2000 ccm benzina 140 CP CVT - 2WD.
Apreciez pozitia de condus care este destul de inalta, masina se comporta bine in trafic chiar pot sa spun ca este sprintena (avind in vedere ca are goala doar 1400 kg) si cutia auto este super (CVT). Consumul la motorizarea de 2.o litri este in oras de 10-11 l/100 (depinde de cum conduci). Am Qashqai-ul de 6 luni de zile si am la bord cam 13500 km. La 15.000 merg la revizie. Pina acum nu am avut nici o problema.
Atasez ceva foto... daca sunt intrebari, va rog...

Attached Files



#3 OZZY

OZZY

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 170 posts
  • Gender:Male
  • Location:Buzau

Posted 10 February 2009 - 01:44 PM

Eu o am de 1 an si 2 luni(25500 km) si ar fi ceva probleme:
-in vara trecuta am constatat ca mi se ridica foarte greu geamul spate-dreapta,cate odata deloc...cica ar fi ceva de la macara.
-de vreo 2 luni imi suiera motorul ca dracu' pana se incalzeste.Initial am crezut ca e cureaua slaba,da' un tip de service mi-a zis ca nu...aparatorile aripilor de la rotile din fata au niste fante pt. scurgerea apei...,buuunnn,....cica la modelu meu(1.6 ben) acele fante nu au nici un fel de protectie pe partea interioara(spre motor),asa ca pe cureaua de la alternator ajunge apa cu noroi si de aici apare fluieratul.
-si cum s-a mai spus, e destul de zgomotoasa la denivelari...din cand in cand am un zgomot ciudat in partea dreapta a bordului,pe care nu pot sa-l localizez.....
-a...era sa uit...dupa 120-130 km/h mi se pare intra aer de undeva de afara...cred ca e ceva in neregula cu izolatia frontala.Si tot pe la viteza asta suiera oglinzile laterale(la cat sunt de mari!!!)
Oricum am lista pregatita pt. prima revizie...In rest e OK...

#4 geobc79

geobc79

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 1 posts

Posted 16 February 2009 - 09:41 PM

Salut ,
Sunt fericitul posesor al unui Qashqai 1,6 L benzina , versiunea tekna .Pot sa spun ca a meritat sa astept 6 luni masina , deoarece este o mica bestie , am aproape 10.000 km facuti si pana acum nici un fel de problema. Cu toate ca pretul a fost un pic piperat dar sa stiti ca asi merita banii 21.600 euro, eu nu regret alegerea facuta.

sa auzim numai de bine

#5 claudia

claudia

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 2 posts

Posted 21 March 2009 - 11:07 PM

Masinuta e ok pentru oras. Am condus-o si eu pe a unei cunostinte.... in fine, imi doream un X-TRAIL, si datorita faptului ca nu aveam posibilitatea financiara, ma gandeam la un QASHQAI. Acum vezi ca sunt superoferte la X-TRAIL....- 40% reducere. Eu tocmai al luat unul. Cunosc pe cineva la NISSAN si m-a ajutat cu o masina super...

#6 do_it

do_it

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 7 posts
  • Gender:Male
  • Location:Dublin - Ireland
  • Interests:cars, womans, good thinks in life

Posted 24 March 2009 - 09:18 PM

Salut. Azi am facut revizia de 15ooo km la Qashqai. A durat 4 ore si au schimbat:
Fully Synthetic Magnetic Oil = 4 litri x 8.35 /l
Oil Filter N16/P12 = 1 x 8.35
Brake Fluid = 0.25 l x 5.60
Diverse...
TOTAL: 150.04 aici in Dublin.

#7 OZZY

OZZY

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 170 posts
  • Gender:Male
  • Location:Buzau

Posted 25 March 2009 - 03:29 PM

Salut. Azi am facut revizia de 15ooo km la Qashqai. A durat 4 ore si au schimbat:
Fully Synthetic Magnetic Oil = 4 litri x 8.35 /l
Oil Filter N16/P12 = 1 x 8.35
Brake Fluid = 0.25 l x 5.60
Diverse...
TOTAL: 150.04 aici in Dublin.


Sunt curios cat o sa ma coste revizia de 30 000km(am 28 500)....am auzit ceva de 1200 lei(aprox 290 euro).Si deasemenea sunt curios ce consumabile schimba si la ce preturi.....sunt de retinut preturile tale..

#8 OZZY

OZZY

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 170 posts
  • Gender:Male
  • Location:Buzau

Posted 25 March 2009 - 03:36 PM

Revin......pe ''geproitm'' l-a costat 1520 lei(aprox.350 euro).....mi se pare mult...

#9 do_it

do_it

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 7 posts
  • Gender:Male
  • Location:Dublin - Ireland
  • Interests:cars, womans, good thinks in life

Posted 25 March 2009 - 05:21 PM

Da ai deptate, preturile sunt "de retinut"... Am mai facut reviziile (15000 si 30000 km) la Touaregul care l-am avut in Germania si deasemeni preturile au fost bine sub preturile din Romania. Se pare ca in Romanai dupa ce ca mecanicii sunt mai putin profesionisti ( mai mult indiferenti si spagari...) si preturile sunt mai mari. Mai dureaza pina se va schimba ceva in directia buna... din pacate.
Am postat preturile de aici din Dublin si din Germania (ptr. Touareg pe w.vwforum.ro) ca sa isi faca fiecare dintre voi care bineinteles este interesat sa afle, ce si cum merge treaba "afara"... La a doua revizie (cea de 30000 km) am inteles ca va fi cu aprox 100 mai mare, deci ma astept la ceva de genul 250 . Nu am avut nici un fel de problema pina acum cu Qashqai-ul meu iar sotia este f. multumita de masina avind in vedere ca ea condus 80% din acesti 15000 km. Este o masina sprintena iar cutia CVT face toti banii mai ales in trafic atunci cind uneori, in 100 m ar fi trebuit sa schimbi de 20 de ori... La sprint din nou cutia CVT face diferenta (pozitiv) si te "scoate din pluton" fara mari eforturi... Va voi tine la curent...

#10 danielito

danielito

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 2 posts
  • Gender:Male
  • Location:vaslui

Posted 07 May 2009 - 05:02 PM

Eu am un Qq 1.5 dCI tekna cu P1 si are acum 20000 in bord, dar fara prob prea mari, consum super faina o medie de 5.7, puntea spate e cam galagioasa, nu mi se pare ca are shuierat prea mare la oglinzi in viteza (am mers cu ea cu maxim 180 la ora). Se comporta destul de fain la drum in rest mai nimika, la prima revizie am fost la 12000 si am platit foarte putzin, 570 de lei. La urmatoarea m-a chemat la 22000, nu shtiu ce scor o sa aiba, dar.... om vedea. Motorul pare sa aiba destule resurse pt o capacitate cilindrica atat de mica, ..... Cand am luat-o am cerut un test drive cu una similara, nu-mi vene sa cred ca se poate pune un motor asha de mic pe un pui de dinozaur :P .
In rest doar un geam spart de la o pietricica..... Drumurile noastre toate....!!!!
Foarte fain cu senzorii de parcare pe spate , luneta e destul de mikutza dar te ajuta mult si oglinzile suficient de mai.!!!
In rest TOATE bune!!!

Attached Files

  • Attached File  Q2.jpg   4.65K   152 downloads

Edited by danielito, 07 May 2009 - 05:16 PM.


#11 do_it

do_it

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 7 posts
  • Gender:Male
  • Location:Dublin - Ireland
  • Interests:cars, womans, good thinks in life

Posted 13 May 2009 - 06:13 PM

Salutare tuturor forumistilor.
Am revenit din concediu in care am adaugat inca 7.000 km la bordul QQ. Acum am 24.000 km si in timpul sederii mele in Germania am rezolvat prima problema aparuta si anume, bec faza scurta ars (intrucit aici in Irl polua mult si este vreme "inchisa" folosesc mai tot timpul luminile masini).
In Freiburg am fost la un service Nissan si l-au schimbat contra a 12 . Masina s-a comportat (ca si in vara trecuta cind am cumparat-o) excelent si la intoarcere a fost deosebit de incarcata (fica mea a cumparat de prin Europa tot ce a vazut colorat frumos asa ca a umplut masina...)
Intr-o parcare ma uitam din spate la Qashqai si am observat ca rotile spate s-au "cracanat" un pic din cauza incarcaturii (cam ceva in genul cum arata un BMW X5 cind este incarcat) Data viitoare imi iau un portbagaj gen "box" si il pun deasupra...
La dus (adica din Irlanda spre Romania) consum de +\- 8.5 % la o viteza in general constanta (cruise control set on 140 kmh) iar la intors cu masina plina am avut un consum in jur de 9 % dar la viteza de croaziera mai mica (cruise control set on 130 kmh) aceste date fiind obtinute in afara Romaniei... Mi-as fi dorit un portbagaj putin mai mare... In vara vreau sa dau un tur prin France-Spain-Italy... asa ca abia astept...

#12 bombicri

bombicri

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 7 posts

Posted 07 December 2009 - 11:32 PM

De aproape 3 saptamani sunt fericitul posesor a unui QQ 1,5 dCi Tekna cu P1 argintiu.
Am ales-o pentru ca:

- este o masina medie, de talia Megane-ului - masinile de talia Passat-ului nu sunt pe placul meu
- este economica, consumul mediu prin Bucuresti de cand am luat-o este 6,5 l/100km - eu vin de pe un Megane tot de 1,5 dCi, am fost multumit de experimentul cu acest motor
- are garda la sol mare - mici excapade pe drumuri mai putin circulate imi fac placere

Nu am la bord decat 700 km, pentru moment mi se pare mult mai lenta decat Megane-ul, are si 200 kg mai mult.
Poate dupa 1000 - 2000 km motorul va deveni mai sprintar.

M-am gandit la un chip-tuning care ar aduce puterea pe la 130CP.
A facut cineva chip-tuning? Ce parere aveti despre chip-tuning?

Edited by bombicri, 07 December 2009 - 11:35 PM.


#13 OZZY

OZZY

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 170 posts
  • Gender:Male
  • Location:Buzau

Posted 08 December 2009 - 03:32 PM

Problema cu chip-tuningul e ca iti pierzi garantia motorului,daca il faci in alata parte decat la ei...

De aproape 3 saptamani sunt fericitul posesor a unui QQ 1,5 dCi Tekna cu P1 argintiu.
Am ales-o pentru ca:

- este o masina medie, de talia Megane-ului - masinile de talia Passat-ului nu sunt pe placul meu
- este economica, consumul mediu prin Bucuresti de cand am luat-o este 6,5 l/100km - eu vin de pe un Megane tot de 1,5 dCi, am fost multumit de experimentul cu acest motor
- are garda la sol mare - mici excapade pe drumuri mai putin circulate imi fac placere

Nu am la bord decat 700 km, pentru moment mi se pare mult mai lenta decat Megane-ul, are si 200 kg mai mult.
Poate dupa 1000 - 2000 km motorul va deveni mai sprintar.

M-am gandit la un chip-tuning care ar aduce puterea pe la 130CP.
A facut cineva chip-tuning? Ce parere aveti despre chip-tuning?



#14 bombicri

bombicri

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 7 posts

Posted 10 December 2009 - 11:07 AM

Problema cu chip-tuningul e ca iti pierzi garantia motorului,daca il faci in alata parte decat la ei...




Am discutat cu un prieten care face asa ceva ... in mod profesional ... nu este vorba de baietii destepti care lucreaza cu CD-uri din targ si mi-a garantat ca practic nu se poate vedea chip-tuningul ... singura posibilitate este sa verifice valoarea unor parametri si sa-i compare cu valoarea standard ... Ma intrebam daca cineva a efectuat un cip-tuning la Qashqai 1,5 dCi si daca ceea ce a obtinut este satisfacator fata de suma investita.

#15 katiushk

katiushk

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 20 posts
  • Gender:Female
  • Location:galati

Posted 27 December 2009 - 03:40 AM

OZZY, ai facut revizia de 30.000 km ? din postarile de mai sus mai aveai 1500 km pana la revizie.
daca ai facut-o, cam cat te-a ajuns si ce ai schimbat?

Edited by katiushk, 27 December 2009 - 03:41 AM.


#16 OZZY

OZZY

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 170 posts
  • Gender:Male
  • Location:Buzau

Posted 05 January 2010 - 02:20 PM

OZZY, ai facut revizia de 30.000 km ? din postarile de mai sus mai aveai 1500 km pana la revizie.
daca ai facut-o, cam cat te-a ajuns si ce ai schimbat?


...pai consumabile...ulei,filtre(mai putin cel de polen,pe care l-am schimbat la 40000 km/200 lei).In total a costat vro' 580 lei...aaa mi-au dat si un discount de fidelizare(masina e cumparata de la ei).Practic,la Buzau cu tot cu filtrul de polen,revizia de 30000 km costa vro' 800 lei.In alte orase am auzit de sume mult mai mari...1200-1600 lei.

#17 katiushk

katiushk

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 20 posts
  • Gender:Female
  • Location:galati

Posted 06 January 2010 - 03:28 AM

...pai consumabile...ulei,filtre(mai putin cel de polen,pe care l-am schimbat la 40000 km/200 lei).In total a costat vro' 580 lei...aaa mi-au dat si un discount de fidelizare(masina e cumparata de la ei).Practic,la Buzau cu tot cu filtrul de polen,revizia de 30000 km costa vro' 800 lei.In alte orase am auzit de sume mult mai mari...1200-1600 lei.

mersi mult.
e destul de bine pretul.
ai dreptate, depinde mult unde faci revizia.
multumesc!

#18 Elco

Elco

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 293 posts
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Posted 08 January 2010 - 11:38 PM

Este o masina sprintena iar cutia CVT face toti banii mai ales in trafic atunci cind uneori, in 100 m ar fi trebuit sa schimbi de 20 de ori... La sprint din nou cutia CVT face diferenta (pozitiv) si te "scoate din pluton" fara mari eforturi... Va voi tine la curent...



Cutia CVT (belt CVT de pe Nissan) este cea mai performanta cutie automata disponibila la ora actuala.
Are cele mai mici pierderi de putere, motorul sta tot timpul la turatia optima pentru viteza/acceleratia respectiva, reduce muuult consumul motorului, accelereaza mai repede (din mers) decat aceeasi masina echipata cu at tip de cutie, etc..
mai multe detalii aici:
http://en.wikipedia....le_transmission

Singura problema e ca nu poate "duce" cuplu mai mare de 350Nm
Aceasta cutie a fost folosita pe toate variantele de Nissan Murano
Pe murano e folosit acelasi motor ca pe 350Z dar detunat pt a nu depasi limita de cuplu a cutiei de viteze.
Cand se vor descoperi materiale mai rezistente ce pot fi folosite pt cureaua din cutia CVT, vor aparea si pe masini mai puternice.
Tot din cauza limitei de cuplu, masinile echipate cu CVT accelereaza mai "incet" de la 0 decat aceeasi masina echipata cu alt tip de cutie, dar accelereaza muuult mai "repede" din mers (depasiri)

Felicitari pt masina si sa o folositi sanatosi, fara incidente

#19 geproitm

geproitm

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 47 posts
  • Gender:Male
  • Location:Brad, HD

Posted 10 January 2010 - 01:11 PM

Salut voios de QQ-ist :) .
Nu am mai intrat demult pe acest forum si vad ca s-a mai animat.
Luna trecuta am primit o scrisoare de chemare la un service autorizat Nissan pentru rezolvarea unei probleme la CASETA DE DIRECTIE :blink: .
M-am programat la Deva si in 45 de minute mi-au montat un "kit" zic ei care protejeaza ceva pe la caseta de directie si totul e OK.
Inaintea mea era cineva cu un QQ-ai diesel 2.0 care avea 65000 km si avea probleme deja la directie, adica la miscarea volanului se simtea un huruit, deranjant :angry: .
Spunea ca a trecut de mai multe ori pe la service si pe moment se rezolva problema dar dupa un timp reaparea.
Mai are cineva probleme de genul asta? :(

#20 solomonien

solomonien

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 22 posts

Posted 14 January 2010 - 12:50 PM

salut! am inteles ca primul lot de qashqai-uri au avut asemenea probleme si e adevarat ca in franta ca si in germania si banuiesc ca in toate tarile civilizate unde clientul este respectat si are drepturi, oamenii au fost chemati la service pentru remedierea problemelor la caseta de directie . din cate am inteles eu era vorba de un rurment ceva care trebuia schimbat. ma intreb daca renumitul chit pe care il monteaza ai nostri nu cumva este o inventie ce nu face decat sa intarzie inevitabilul (asta asa ca pentru romani ;spun asta in conditiile in care ai nostri s au autosesizat si au inceput sa ia masuri abia dupa un an).




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users