Jump to content


Photo

Qashqai Mr20De 4X4


  • Please log in to reply
11 replies to this topic

#1 leventebest

leventebest

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 4 posts

Posted 29 August 2014 - 08:00 AM

Buna dimineata, sunt si eu proaspat posesor de Qashqai, modelul Tekna 2.0 4x4 2007, ar trebui sa i fac schimbul de filtru si ulei. Cam ce firma recomandati? Uitandu ma prin facturile vechi ale masinii, toate reviziile din 2007 pana acum fiind facute la dealer Cobalcescu, am vazut ca i s a pus prima data ulei 5x50, ulterior 10x40. In cartea de service stiu ca se recomanda 5x30. De asemenea ce filtre folositi, eui ma gandeam la Mann. Multumesc



#2 Klausi

Klausi

    Advanced Member

  • Moderators
  • PipPipPip
  • 747 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Posted 02 September 2014 - 09:09 AM

Pai daca a fost la Cobalcescu doar nu era sa puna de fiecare data acelasi tip de ulei. Mai schimba oamenii modelul. Pun ce au pe stoc pentru diversificare. :))
Mann e OK. Pune uleiul cu specificatiile recomandate de producator. Cat despre marca... cu cat mai scump cu atat mai bine. Un ulei prost va dauna motorului.

#3 Costelino

Costelino

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 86 posts

Posted 24 October 2014 - 02:20 PM

Salut, sunt un nou posesor de Qashqai, modelul 2.0 4x4 2007 si sunt interesat cat ulei intra la un schimb (cu schimbare filtru) la motor, cutie viteza manuala si diferential(sau ce are).MS. 



#4 gabilungu

gabilungu

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 22 posts

Posted 24 October 2014 - 02:46 PM

schimb ulei motor cu schimbare de filtru : 4.4litri

schimb ulei cutie de viteze : 2litri

diferential 0.6litri

(valori luate din manual)



#5 mns77

mns77

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 56 posts
  • Gender:Male
  • Interests:NISSAN QASHQAI 2011,150CP, 2.0 DCI,4x4 TEKNA

Posted 05 August 2016 - 02:44 PM

Salut! Cum se  recomanda a se circula pe sezonul cald cu tractiunea 4x4 cuplata sau doar tractiunea fată? Eu spre exemplu merg doar cu 4x4 cuplat............... o fi bine o fi rau? Sfaturi practice astept de la posesorii de QQ 4x4..................Merci. 



#6 pufiman

pufiman

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 2 posts

Posted 22 August 2016 - 01:12 PM

Salut, eu merg in mod normal doar cu tractiunea fata, dar daca merg mai sportiv sau pe carobil ud, atunci cuplez modul Auto(4x4).

Cand nu merg pe asftalt, evident doar 4x4 :D



#7 mns77

mns77

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 56 posts
  • Gender:Male
  • Interests:NISSAN QASHQAI 2011,150CP, 2.0 DCI,4x4 TEKNA

Posted 23 August 2016 - 10:01 AM

Eu am inteles de la unele persoane ca, daca se circula tot timpul cu modul auto cuplat indiferent de sezon si conditii de carosabil, la un moment dat e posibil sa cedeze diferentialul s.a.m.d.

Intrebarea mea este daca e posibil sa cedeze sau nu diferentialul, cu toate ca sunt marci de SUV-uri care au tractiunea 4x4 permanenta(AUDI, BMW,HYUNDAI, KIA,etc) si totusi nu am informatii(cel putin eu nu am informatii) ca sa le cedeze diferentialul.

Doresc sa aflu mai multe informatii de la colegii nostri, forumisti, care detin QQ 4x4 daca au patit vreun necaz de genul acesta sau poate stiu mai multe decât mine si sa ne impartaseasca si noua din experienta lor.Multumesc! 



#8 pufiman

pufiman

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 2 posts

Posted 25 August 2016 - 11:05 AM

Evident ca pe modul Auto sunt mai multe piese care se utilizeaza/uzeaza deci posibil sa cedeze in timp, dar sunt curios si eu daca chiar a patit cineva asa ceva.

 

Din cartea tehinica, partea de 4x4 e cam fara mententanta, doar trebuie verificat din cand in cand niveul uleiului in cutii.



#9 mns77

mns77

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 56 posts
  • Gender:Male
  • Interests:NISSAN QASHQAI 2011,150CP, 2.0 DCI,4x4 TEKNA

Posted 20 September 2017 - 03:40 PM

Salut prieteni.

As dori sa va explic o situatie care mi-a aparut la QQ-ul meu automat.Astazi dimineata l-am pornit, ca de-obicei, l-am cuplat in ”drive” si cand sa plec de pe loc nu mai voia sa plece, ba chiar am apasat pedala de acceleratie mai serios si de-abia pleca.........................zici ca era o iapa din aia vlaguita de puteri. Cu mare chinuri a ajuns pe la vreo 2500 rotatii si....dintr-o data si-a revenit ca putere si forta...........ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. Am zis: gata si-a revenit.

Apoi am oprit undeva sa fac o chestie..............si ........iar acelasi simptom.

Stiti cumva ce poate fi? Un coleg mi-a spus ca ar fi o problema la cutia de viteze, un altul ca e de la parafina de la combustibil care se duce in sistenul de injectie.



#10 mns77

mns77

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 56 posts
  • Gender:Male
  • Interests:NISSAN QASHQAI 2011,150CP, 2.0 DCI,4x4 TEKNA

Posted 22 September 2017 - 05:51 AM

Am pus-o pe tester la service Nissan.......................de vina era debitmetrul de aer.................imbâcsit.L-au curatat si ...........................gata.......................zbârnăie!



#11 mac01

mac01

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 570 posts
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI

Posted 22 September 2017 - 09:43 PM

Da, ma bucur ca ai rezolvat....

Banuiesc ca te referi la senzori.....la senzorul Maf situat imediat dupa filtru de aer...? Sau la senzorul Map situat pe clapeta de aer?

Vezi ca tu ai motor M9R diesel...motorul din acest topic (MR 20 D) este pe benzina....n-ai postat in topicul care trebuie. Ma bagasei la idei ...nu stiam pana la urma ce motor ai pe masina!

Spor!


Edited by mac01, 22 September 2017 - 09:43 PM.


#12 mns77

mns77

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 56 posts
  • Gender:Male
  • Interests:NISSAN QASHQAI 2011,150CP, 2.0 DCI,4x4 TEKNA

Posted 25 September 2017 - 06:06 AM

E vorba de senzorul de dupa filtrul de aer...............................iar legat de topic..............nici nu am realizat..................am vazut qashqai 4x4 si-am zis ca aici trebuie sa scriu..................scuze de derută :wacko:






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users