Jump to content


Photo

preţul pentru primul său diesel, FX30d


  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 chris

chris

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 424 posts

Posted 07 May 2010 - 08:44 PM

Infiniti FX, unul dintre crossover-ele de mari dimensiuni cu cele mai sportive performanţe dinamice şi cu siguranţă modelul cu aspectul cel mai sportiv de pe piaţă, este disponibil acum cu un nou motor sport sub capotă. Un motor diesel. Aceasta nu este însă, singura noutate a mărcii Infiniti pe piaţa Europeană, Odată cu acest motor diesel Infiniti introduce şi două noi sisteme de siguranţă: sistemul de avertizarea în cazul coliziunilor cu partea frontală (FCW - Forward Collision Warning) şi sistemul de prevenire a depăşirii benzii (LDP - Lane Departure Prevention).

Bazându-se pe punctele forte ale modelului FX, modernul motor V6 de 3,0 litri creşte şi mai mult cuplul deja extraordinar al modelului FX, diminuând însă emisiile de CO2 şi consumul de carburant, pentru a oferi beneficii reale clienţilor. Noul model FX30d va fi disponibil în 4 versiuni şi se va alătura modelelor FX cu motoare V6 şi V8 pe benzină formând astfel începând cu 2010 o nouă gamă – la preţuri practic identice cu modelele V6 pe benzină echivalente, .

Anunţat astăzi, preţul modelului FX30d porneşte de la [57.100 Euro inclusiv TVA]. Disponibil atât în varianta de lux GT şi în versiuni mai sportive de tip S, modelul diesel marchează introducerea unor noi versiuni Premium care să includă orice funcţie imaginabilă în dotările standard. Printre acestea se numără şi noua tehnologie sofisticată de siguranţă pentru prevenirea coliziunilor, care este disponibilă pentru prima dată pe toate modelele Infiniti din Europa.

Construcţia modernă, ingeniozitatea aerodinamică şi sistemul de tracţiune integrală extrem de eficient ale modelului FX reprezintă soluţiile perfecte alături de noul motor V6 diesel. În cifrele, consumul este unul foarte competitiv pentru clasa din care face parte ajungând în ciclu mixt la 9 l/100 km, în timp ce emisiile de CO2 scad la 238 g/km.

Cu toate acestea, modelul FX diesel rămâne în esenţă o maşină sport, iar acest lucru este dovedit de impresionantul cuplu de 550 Nm al noului motor, disponibil la doar 1.750 rot/min. Împreună cu transmisia automată cu 7 trepte cu sistemul Adaptive Shift Control, motorul cu piezo-injecţie propulsează versiunea mai ecologică a modelului FX de la 0 la 100 km/h în doar 8,3 secunde. Viteza maximă posibilă este de 212 km/h. Însă cu adevărat impresionantă este puterea de care dă dovadă varianta diesel în depăşiri, datorită cuplului mai generos decât cel generat de motorul V8 pe benzină care echipează modelul FX50.

Caracteristicile sport ale modelului FX sunt scoase şi mai mult în evidenţă pe modelul FX30dS, care pune clar accentul pe plăcerea de a conduce. Versiunea S a modelului diesel este echipată cu jante din aliaj de 21”, scaune sport, suspensii sport şi direcţia activă spate (RAS - Rear Active Steering). Este pentru prima dată când această tehnologie deosebită care facilitează manevrabilitatea este disponibilă în gama FX pe un alt model decât „nava amiral” FX50.

Comparativ cu modelele FX pe benzină, motorul diesel care echipează modelul FX30d oferă capacităţi excepţionale, fără a sacrifica performanţele sau rafinamentul. Sistemul de evacuare a fost modificat, astfel încât sunetul aminteşte cu adevărat de un motor sport. Motorul V6 este unic prin blocul realizat din fontă grafitată compactată (CGI) care combină greutatea redusă a unui bloc din aliaj cu fineţea unui bloc motor din fier, fără a se recurge la măsuri complicate extra-inginereşti.

Prin cei 175 kW (238 CP), acest motor se numără printre cele mai puternice motoare V6 diesel cu un singur turbocompresor. Turbocompresorul este montat în interiorul V-ului format de cilindri motorului. Acesta este poziţionat într-un unghi neobişnuit de 65 de grade pentru a garanta echilibrul şi fiabilitatea și pentru a asigura totodată montarea într-un spaţiu redus.

Noul model diesel este disponibil în patru versiuni, fiecare având un echivalent FX37 pe benzină într-o gamă simplificată menită să reflecte dorinţele clienţilor din întreaga Europă în ceea ce priveşte modelele FX de vârf. Practic, schimbarea înseamnă mai multe funcţii, mai puţine opţiuni la costuri suplimentare şi o nouă versiune Premium.

Cumpărătorii modelului FX se pot orienta fie către varianta de lux GT fie către varianta sport S. Modelul GT pentru 2010, atât în versiunea FX30 diesel, cât şi în cea FX37 pe benzină, este echipat în varianta standard cu o transmisie automată cu 7 trepte cu padele pentru schimbarea vitezelor, cu tracţiune integrală, tapiţerie din piele, scaune faţă încălzite şi răcite, faruri adaptive bi-Xenon (AFS), cameră pentru mersul cu spatele şi senzori de parcare, scaune electrice faţă (cu memorarea poziţiei scaunului şoferului), volan reglabil electric pe înălţime şi longitudinal, trapă de acoperiş din sticlă, jante de 20" din aliaj uşor, I-Key cu acces inteligent, cruise control, vopsea rezistentă la zgârieturi (Scratch Shield) şi un sistem audio cu 7 difuzoare cu o magazie cu 6 CD-uri, decodor MP3, mufă Aux-In şi Bluetooth pentru conectivitate mobilă.

Modelul FX în varianta S intensifică senzaţia de sportivitate prin scaunele faţă sport, reglabile electric, amortizoarele cu controlul activ al ratei de amortizare (CDC - Continuous Damping Control), jantele de 21” din aliaj şi, exclusiv pe versiunile S diesel și V8 5,0 litri benzină, direcţia activă spate (RAS - Rear Active Steering), care oferă un plus de stabilitate şi agilitate. Pentru a distinge versiunea S, maşina este dotată cu faruri cu sticlă fumurie, cu prize de aer exterioare şi ornamente de praguri cromate.

Noul model Premium aduce un plus atât versiunilor GT, cât şi S prin funcţii care deseori nu se regăsesc pe modelele concurente. Infiniti acordă o atenţie deosebită siguranţei, astfel încât modelele FX sunt recompensate cu punctajul maxim de cinci stele la testele de impact EuroNCAP. Atât versiunile GT Premium, cât şi S Premium ale modelelor FX30d şi FX37 sunt echipate cu elemente cheie ale tehnologiei inovatoare a scutului de siguranţă. Printre acestea se numără sistemele Intelligent Cruise Control (ICC) pentru întreaga plajă de viteză, Intelligent Brake Assist (IBA) şi avertizarea în cazul coliziunilor cu partea frontală (FCW - Forward Collision Warning).

Sistemul ICC menţine o distanţă sigură faţă de maşina din faţă în timpul funcţionării. Când sistemul de cruise control este oprit (cea mai mare parte a timpului pentru majoritatea şoferilor), sistemele IBA şi FCW sunt permanent în alertă. Acestea nu doar avertizează şoferul cu privire la distanţa insuficientă faţă de vehiculul din faţă, ci şi pregătesc puternicul sistem de frânare cu discuri la toate roţile pentru o oprire de urgenţă, în cazul în care aceasta ar fi necesară.

Un alt bonus în materie de siguranţă, disponibil numai pentru modelele diesel Premium este sistemul de prevenire a depăşirii benzii (LDP - Lane Departure Prevention), disponibil pentru prima dată în Europa. Spre deosebire de modelele concurente care doar avertizează şoferul când maşina depăşeşte banda de rulare, sistemul LDP de la Infiniti avertizează şoferul, dar ia şi măsuri în cazul în care avertizarea este ignorată. Sunt acţionate uşor frânele dintr-o parte a maşinii pentru a o redirecţiona în banda corectă. Sistemul LDP funcţionează doar la viteze de peste 70 km/h şi este dezactivat automat în momentul acţionării semnalizatoarelor de direcţie. Acest sistem poate fi oprit şi de şofer, dacă doreşte acest lucru.

Versiunile FX Premium sunt echipate şi cu inovaţii precum monitorul de vedere perimetrică şi un sistem de navigaţie prin satelit cu un hard disc de 30 GB, elementul central al platformei de informaţii şi divertisment Connectiviti+. Sistemul de navigaţie prin satelit dispune de o funcţionalitate vastă şi comenzi intuitive. Totodată, acesta este nu doar de patru ori mai rapid decât vechiul sistem prin DVD, ci include şi o varietate largă de funcţii şi facilităţi, precum recomandările din Ghidul Michelin şi grafică 3D, care ajută la eliminarea stresului în timpul călătoriilor şi oferă un plus de divertisment.

În ceea ce priveşte sistemul de sunet, modelele Premium sunt echipate cu un dispozitiv Music Box de 10 GB care poate stoca echivalentul a 300 de CD-uri şi acestea mai dispun ca dotare standard de un sistem Bose Premium Sound System, pentru a vă putea bucura cu adevărat de muzică.

Lucrul neschimbat este că modelul FX50 cu motor V8 rămâne „nava amiral” a gamei. Nu există schimbări în ceea ce priveşte specificaţiile modelului pentru 2010. Practic, totul este oferit ca dotare standard, însă modelul poartă de acum numele de FX50 S Premium, pentru a reflecta noua ordine.

Preţurile pentru gama completă de modele Infiniti FX pentru anul 2010 sunt următoarele:
- Infiniti FX37 GT [57.000 Euro inclusiv TVA]
- Infiniti FX30d GT [57.100 Euro inclusiv TVA]
- Infiniti FX37 GT Premium [62.200 Euro inclusiv TVA]
- Infiniti FX30d GT Premium [62.800 Euro inclusiv TVA]
- Infiniti FX37 S [59.500 Euro inclusiv TVA]
- Infiniti FX30d S [59.600 Euro inclusiv TVA]
- Infiniti FX37 S Premium [64.700 Euro inclusiv TVA]
- Infiniti FX30d S Premium [65.300 Euro inclusiv TVA]
- Infiniti FX50 S Premium [73.000 Euro inclusiv TVA]

Gama completă de modele FX pe benzină şi diesel va fi disponibilă în centrele Infiniti începând cu luna iunie.

Attached Files



#2 Elco

Elco

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 293 posts
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Posted 08 May 2010 - 12:47 PM

FCW nu e nou pe modelul ala.
E disponibil pe G37 convertible din 2009 si pe toate modelele 2010.
Sistemul FCW se "sperie" cam usor... daca franezi putin mai brusc la semafor, intra in actiune de la 20-30m de masina din fata.
Masina franeaza mai tare si bipaie sistemul de avertizare in bord.

Daca tot au facut un FX cu motor diesel, trebuia sa-l faca la fel de rapid ca cel pe benzina.
FX37 face 6,8s de la 0 la 100
FX30D face 8,3s.
Cam mare diferenta...

#3 chris

chris

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 424 posts

Posted 09 May 2010 - 02:44 PM

FX37 face 6,8s de la 0 la 100
FX30D face 8,3s.
Cam mare diferenta...

totusi este un diesel...




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users