Jump to content


Photo

Nissan X-TRAIL


  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1 netcity

netcity

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 37 posts

Posted 21 January 2009 - 04:21 AM

Acesta este tractorasul meu:

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Este full la capitolul optiuni mai putin navigatie. Navigatorul de la Nissan nu avea nici drumurile principale din RO. Am pierdut camera video la mersul inapoi care vinea la pachet cu navigatorul, dar nu imi pare rau.

Motorul este 1.9 si are 170 CP care se simt inclusiv la consum.

Are deja 16 000 de km rulati din care destui in off-road, ce-i drept nu extrem. Nu a avut niciodata nici cea mai mica problema. Acolo unde pot merg destul de tare, iar motorul este plin de viata. Prima revizie a costat imens: 1700 RON. Cauciucurile all seasons sunt niste jeguri ordinare vara, dar se comporta multumitor iarna pe drum inghetat si alunecos.

#2 Silviu

Silviu

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 15 posts
  • Gender:Male
  • Location:CBU

Posted 21 January 2009 - 11:53 AM

Sa te tina ani buni de acum incolo si sa o stapanesti sanatos! ^_^
Si eu am avut anul trecut vreo luna un X-Trail pe mana, modelul anterior la al tau, din 2003. Avea motor de 2.2 dCi si consumul era cat de cat ok. In oras 10-11 litri, in afara am facut un drum Romania-Germania-Romania si am scos sub 6 l/100 km, pe autostrada am mers normal cu 140 km/h. Aceste masini se comporta bine chiar si in off-road.
Omul a carui este masina chiar nu are probleme cu ea, de cand o are a facut doar schimbul de ulei, in schimb nu a trebuit sa repare nimic...o are cam din 2005.

Posted Image

Edited by Silviu, 21 January 2009 - 11:55 AM.


#3 lucian

lucian

    Member

  • Administrators
  • PipPip
  • 11 posts

Posted 12 February 2009 - 08:17 PM

Netcity, cāt a costat maşina si opţiunea de sky dome ??? Īn rest ce să zic ... salivez :D. Greieraşi sau probleme cu ea ??

#4 netcity

netcity

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 37 posts

Posted 16 February 2009 - 04:05 PM

Netcity, cāt a costat maşina si opţiunea de sky dome ??? Īn rest ce să zic ... salivez :D. Greieraşi sau probleme cu ea ??


Masina a costat aprox. 37 000 de euro. Este optiunea Elegance cu motor de 1.9, 173 CP . Nu stiu cat costa sky dome-ul deoarece asa a fost in pachet. Din pacate este singura masina cred din lumea asta care are acelasi pret ca acum 1 an. Se fabrica in schimb X-trail classic la preturi omenesti. Eu am vrut sa fie versiunea New ca sa nu am probleme cu motorul pe timp de iarna si fiindca doream un motor clasic si un sasiu nou.

Este dupa parerea mea singurul SUV cu abilitati importante de off-road usor (nu extrem) .

Nu are dupa 20 000 de km nici un greieras in bord, cu toate ca am mers mult pe drumuri proaste de tara. In schimb ca orice masina din grupul Renault are probleme cu zgomotul la haion, ceea ce inseamna ca din in cand, la 5000 de km trebuie sa mergi la service sa iti dea cu spray.

Daca masina asta ar fi costat mai putin ar fi fost foarte vanduta. Cred ca nu a fost ieftinita ca sa nu canibalizeze oferta de la X-Trail Classic.

Mai ma bucura ceva; faptul ca are un design clasic barbatesc si nu in ultimul rand ca nu este o masina de manelisti.

#5 bogdan_pan

bogdan_pan

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 17 posts
  • Gender:Male
  • Interests:4x4, offroad, sailing,

Posted 21 March 2009 - 05:08 PM

SA O STAPANESTI SANATOS....este intradevar o masina foarte frumoasa, si si ffff buna

ai facut o alegere buna, si nu trebuie sa te superi ca nu i-a scazut preturl...

intr-un fel e un lucru bun

#6 bogdan_pan

bogdan_pan

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 17 posts
  • Gender:Male
  • Interests:4x4, offroad, sailing,

Posted 21 March 2009 - 05:24 PM

Are deja 16 000 de km rulati din care destui in off-road, ce-i drept nu extrem. Nu a avut niciodata nici cea mai mica problema. Acolo unde pot merg destul de tare, iar motorul este plin de viata. Prima revizie a costat imens: 1700 RON. Cauciucurile all seasons sunt niste jeguri ordinare vara, dar se comporta multumitor iarna pe drum inghetat si alunecos.


Anvelopele ALL seasons sunt o gaselnita diabolica a producatorilor, pentru a putea oferii in orice anotimp aceleasi anvelope pe masini... in felul acesta masinile pleaca din fabrica cu un singur tip de anvelopa, iar dealerul poate livra orice masina oricand, indiferent de climat, regiune, anotimp fara costuri suplimentare.

Bun, or fi avand si alte argumente, dar acesta este principalul.

Daca ne uitam la cifrele de vanzari ale anvelopelor all seasons, catre clienti , acestea sunt infime, si de multe ori vanzarile sunt relizate datorita promotiilor sau proastei pregatiri ale comerciantilor.

Recomand sa iti achizitionezi anvelope speciale pentru vara sau iarna , iar pe cele actuale sa le exploatezi cat poti de mult, dupa care sa le inlocuiesti cu unele speciale.

Eu am luat ultima masina cu niste Goodyear Hp, care in 15.000 de km au fost terminate, iar regimul de exploatare a fost mai mult decat normal.
Reprezentantul in romania ne-a explicat ca nu au fost exploatate conform specificatiilor producatorului ( presiune mare ) sau ca este defect unghiul directiei.
Masina era noua nouta, iar presiunea a fost respectata dupa specificatiile din cartea tehnica a masinii ( chiar verificata periodic ).
Concluzie : in Romania, consumatorul are dreptul doar de a cumpara !!! atat.

Edited by bogdan_pan, 21 March 2009 - 05:26 PM.


#7 Nebunu R

Nebunu R

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 82 posts
  • Gender:Male
  • Location:Warwick, UK
  • Interests:RAPID

Posted 25 December 2009 - 03:38 PM

Pe un Fiat Grande Punto de la servici Pirelli All Season (nu stiu exact denumirea) au tinut undeva peste 60000km. Consider ca sunt si anvelope all season reusite. Incearca Nokian de iarna. Consider ca aia sunt taticii cauciucurilor de iarna.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users