Jump to content


Photo

opinii proprietari nissan note


  • Please log in to reply
14 replies to this topic

#1 gavroche

gavroche

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 2 posts

Posted 07 January 2009 - 09:35 PM

am achizitionat in august un nissan note cu motorizare diesel 1.5dci de 86 cp.i am facut deja revizia de 20000km(din fericire nu am avut nici o probl cu masina) si m ar interesa si opiniile altor proprietari in leg cu fiabilitatea acestui model.pe scurt sunteti multumiti de masina.argumentati daca se poate

#2 furball

furball

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 6 posts

Posted 28 January 2009 - 06:39 PM

Gavroche, ma pregatesc sa-mi iau si eu un Note Diesel - de altfel joi, 28 ianuarie 2009, o sa cam semnez actele perntru un credit. Zi-mi daca ai avut probleme cu ea (si de ce natura), la cat se fac reviziile si cat costa (al meu va fi un second-hand, desi tot de la dealer) si orice alte detalii - consum etc.

#3 chris

chris

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 427 posts

Posted 30 January 2009 - 09:32 AM

Gavroche, ma pregatesc sa-mi iau si eu un Note Diesel - de altfel joi, 28 ianuarie 2009, o sa cam semnez actele perntru un credit. Zi-mi daca ai avut probleme cu ea (si de ce natura), la cat se fac reviziile si cat costa (al meu va fi un second-hand, desi tot de la dealer) si orice alte detalii - consum etc.



ar fi super daca ai putea configura un Note cu dieselul de 105 CP
dar nu cred ca se poate acum...
poate mai tarziu...

#4 furball

furball

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 6 posts

Posted 31 January 2009 - 07:34 AM

N-am cum - masina e deja rulata. Are diesel-ul de 1,5 litri si 85 de cai. Da' avand in vedere ca plec de la un Astra din 92 cu vreo 60 de cai, cred ca-mi vor fi de ajuns.

#5 gavroche

gavroche

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 2 posts

Posted 25 February 2009 - 11:54 AM

scuze pt tardivul raspuns,insa spre rusinea mea n am mai verificat topicul de vreo luna cel putin.masina cu cei 86cp se comporta excelent,e destul de sprintena si mai ales f economica.ex: in oras(iasi in speta) am consumul dat de computerul de bord undeva pe la 5.6-5.8l% iar afara in jur de 4.2 iar,atentie daca sunt singur in masina si merg babeste,adica 90-100km/h maxim (am probat o si asa :) )am scos conform comp de bord si 3.7..deci ..
referitor la revizii,eu am incaput pe mana celor de la caremil iasi.initial,la achizitionarea masinii mi s a spus ca revizia e in jur de 6 mil,inclusiv manopera pentru ca in final sa ajunga 7.8 mil prima revizie din care mi au incarcat bena la propiu cu "doar" 4 mil manopera,mama lor de banditi
am facut si un drum iasi olanda si retur in doar 7 zile acumuland alti 6400 km din fericire fara nici un incident,masina compartandu se excelent pe autostrada,referindu ma aici la mers cc 800-1000km zilnic cu o viteza medie de 120km/h pe ca am avut perioade si de 160-170km/h
masina pe care am luat o este varianta accenta plus adica are pachetul acela care contine jante de 15 din aliaj.climatronic,magazie de 6 cd uri,senzori lumina/ploaie,oglinzi electrice incalzite,sistem bluetooth etc oricum are de toate si e incredibil de spatioasa.toti care au vazut masina din afara m au intrebat de ce am ales o asa masina de "familie" urmand ca dupa ce au urcat la bord sa ramana interzisi.spatiul pt picioare/cap fata spate sunt imense.mentionez ca am 1.85 cm inaltime si cu scaunul soferului reglat pt maximum de confort,tot raman pt cel din spate cu o inaltime asemanatoare cel putin 20-25cm de la genunchi pana la spatarul scaunului.
o alta chestie interesanta este bancheta din spate culisanta,foarte utila si existenta podelei duble a porbagajului precum si cele 3 prize cu care e dotata masinuta.2 in cabina si una in portbagaj

#6 furball

furball

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 6 posts

Posted 27 May 2009 - 05:31 PM

Gavroche, scuze, da' n-am crezut ca a mai raspuns cineva. Am luat in cele din urma si eu Nissan-ul si, dupa aproape patru luni si 8000 de kilometri inca nu-mi vine sa cred cat de multumit sunt de ea!!!
A mea n-are climatronic, CD changer, senzori si jante, dar in rest e la fel.
Consumul urban: 5,4 (Bucuresti, in speta). Recunosc ca, daca e bara la bara si fac 6 km in o ora si 20 de minute - caz real! - urca spre 6. Aeru' pornit n-am vazut sa o influenteze in vreun fel.
Consumul extraurban: 3,4, la 90-100. La 130 se duce spre 4,8.
Spatiul e incredibil. Am 1, 92, am scaunul dat la maxim in spate si eu insumi pot sta lejer pe bancheta din spate.
Are tot felul de gadget-uri. Imi place chestia cu trapa de sub scaunul din dreapta, faptul ca-si stinge singura farurile la deschiderea usii, dotarea cu cotiera si torpedou racit. Ca sa nu mai vorbim de faza cu bancheta culisanta.
Altceva: la radio-CD-ul meu creste volumul pe masura ce creste si viteza. LA cel cu schimbator de CD-uri e la fel?
Mai vorbim, cu mai multe detalii!

#7 gavrochenie

gavrochenie

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 10 posts

Posted 01 July 2009 - 11:00 AM

sal furball.din pacate am vesti proaste.se aude de ceva timp un tacanit care acopera din cand in cand zgomotul normal al motorului.am intrebat pe cineva,un prieten care are un atelier auto f bine echipat si mi a zpus ca 99,99% este un injector.am dus o la nissan pt verificari suplimentare si..pff :( asa este. si nu am decat 39mii km. partea proasta ca au trecut vreo 2 luni de cand se aude deci practic aveam sub 30miikm cand au inceput problemele.sunt dezamagit ma asteptam la altceva de la o japoneza...europenizata insa de renault

#8 ami

ami

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 1 posts

Posted 15 August 2009 - 01:43 PM

salut,in legatura cu problema ta cu injectorul,nu ai garantie?
ai cumparat-o second hand fara garantie de la dealer?
daca nu ai garantie am auzit ca poti sa cureti injectorul sau sa-i schimbi duza.ai problema numai la rece sau si la cald?
eu am un megane din 2003 de 82 cp. care are aceasi problema,dar a inceput pe la 98000 de km.,face zgomot si trepideaza la rece si in depasiri ma lasa cu ochii in soare,se aprinde martorul STOP MOTOR si nu mai trage motorul,ma gandesc sa-l repar dar nu vreau sa cumpar un injector nou,ca e f. scump si fac pariu ca in ceva timp se va strica altul.inca ceva,ce fel de injectie ai pe motor,am auzit ca nissan a pus pe qashqai injectie siemens si nu delphi cum pune renault-ul,?poate e mai fiabila pt. ca multi producatori folosesc siemens si nu am auzit sa aiba probleme cu injectoarele.

#9 chris

chris

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 427 posts

Posted 07 September 2009 - 11:07 AM

salut,in legatura cu problema ta cu injectorul,nu ai garantie?
ai cumparat-o second hand fara garantie de la dealer?
daca nu ai garantie am auzit ca poti sa cureti injectorul sau sa-i schimbi duza.ai problema numai la rece sau si la cald?
eu am un megane din 2003 de 82 cp. care are aceasi problema,dar a inceput pe la 98000 de km.,face zgomot si trepideaza la rece si in depasiri ma lasa cu ochii in soare,se aprinde martorul STOP MOTOR si nu mai trage motorul,ma gandesc sa-l repar dar nu vreau sa cumpar un injector nou,ca e f. scump si fac pariu ca in ceva timp se va strica altul.inca ceva,ce fel de injectie ai pe motor,am auzit ca nissan a pus pe qashqai injectie siemens si nu delphi cum pune renault-ul,?poate e mai fiabila pt. ca multi producatori folosesc siemens si nu am auzit sa aiba probleme cu injectoarele.

DA injectie siemens pe motoarele 1.5 dci 105 CP
pe cele de 82 CP nu am confirmare(sa nu fi pastrat delphi)
poate posteaza careva sa ne confirme...
la megan din 2003 de 82 cp...se stie ca pompele delphi montate in perioada 2002-2004 sunt cu probleme (pilitura- defect de fabricatie)

Edited by chris, 07 September 2009 - 11:09 AM.


#10 anonimus

anonimus

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 1 posts

Posted 20 October 2009 - 01:30 PM

Salutare, vreau sa fiu scurt si la obiectSalutare, vreau sa fiu scurt si la obiect!
Am un note luat second din germania in august anul curent. A fost inmatriculat pt prima oara in 2007 si l-am luat(conform verificarilor) cu aprox 42000 km la bord. A fost al unei cucoane. Nu prea l-a folosit dar l-a zgariat si busit superficial.
Am facut cu el pana acum cam 3000 de km, am fost si la drum lung si in oras, deci cred ca pot emite cateva impresii.
Cuvantul de ordine este economie. O masina f economica, cu un consum in oras de 5.8-6 (fara menajamente) si de 3.5-4 extra, in fnct de viteza si de incarcatura. Am realizat acest consum de cele mai multe ori cu inca o persoana in dreapta mea.
Masina se conduce f usor, servodirectia fiind cu mult superioara altor marci si modele. Pozitia la volan este una relativ inalta. Scaunele moi te tin f bine( nu se compara cu cele de pe SEAT, Clio Samd). Interiorul este f prietenos. Imi place portocaliul temperat al luminlor de pe bord. Eu detin masina in dotarea Acenta, cu climatronic, iar ecranul rotund pe timp de noapte este foarte shic. Volanul se poate regla pe pozitia sus-jos nu si fata-spate. Pedalele sunt placute la utilizare, ambreajul usor, frana…se dozeaza bine dar dupa parerea mea prinde bine putin cam aproape de podea.
Spatiul la picioare pt pasagerii din spate este arhisuficient, pozitia lor fiind de asemenea odihnitoare, nici prea pe spate, nici prea joasa…dupa parerea mea, pe gustul puturosilor care prefera scaune moi in care nu iti este afectata tinuta.
Curbele sunt sigure in note, suspensii moi, cu raspuns bun. Gropile se indura in functie de dispozitie…dar se recomanda viteza mica pe drum de tara denivelat.
Vizibilitatea e buna, oglinzile sunt Mari iar parcarea cu spatele se invata repede in nissan.
Portbagajul e decent pt dimensiunile masinii. Sigur ca reclama la note il prezinta ca pe un depozit de bagaje dar un e chiar asa. E comparabil cu un portbagaj de golf, avantajul fiind posibilitatea de rabatare a banchetelor din spate sau renuntarea la primul raft(nivel) din portbagaj, prevazut din doua placi, care prin intoarcere, devin tavi(in cazul transportului de materiale…lucruri cu risc de varsare.
Bancheta din spate se poate trage mai in fata marind astfel cu inca putin spatiul alocat bagajelor. Tetierele sunt comode, micute, cat trebuie.
Cotiera soferului..specifica scaunelor de teatru e f utila si nu incurca la schimbatul vitezei precum cele de pe loganuri.
Torpedoul e maricel, cu un spatiu(nisa) la care ai acces fara sa deschizi usa lui.(al meu e si frigorific dar inca nu i-am folosit aceasta functie.
Geamurile fumurii de pe spate dau un aer mai sportiv si mascheza eventualele genti sau lucruri uitate pe bancheta din spate si care atrag inevitabil amatorii de spargeri.
Sistemul audio este decent, cu suficient bass incat sa iti tremure volanul, pe gustul celor care asculta muzica la un nivel ridicat .
Dupa parerea mea singurul dezavantaj este absenta butonului dedicat “pause” de care simt cateodata nevoia. Probabil cineva care cumpara masina de noua…are si pretentia asta. Eu am dat 5700 de euro pe ea si isi merita deocamdata toti banii.
Un alt dezavantaj sa ii zic desi tine de gusturi…este schimbatorul de viteze. Intre trepte , se simte o anumita constructie rigia. Spre exemplu mi-a placut mult mai mult felul cum se simte un schimbtor de pe Polo(cu amendamentul ca forma lui nu e cea mai potrivita). Cu alte cuvinte nu forma ci actiunea lui cred ca putea fi perfectionata.
Am avut si un incident cu ea…mi s-au ars becurile (faza de intalnire) si am fost nevoit sa le schimb singur…Sistemul relativ alambicat m-a facut sa nu pot sa montez, fara numai un singur bec, cu care am facut drumul Brasov-Bucuresti. La service, lucrurile s-au remediat.
Una peste alta este o masina buna, buna pt oameni cu venituri mici pt ca e o masina economica. Nu stiu cum sta cu pretul pieselor pt ca deocamdata un am avut nevoie, dar inca cred ca satisface cerinte pretentioase . Confortul pe care il ofera este dupa parerea mea superior unui focus, unei fiesta, unei corsa. E sigur si o problema de gusturi, dar atmosfera din masina, data de luminozitate, de spatiu, de dispunerea pieselor, de materiale, de culori face din note o masina f simpatica potrivita pt familisti si un numai.
Cei 85 cai isi fac treaba, mai ales in oras unde este folosita doar o parte din herghelie. In afara orasului, parca sunt momente cand simti nevoie de mai multa forta, mai ales in depasirile facute la peste 100km/h
Cert este ca cei care au vazut masina au ramas impresionati, cu atat mai mult cu cat pretul de achizitie a fost unul mic, pentru dotarea oferita. La pretul pe care il are masina la dealer, cred ca m-as mai orienta, motiv pt care in romania un se prea intalnesc. La banii astia, oricine a visat sa stea in passat, si are banii astia, are si ocazia. Eu sunt multumit de ea, o parchez usor in bucurestiul aglomerat si ma sima bine dupa 300 de km de stat la volan.
Alte dotari ca spatiu de depozitare sub scaunul pasagerului sau stergator care pulverizeaza…cred ca un scchimba cu mult nota generala a masinii, nici in plus nici in minus.
De cele mai multe ori este pusa in comparatie cu meriva. Ca spatiu as zice ca se aseamana inclusiv la dimensiunile exterioare insa pe cand in meriva te simti oarecum ca intr-un microbuz, pozitia fiind mult mai inalta, note-ul iti da impresia unui sedan in care distanta dintre pasageri este acompaniata de o distanta mare intre plafon si capetele pasagerilor.
O recomand cu incredere in ciuda intamplarilor prezentate anterior pe acest forum...cu injectoare care au cedat. O recomand mai ales pt ca de cand o am trec mai rar pe la pompa de motorina:)
Toate cele bune!

#11 gavrochenie

gavrochenie

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 10 posts

Posted 06 October 2010 - 02:43 PM

Salut furball, de cand am remarcat tacanitul ala la sistemul de injectie am vizitat reprezentantele nissan iasi si braila, la ambele masina a fost pusa pe tester ( stiu sunt posedat :) ) culmea e ca uite, am 60k si inca nu s-a intamplat nimic notabil, in sens negativ bineinteles. Injectoarele au iesit ok dupa testare desi tacanitul persista mai ales dupa o forja, in general la cald si nu mai mult de cateva secunde. Mi s-a spus ca e posibil sa se autoregleze sistemul de injectie dupa ce merg mult timp turata cu ea ( turata normal 2500-3500 ture ). I-am pus si o solutie de curatat injectoare de la Motul mai exact MOTUL DIESEL SYSTEM CLEANER se numeste, cam scump da cica e f ok. Uleiul l-am pus de la acelasi producator, l-am luat din Iasi de la o firma, Motul 8100 x-clean,5w30 si il schimb la 15 k. Am fost un drum afara cu ea 2 sapt = 9600 km si nu a papat nici un gram de ulei. La elf-ul de dinainte am completat ce e drept cu 400 grame in 10k km. Sper sa nu am surprize neplacute dar adevarul e ca pana acu mi-am aprins paie in cap degeaba referitor la injectorul/ele ala/alea. Totul e ok.
La tine cum se prezinta situatia ?

Edited by gavrochenie, 06 October 2010 - 02:44 PM.


#12 emtix

emtix

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 2 posts
  • Gender:Male
  • Interests:[URL=http://www.instalatii-amenajari.com.ro]Hidroizolatii - Instalatii - Incalzire in pardoseala - Constructii - Amenajari interioare/exterioare[/URL]
    [url]http://www.instalatii-amenajari.com.ro[/url]

Posted 29 June 2011 - 09:44 PM

si eu am condus de 2 ori ori note , si mi a placut enorm
spatiul si scaunul f relaxant mi au placut enorm

#13 unchiupit

unchiupit

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 2 posts

Posted 26 August 2011 - 06:19 PM

sunt un mebru nou si cu emotie voi intra in acest club exclusivist. Spun exclusivist caci de cand ne-am hotarat(impreuna cu sotia si cel mic) sa luam acest model, nu am vazut nici unul pe strada desi sunt din Bucuresti. Masina o vom ridica saptamana viitoare, este un model Visia de 1.4 benzina. Voi reveni cu detalii dupa ce aducem noul membru al familiei acasa.

#14 gavrochenie

gavrochenie

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 10 posts

Posted 27 August 2011 - 11:01 AM

sunt un mebru nou si cu emotie voi intra in acest club exclusivist. Spun exclusivist caci de cand ne-am hotarat(impreuna cu sotia si cel mic) sa luam acest model, nu am vazut nici unul pe strada desi sunt din Bucuresti. Masina o vom ridica saptamana viitoare, este un model Visia de 1.4 benzina. Voi reveni cu detalii dupa ce aducem noul membru al familiei acasa.

E o achizitie inspirata. Eu cand am luat masina am facut drive test pe modelul accenta de 1.4 ( nu aveau 1.5 dci-ul pe stoc ). E fasneata si consuma putin..in Iasi nu a luat peste 7.7-8% in conditii de trafic intens si clima pornita. In plus primul note din Iasi e un 1.4 visia folosit exclusiv la taxi, are peste 400 mii km acum si in afara de inerentele probleme cu bucsele, capete de bara si altele ( zgarieturi, tamponari usoare ) probleme motor 0. Asa ca bucura-te de ea :)

#15 Dumitru

Dumitru

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 1 posts
  • Gender:Male
  • Location:RAMNICU VALCEA
  • Interests:SOCIALIZARE ,SI COMENTARII DEPSRE MASINILE CARE NE PLAC ADICA NISSAN ,EU AVAND DE CURAND UN NISSAN NOTE 1,4 BENZINA

Posted 14 December 2012 - 11:10 AM

scuze pt tardivul raspuns,insa spre rusinea mea n am mai verificat topicul de vreo luna cel putin.masina cu cei 86cp se comporta excelent,e destul de sprintena si mai ales f economica.ex: in oras(iasi in speta) am consumul dat de computerul de bord undeva pe la 5.6-5.8l% iar afara in jur de 4.2 iar,atentie daca sunt singur in masina si merg babeste,adica 90-100km/h maxim (am probat o si asa :)/>/> )am scos conform comp de bord si 3.7..deci ..
referitor la revizii,eu am incaput pe mana celor de la caremil iasi.initial,la achizitionarea masinii mi s a spus ca revizia e in jur de 6 mil,inclusiv manopera pentru ca in final sa ajunga 7.8 mil prima revizie din care mi au incarcat bena la propiu cu "doar" 4 mil manopera,mama lor de banditi
am facut si un drum iasi olanda si retur in doar 7 zile acumuland alti 6400 km din fericire fara nici un incident,masina compartandu se excelent pe autostrada,referindu ma aici la mers cc 800-1000km zilnic cu o viteza medie de 120km/h pe ca am avut perioade si de 160-170km/h
masina pe care am luat o este varianta accenta plus adica are pachetul acela care contine jante de 15 din aliaj.climatronic,magazie de 6 cd uri,senzori lumina/ploaie,oglinzi electrice incalzite,sistem bluetooth etc oricum are de toate si e incredibil de spatioasa.toti care au vazut masina din afara m au intrebat de ce am ales o asa masina de "familie" urmand ca dupa ce au urcat la bord sa ramana interzisi.spatiul pt picioare/cap fata spate sunt imense.mentionez ca am 1.85 cm inaltime si cu scaunul soferului reglat pt maximum de confort,tot raman pt cel din spate cu o inaltime asemanatoare cel putin 20-25cm de la genunchi pana la spatarul scaunului.
o alta chestie interesanta este bancheta din spate culisanta,foarte utila si existenta podelei duble a porbagajului precum si cele 3 prize cu care e dotata masinuta.2 in cabina si una in portbagaj

Saluttuturor ce sunt posesori de Nissan si in special Note 1.4 benzina Accenta,am avut tot felul de masini incepand cu Renault ,Mercedes- WW,Fiat Multipla,dar de curand am achizitionat un NISSAN NOTE 1,4 Accenta.Sunt super multumit de masina am facut drumuri in Spania de unde am luat-o in Anglia peste 7000 km acum pe timp de iarna ,consum pe timp de iarna in jur de 4,2 media iar in Madrid un oras sufocant de aglomerat in jur de 5.6- 5,7 l la suta.Spatiu suficinet cu toate ca ma obisnuisem cu spatiul foarte mare al Fiatului Multipa .In multe privinte consider masina Nissan Note 1.4 cu cel putin o clasa peste Mercedes din aceaisi gama dupa cum urmeaza ;Note confort 10+ ,/Mercedes 8/Note cosum urban si extern 10+ ,/Mercedes 9/Suspsensii 10 Note ,/Mercedes 9/,Spatiu Note 10+,/Mercedes-7./preturi piese Note 8-9,/preturi Mercedes4-5.,/Crsoreria Nissan 10+ ptr rezistenta la coroziune fiind facuta din tabla de fff buna calitate galvanizata tratata cu zinc ,Dublu staratanticorosiv grund ,dublu strat de antifon ,//Mercedes caroserie 1o.

Edited by Dumitru, 14 December 2012 - 11:32 AM.





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users