Jump to content


Photo

stiri auto


  • Please log in to reply
51 replies to this topic

#21 mac01

mac01

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 559 posts
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI

Posted 13 December 2011 - 09:43 PM

http://www.4tuning.r...pack-11628.html

#22 dragosg

dragosg

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 265 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Posted 06 January 2012 - 04:30 PM

Primele indicii despre noul Nissan Pathfinder


Un concept gata de productie al Nissan Pathfinder va fi prezentat in premiera mondiala la Salonul Auto de la Detroit (9-22 ianuarie), insa pana atunci producatorul auto japonez arata primele indicii despre noul model. Noul Pathfinder va avea tot sapte locuri si este asteptat pe piata europeana in 2013.

Alte detalii despre masina nu au fost inca anuntate, dar este de asteptat sa pastreze caracteristicile modelului actual si sa vina cu un design mai modern. Pathfinder se remarca in peisajul masinilor 44 prin performante ridicate in teren accidentat, avand unghiuri bune de trecere si reductor.

Attached Files


Edited by dragosg, 07 January 2012 - 04:44 PM.


#23 dragosg

dragosg

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 265 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Posted 26 January 2012 - 12:30 PM

Nissan a decis sa construiasca o a treia uzina in Mexic, fabrica in care investeste doua miliarde euro si care va incepe sa produca la sfarsitul anului 2013, a anuntat compania. Uzina va avea o capacitate de productie de pana la 175.000 unitati/an.

Noua fabrica va fi amplasata in Aguascalientes, unde mai exista o uzina Nissan. Cea de-a treia este amplasata in Cuernavaca.

In 2011 Nissan a produs 600.000 autovehicule in cele doua uzine din Mexic, iar in viitor, dupa ce va incepe activitatea si a treia uzina, capacitatea de productie va ajunge la un milion de masini/an.

Noua investitie Nissan va crea 3.000 de locuri de munca directe si 9.000 indirecte. Forta de munca a Nissan din Mexic, in cele trei uzine, va fi de 13.500 angajati (cam tot atatia cati are Dacia in Romania, de exemplu).

#24 dragosg

dragosg

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 265 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Posted 28 February 2012 - 08:01 AM

Nissan şi ia n serios rolul de marcă specialistă n crossovere. După Juke, Qashqai şi Murano, conceptul Hi-Cross anunţă un al patrulea astfel de model n gama niponilor.

După succesul de piaţă pe care l-a avut cu gama de crossovere, Nissan va folosi Salonul Auto de la Geneva ca prilej pentru a prezenta n faţa jurnaliştilor conceptului unui al patrulea astfel de model. Denumit Nissan Hi-Cross, conceptul anunţă un al patrulea crossover care va completa gama Nissan, situndu-se ntre Juke, Qashqai şi Murano.

Deşi nu există niciun fel de informaţii legate de noul concept n afara unui teaser video pe care japonezii l-au prezentat astăzi, crossover-ul nipon pare să aibă dimensiuni generoase, ceea ce ne duce cu gndul la un model care se va ncadra n gamă deasupra lui Qashqai. Formele sale vor fi "prietenoase", rotunde, lăsnd n urmă ideea unor modele grave, pătrăţoase, off-road, pe care Nissan a promovat-o pnă n urmă cu patru ani.

Nissan va publica mai mutle detalii despre noul său concept n apropierea startului Salonului Auto elveţian


Attached File  946214l.jpg   37.71K   6 downloads

#25 dragosg

dragosg

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 265 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Posted 06 March 2012 - 03:40 PM

Nissan vine cu cteva ugrade-uri tehnice şi tehnologice pentru crossover-ul Qashqai, introducnd trei noi motorizări şi un sistem nou de asistenţă la parcare.



Nissan introduce noul motor 1.6 dCi, complet nou şi dezvoltat n colaborare cu Renault F1 engineering. Foarte compact, propulsorul a nregistrat peste 30 de brevete, fiind rezultatul unei investiţii de 230 milioane de euro. Dezvolta 130 CP şi inlocuieste, n cadrul gamei Qashqai, versiunea cu transmisie manuala a motorizarii 2,0 dCi, oferind acelasi cuplu, de 320 Nm. ntreg cuplul este dezvoltat la 1.750 rpm insa 80% este disponibil ncă de la 1.500 rpm.

Performantele s-au obtinut in conditiile unei reduceri cu 24% a consumului de carburant comparativ cu 2,0 dCi, de la 5,9 litri/100 km la 4,5 litri/ 100 km n regim combinat. De asemenea, emisiile au scăzut, de la 155 g/km la 119 g/km.

Iată mai jos cteva brevete care au contribuit la aceste performanţe:

- Arhitectura "square" a fost punctul de plecare pentru tehnicieni, care s-au inspirat din cursele auto, pentru o solutie rar ntlnită la propulsoarele diesel de serie.

- Prin downsizing, reducerea masei blocului motor, a pierderilor mecanice si a forţelor dinamice s-a obţinut echilibrul superior ntre consumul de combustibil şi performanţă.

- Cu sistemul Stop&Start, proiectat pentru a reduce consumul inutil de carburant, emisiile şi zgomotul.

- EGR (Exhaust Gas Recirculation) cu presiune scazuta, permite recuperarea gazelor evacuate dupa ce au trecut prin turbină şi prin filtrul de particule. Reducerea emisiilor de nitrogen se face mai eficient dect n cazul sistemelor EGR de naltă presiune convenţionale, n timp ce eficienţa motorului se mbunătăţeşte printr-o mai bună calitate a arderii.

- Variable swirl technology. Turbionul de aer (swirl) pe axa cilindrului se dezvoltă n timpul admisiei şi se amplifică n timpul comprimării nainte de ardere. Amestecul aer-carburant este astfel optimizat n timpul injecţiei, mbunătăţind consumul şi emisiile poluante.

- ESM (Energy Smart Management) este un sistem ce permite ca energia cinetică produsă n timpul decelerării sau frnării să fie recuperată de alternator şi stocată n baterie. Energia recuperată se utilizează mai ales la repornire.

Noua versiune Nissan Qashqai 1,6 litri CVT are avantajul unui condus urban fără stres sau efort. Marchează o premieră mondială, prin utilizarea unui reductor de transmisie planetar secundar, pentru a obţine un raport de transmisie superior. Această transmisie CVT este mai compactă decat solutiile CVT convenţionale iar frecarea şi greutatea sunt mai reduse. Avantajul consta in reducerea consumului de carburant.

Performanţe n materie de eficientizare a consumului de carburant şi a emisiilor oferă şi noua versiune Qashqai 1,6 litri Stop&Start. Sistemul a fost proiectat pentru a reduce consumul inutil de carburant, emisiile şi zgomotul. Motorul se opreste automat cand masina stationeaza si reporneste inainte de a demara, functionand inteligent, fara treceri bruste. Nissan Qashqai 1,6 litri 117 CP Stop&Start consumă 7,5 litri/100km urban, 5,0 litri/ 100 km extraurban şi 5,9 litri/ 100 km n regim mixt.

Crossoverul Nissan Qashqai este primul model din segmentul C dotat cu sistemul Around View Monitor (AVM). Combinnd imaginile preluate de 4 camere video montate pe grila frontală, hayon şi oglinzile retrovizoare exterioare, AVM proiecteaza pe display-ul Nissan Connect o vedere la 360 asupra maşinii, o imagine de tip "helicopter view". Şoferul are acces la fiecare din cele 4 camere de luat vederi, observnd toate posibilele obstacole din jurul maşinii.

#26 mac01

mac01

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 559 posts
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI

Posted 30 August 2012 - 01:49 AM

Godzilla pierde un pic de teren in 2012 si trece pe locul trei.


Edited by mac01, 30 August 2012 - 01:51 AM.


#27 OZZY

OZZY

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 170 posts
  • Gender:Male
  • Location:Buzau

Posted 03 October 2012 - 02:54 PM

My link

#28 OZZY

OZZY

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 170 posts
  • Gender:Male
  • Location:Buzau

Posted 23 October 2012 - 01:39 PM

http://www.informati...a-sid10764.html

Edited by Klausi, 06 November 2012 - 12:35 PM.


#29 OZZY

OZZY

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 170 posts
  • Gender:Male
  • Location:Buzau

Posted 06 November 2012 - 12:04 PM

http://www.informati...f-sid10861.html

Edited by Klausi, 06 November 2012 - 12:34 PM.


#30 dragosg

dragosg

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 265 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Posted 21 December 2012 - 12:21 PM

Nissan will launch a family hatch in 2014, and our spies have caught the first glimpse of the Golf rival
Nissan is working on a new Volkswagen Golf rival and weve finally got pictures of one of the early prototypes, ahead of its launch in 2014.

The newcomer will be built at Nissans Sunderland plant in the UK and is expected to look completely different from the car in our pictures. This prototype uses a Nissan Tiida body as a disguise but the all-new running gear is underneath.

Instead, were expecting a look inspired by the Invitation concept - which was revealed at the Geneva Motor Show in Match - including the sharp headlights and squash line in the flanks. The new car wont share a name with the concept, though, and Nissan bosses have told us: It wont use the Almera name But it will be familiar.

The range is likely to kick off with a new 1.2-litre turbo petrol with 113bhp and 190Nm of torque, capable of returning more than 50mpg. The biggest seller, though, will be a 1.6 diesel with around 128bhp, sub-100g/km CO2 emissions and 65mpg economy.

A Nismo hot-hatch version is also on the cards, with more than 200bhp from a 1.6-litre turbocharged engine



Read more: http://www.autoexpre...d#ixzz2FgFHCf32

Attached Files



#31 dragosg

dragosg

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 265 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Posted 19 February 2013 - 04:41 PM

TOP 10: cele mai vândute modele din Europa în 2012, pe clase Liderul segmentului SUV/crossover în 2012 rămâne Nissan Qashqai, cu vânzări mult mai bune decât ale urmăritorului VW Tiguan, dar modelul german stă mai bine decât anul trecut, cu o creştere de 33% a vânzărilor. Ceea ce înseamnă că Dacia Duster cade pe locul trei, plătind tribut şi unei scăderi importante a vânzărilor faţă de 2011. Partea bună este, totuşi, că Duster rămâne peste bariera de 100.000 de exemplare. În plus, concernul Renault-Nissan se poate spune că face legea în acest segment, vânzările cumulate ale lui Qashqai, Duster şi Juke depăşind 400.000 de exemplare. Nissan Qashqai: 218.755 (+1%) Volkswagen Tiguan: 156.662 (+33%) Dacia Duster: 111.504 (-21%) Nissan Juke: 105.371 (-1%) Hyundai ix35: 94.038 (+26%) Kia Sportage: 88.562 (+31%) Audi Q3: 72.424 (--) BMW X3: 71.426 (+18%) BMW X1: 64.773 (-22%) Ford Kuga: 63.092 (-8%) Skoda Yeti: 62.685 (+13%) MINI Countryman: 55.446 (+3%) Audi Q5: 54.540 (-17%) Range Rover Evoque: 51.852 (+330%) Volvo XC60: 46.789 (-9%) Honda CR-V: 37.738 (+5%) Toyota RAV4: 36.294 (-17%) Mercedes-Benz GLK: 33.528 (+10%) Mitsubishi ASX: 32.841 (-32%) Suzuki SX4: 29.926 (-16%) Mazda CX-5: 25.762 (--) Chevrolet Captiva: 23.190 (-2%) Opel Antara: 18.764 (+115%) Land Rover Freelander: 18.633 (-23%) Renault Koleos: 15.335 (-9%) Subaru XV: 15.123 (--) Mitsubishi Outlander: 14.738 (-17%) Subaru Forester: 12.931 (-13%) Suzuki Jimny: 12.535 (-3%) Suzuki Grand Vitara: 12.110 (-26%) Hyundai Santa-Fe: 11.092 (-18%) Citroen C4 Aircross: 11.034 (--) Jeep Compass: 9.867 (+48%) Fiat Sedici: 8.683 (-41%) Nissan X-Trail: 8.367 (-9%) Jeep Wrangler: 7.560 (+11%) Opel/Vauxhall Mokka: 5.965 (--) KIA Soul: 5.713 (-50%) SsangYong Korando: 4.732 (-3%) Mazda CX-7: 4.274 (-58%) Peugeot 4008: 3.743 (--) Toyota Urban Cruiser: 3.528 (-49%) Daihatsu Terios: 2.162 (-56%) Lada Niva: 2.095 (-21%) Citroen C-Crosser: 1.972 (-54%) Peugeot 4007: 1.425 (-60%) Se remarcă evoluţia foarte bună a SUV-urilor coreene Hyundai ix35 şi KIA Sportage, ambele cu vânzări în creştere serios faţă de 2011. Şi germanii premium stau destul de bine, Audi Q3 devansând deja BMW X1 (care plăteşte tribut unei scăderi de care profită fratele mai mare BMW X3). Vărul lui Tiguan, Skoda Yeti, face şi el o figură bună, cu o creştere importantă a vânzărilor, mai mare decât cea a lui Mini Countryman. Dacă scăderea vânzărilor lui Q5 e explicabilă de apariţia fratelui mai mic Q3, analiştii au fost luaţi prin surprindere de vânzările senzaţionale ale divei momentului: Range Rover Evoque, care a depăşit în 2012 bariera de 50.000 de exemplare vândute. În ce-i priveşte pe japonezi, cel mai bine clasat producător, după Nissan, nu mai este Toyota, ci Honda, modelul CR-V reuşind să devanseze RAV4. Mitsubishi ASX nu s-a vândut aşa de bine în 2012, o explicaţie fiind şi lansarea în paralel a verilor francezi Citroen C4 Aircross şi Peugeot 4008. De asemenea, Suzuki, un adevărat specialist al maşinilor 4x4 de categorie mică, înregistrează scăderi ale vânzărilor pentru toate cele trei modele, cea mai importantă fiind a lui SX4, care nu reuşeşte să treacă de 30.000 de exemplare vândute în 2012. O creştere interesantă a vânzărilor o are Opel Antara, în timp ce noul Opel Mokka promite să devină rapid unul dintre cele mai bine vândute crossover-uri în 2013. De asemenea, Mazda CX-5 face o figură foarte bună, iar faceliftul lui Mercedes-Benz GLK i-a adus acestuia o creştere de10% faţă de 2011. Dacă, în general, japonezii se pare că sunt în degringoladă în acest segment agitat, iată că Jeep revine pe firmament în Europa, încet, dar sigur.

#32 dragosg

dragosg

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 265 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Posted 20 March 2013 - 09:14 AM

În clasamentul mondial al mărcilor, întocmit în funcție de numărul de vehicule ușoare (autoturisme + vehicule comerciale sub 3,5 tone) înmatriculate în întreg anul 2012,
- pe primul loc se află niponii de la Toyota cu 7,83 milioane de unități.
- locul secund este ocupat de Volkswagen cu 6,08 milioane de unități,
- locul trei s-a clasat Ford cu 5,11 milioane de unități.
- locul patru Chevrolet
- locul cinci NISSAN

În ciuda faptului că europenii consideră mărcile născute pe bătrânul continent ca fiind printre cele mai puternice, clasamentul întocmit de focus2move și preluat de AutomotiveNews Europe arată că, în afara VW, doar Fiat mai intră în Top 10. Interesant este și faptul că, aflată pe poziția a 11-a, marca Renault a depășit cu mai puțin de 90.000 de unități înmatriculate un nume complet necunoscut majorității europenilor: Wuling. Acest brand chinezesc a fost preferat anul trecut de 1.609.848 de cumpărători. Trioul premium BMW, Audi; Mercedes-Benz ocupă în 2012 locurile 13,14 și 15, fiind despărțite de doar câteva zeci de mii de unități.

Attached Files



#33 OZZY

OZZY

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 170 posts
  • Gender:Male
  • Location:Buzau

Posted 28 March 2013 - 03:01 PM

Se sarbatoresc 14 ani de alianta RENAULT-NISSAN....a fost bine,a fost rau...voi ce ziceti?...

 

 

 

 



#34 dragosg

dragosg

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 265 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Posted 29 March 2013 - 09:39 AM

Pathfinder 2013 la New York

Attached Files


Edited by dragosg, 29 March 2013 - 09:40 AM.


#35 Klausi

Klausi

    Advanced Member

  • Moderators
  • PipPipPip
  • 747 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Posted 29 March 2013 - 05:18 PM

Murano cu steroizi. Asta imi place. :)



#36 dragosg

dragosg

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 265 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Posted 02 May 2013 - 01:49 PM

1 May, 2013 11:15am

Nissan chief has revealed more details of its all-new VW Golf rival
More details on the new Nissan hatchback that is set to take on the VW Golf have been revealed.

Auto Express has already spied the car testing but global product planning boss Andy Palmer explained what we can expect from the production model when it goes on sale in 2014.

Palmer admits that the Golf is the clear target for the new car, and said: “We’ll start by not making any excuses for our car – in terms of dynamics and perceived quality it has to match it [the Golf].

“But where we can be different is that it won’t look like the Golf. We can go after customers bored with the MkVII. We can be more provocative – that’s the advantage of the guys that come afterwards.”

That means it is likely to take cues from the company’s Invitation concept. “The face is a little bit leftfield, a little bit edgy,” said Palmer.

“You can see what we have been doing recently with the V-grille going into the hood [bonnet]. And we can that take that DNA into the handling.”

The model will be built in Spain, and Palmer shed more light on the name, which he has previously said will be both recognisable and new.

“Both statements are correct,” he said. “You will be familiar with it; it’ll evoke something from the past.”



Read more: http://www.autoexpre...4#ixzz2S8R2IL2Y

Edited by dragosg, 02 May 2013 - 02:14 PM.


#37 Larry_78

Larry_78

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 3 posts

Posted 07 May 2013 - 09:08 AM

     Un nou model de la Nissan:

 

Vice-directorul executiv Nissan – Andy Plamer a declarat publicatiei AutoExpress, ca noul model va concura cu Volkswagen Golf MkVII si va avea un design “provocator”.

Chiar daca despre exteriorul masinii nu stim mare lucru, inafara de niste dimensiuni estimative, putem presupune design-ul noului model va avea la baza conceptul Invitation (vezi in galerie) – prezentat la Geneva in decembrie 2012. O mare atentie va fi acordata calitatii materialelor folosite la interior, care pana acum nu era tocmai un punct forte pentru Nissan. E interesant faptul, ca noul model Nissan va fi dotat sistema de camere exterioare de luat vederi, imprumutata de fapt de la Infiniti.

Noul model Nissan: motorizare

Conform informatiilor preeliminare, gama de motoare va include un benzinar nou de 1,2 l capabil sa dezvolte 113 cai putere si 190 Nm de cuplu maxim. Acesta ar trebui sa consume maxim 4,7 l de carburant la 100 km. Al doilea motor – diesel de 1,6 l si 128 cai putere ce are un consum declarat de 3,6 l la 100 km.



#38 Larry_78

Larry_78

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 3 posts

Posted 08 May 2013 - 09:38 AM

Ambele modele de crossover ale marcii japoneze – Qashqai si X-Trail sunt programate pentru un schimb de generatii. In acelasi timp va avea loc o mica rocada. Noul Nissan Qashqai va ramane exclusiv o masina cu 5 locuri, iar mai marele X-Trail va fi dotat in premiera cu un al 3-lea rand de banchete. Aceste informatii ne-au fost furnizate de portalul  autocar.co.uk.

Cei de la Nissan au de gand sa dea modelului Qashqai mai multa personalitate, astfel se va incerca intarirea pozitiilor de pe piata. “Pentru a continua miscarea in aceasta directie, noul Nissan Qashqai trebuie sa fie mai excentric, mai neobisnuit. Trebuie sa ne indepartam de standarte. Avem nevoie de inca o masina neobisnuita de genul Juke, dar nu o copie a vreo unui model existent” – a declarat vice-directorul executiv Nissan Andy Palmer.

Noul Nissan Qashqai: motorizare

Versiunea de baza va fi dotata cu un benzinar de 1,2 l turbo, care vine in locul actualului benzinar de 1,6 l. De asemenea va exista o varianta diesel de 1,6 l si inca un benzinar cu acelasi volum dotat cu o turbina. Versiunile mai ieftine vor fi doar cu tractiune pe puntea din fata. Transimisia 4×4 va fi montata contra unei sume adaugatoare.

Un alt lucru important va fi aparitia versiunii “hot” Qashqai Nismo. Aceasta va accelera de la 0 la 100 km/h in 9 secunde, iar viteza maxima va fi limitata la 225 km/h.

Noul Nissan Qasqai va debuta in luna noiembrie a anului curent.  La  moment nu exista nici o poza, nici macar un teaser cu viitorul model. Imaginea din articol este o ilustratie a portalului Autocar.

 

C-am slabut Nismo, ma asteptam la ceva mai multa putere. 



#39 OZZY

OZZY

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 170 posts
  • Gender:Male
  • Location:Buzau

Posted 11 September 2013 - 01:00 PM



Ei...impresii?...parerea mea(pe care o exprim fata de multe alte modele) este ca pierde din personalitate...frontal seamana cu outlander-ul,din spate zici ca e kuga....

#40 mac01

mac01

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 559 posts
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI

Posted 11 September 2013 - 06:03 PM

Santa Fe mai degraba.






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users