Jump to content


Photo

Probleme La Urcare In Accelerare 1,2 Dig-T


  • Please log in to reply
11 replies to this topic

#1 tintin

tintin

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 5 posts

Posted 29 April 2015 - 02:26 PM

Salut sunt posesorul unui Nissan Qasqhai 1,2 DIG-T si are o mica problema pe care cei de la reprezentanta inca nu i-au dat de cap.In jurul turatiei de 1900-2200 ture scutura putin (merge in suturi).Are cineva o problema asemanatoare ? Nu face tot timpul ,dar se intapla rar sa mearga normal.Cred ca e o problema de soft.

Si daca a facut cineva tuning la motor pe masina asta ,ca nu gasesc nicaieri in Romania este ceva in Germani, Italia ....de la 115 CP cu 190 Nm la 140 CP si 230 Nm


Edited by tintin, 30 April 2015 - 08:02 AM.


#2 Klausi

Klausi

    Advanced Member

  • Moderators
  • PipPipPip
  • 747 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Posted 29 April 2015 - 07:30 PM

La 2000 de rot intra turbo serios in paine. Probabil e un bug din comanda turbo. Incearca sa schimbi mai sus si sa nu mai pici la 2000 la schimbarea de treapta ci pe la 2200.

Cat despre tuning... Motorizarea de 1.2 s-a pus pe Qashqai ca marketing, ca asa e trendul. Qashqai nu e Micra, e o masina mare si voluminoasa. Nu cred ca vreun motor de 1.2 pus pe Qashqai va ajunge vreodata la 200.000Km. Cu tuning nu stiu nici daca va prinde 125.000 - 130.000Km.



#3 dragosg

dragosg

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 267 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Posted 29 April 2015 - 08:01 PM

Motorul nu este cel de pe Duster cu 130 CP? Eu ca nespecialist cred ca este vorba de marketing. Daca ar fi scos motorul asta la 130 CP ca pe Duster, oare ar mai fi avut sens motorul pe benzina 1.6, ar fi facut sens comercial?

Citeam pe un forum din Germania ca pt chip tuning se da certificare TUV si din aceasta perspectiva cei care isi facusera erau linistiti. 



#4 tintin

tintin

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 5 posts

Posted 30 April 2015 - 07:54 AM

Chiar daca schimb viteza mai sus (3000-3500) , cand ajung la 1900-2200 ture scutura putin, e destul de deranjant in oras.Cat despre chip tuning ,dragosg are dreptate ,in Germania iti dau garantie si TUV.  In rest nu am nicio problema cu masina ,doar un vajait la portiera sofer in dreptul oglinzii ,parca ar fi geamul deschis.

 

Consum oras 8.5%....afara 7-7.5% cu un mers mai sportiv.Motorul asta e super ok in oras ....in afara trebuie putin tras de el,adica o depasire sa o faci in siguranta trebuie sa urci in 3500-4500 rotatii ceea ce inseamna un consum mai mare.

Suspensia putin rigida chiar si cu anvelopele mai moi.


Edited by tintin, 30 April 2015 - 08:01 AM.


#5 dragosg

dragosg

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 267 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Posted 30 April 2015 - 08:01 AM

Chiar daca schimb viteza mai sus (3000-3500) , cand ajung la 1900-2200 ture scutura putin, e destul de deranjant in oras.Cat despre chip tuning ,dragosg are dreptate ,in Germania iti dau garantie si TUV.  In rest nu am nicio problema cu masina ,doar un vajait la portiera sofer in dreptul oglinzii ,parca ar fi geamul deschis.

 

Consum oras 8.5%....afara 7-7.5% cu un mers mai sportiv.

Suspensia putin rigida chiar si cu anvelopele mai moi.

Vajaitul de la oglinda il am si eu insa la peste 100 km/h. Inteleg ca in Germania s-ar schimba o garnitura sa se mai reduca din zgomot. La noi in service nu se cunoaste de aceasta solutie sau cel putin eu nu am reusit sa o obtin.

La mine nu sunt probleme de scuturat, trage ok fara intreruperi.

Consum in afara de 7.5% am obtinut doar pe autostrada (nu in Ro) la viteza > 140km/h



#6 geof

geof

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 19 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 25 April 2016 - 03:11 PM

Reinvii acest topic dupa mult timp pentru ca am si eu aceeasi manifestare ca a initiatorului acestui topic si eram curios daca a rezolvat ceva.

Eu am fost in service si mi-au updatat software-ul dar aceasta operatiune nu a rezolvat nimic.

Si inca o problema: masina la care face referire initiatorul cred ca e un J11 (nu cred ca J10 avea motorizari 1.2 DIG-T); daca e asa, ar fi bine ca un administrator sa o mute la sectiunea referitoare la J11.



#7 mariusdmx

mariusdmx

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 50 posts

Posted 03 May 2016 - 02:06 PM

Am avut si eu ceva asemanator la aceeasi turatie. In timp s-a agravat si nu mai reusea sa treaca de 2000 de turatii motorul. Era debitmetrul de vina. Poti verifica usor daca este aceeasi cauza, ii decuplezi contactul electric si vezi daca mai ai acelasi simptom. Daca a disparut, el este de vina.



#8 geof

geof

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 19 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 04 May 2016 - 09:20 AM

Multumesc pentru informatie. Ma voi gandi daca voi face astfel de verificare.

Oricum am deschis si un topic nou mai specific pe aceasta problema: http://www.nissanfor...motor-12-dig-t/



#9 mariusdmx

mariusdmx

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 50 posts

Posted 05 May 2016 - 08:30 AM

Cu placere, Din ce descrii este 99% debitmetrul. Aceeasi smucitura o aveam si eu si la aceeasi turatie. Nu stiu ce e de gandit :) Dureaza fix 3 secunde sa decuplezi contactul si sa vezi daca ti-a disparut problema. Succes!



#10 geof

geof

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 19 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 05 May 2016 - 12:30 PM

Ai idee daca decuplarea debitmetrului declanseaza aprinderea martorului de 'Check Engine'? Nu vreau sa am eventuale discutii cu cei de la service ca am facut eu ceva la masina. In plus, la ultima vizita in service ei au spus ca au verificat debitmetrul (dar nu stiu ce au verificat la el).



#11 mariusdmx

mariusdmx

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 50 posts

Posted 05 May 2016 - 02:45 PM

Nu are legatura cu check engine si nici nu iti da alta eroare in bord. Practic decuplezi doar senzorul de aer si masina va trece pe o setare default. Eu am mers cu ea asa vreo 2 saptamani pana mi-a venit noul debitmetru. Tragea mai bine dar consuma mai mult.



#12 geof

geof

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 19 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 09 May 2016 - 07:27 AM

Am o retinere sa efectuez aceasta verificare din mai multe motive:

- nu am decat foarte putin din simptomele unui debitmetru defect (nu am pornire greoaie, relanti-ul este stabil, nu am simtit pierderi de putere);

- @mariusdmx: desi mi-ai spus ca la tine nu s-a aprins martorul de Check Engine, din ce am citit pe net, cand se deconecteaza debitmetrul se va aprinde martorul si se va inregistra eroare in memoria ECU; nu as vrea mai tarziu sa am probleme la service din pricina asta, avand in vedere ca masina e in garantie;

- nici nu stiu care exact este debitmetrul; m-am uitat la motor si nu mi-e clar care este, si in plus toate mufele care le-am vazut dupa zona filtrului de aer sunt destul de greu accesat.






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users