Conform brosurii intervalele de revizie sunt:
1 an sau 30.000 km - diesel
1 an sau 20.000 km - benzina
Garantie: 3 ani sau 100.000 km.
Edited by dragosg, 14 February 2014 - 02:00 PM.
Posted 14 February 2014 - 01:58 PM
Conform brosurii intervalele de revizie sunt:
1 an sau 30.000 km - diesel
1 an sau 20.000 km - benzina
Garantie: 3 ani sau 100.000 km.
Edited by dragosg, 14 February 2014 - 02:00 PM.
Posted 28 February 2014 - 07:15 PM
Noul ”rechin” in traficul din Bucuresti....
Posted 28 February 2014 - 09:44 PM
Posted 01 March 2014 - 04:25 PM
Multumesc mult!
Posted 03 March 2014 - 09:38 AM
Vrem detalii, impresii despre masina, orice
Posted 03 March 2014 - 10:50 AM
Posted 03 March 2014 - 12:46 PM
Masina este cu totul altceva fata de modelul anterior chiar daca sunt cateva detalii care s-au pastrat (clapa deschidere capota motor si rezervor, plafoniera fata si spate).
Am remarcat in mod special silentiozitatea, practic chiar si cu muzica oprita pe loc nu iti prea dai seama daca motorul este sau nu pornit. In rulare se aude extrem de incet. Parca a mai disparut zgomotul provocat de oglinzi.
Motorul 1.2 chiar daca este mic, pare sa se comporte bine, trage frumos si nu pare sa se "streseze". Remarc insa ca indicatorul de schimbare a vitezei se aprinde cam repede, asa ca daca-l urmaresti ajungi la nici 80 km/h in viteza a sasea.
Interiorul pare lucrat ingrijit cu atentie la detalii. Bordul este luminat frumos existand posibilitatea de a modifica intensitatea luminozitatii.
Legat de noile optiuni diponibile:
- presiunea in roti: este afisata pe display-ul central doar in rulare
-Lane Departure Warning (Avertizare incalcare banda): la un moment dat poate deveni enervant bipaitul, exista insa posibilitatea dezactivarii lui. Exista doua modalitati de afisare, mic in partea de sus a afisajului sau central cand este afisata masina incadrata de doua benzi, la calcarea liniei schimbandu-se culoarea pe pe partea respectiva
- Traffic Signs Recognition (Recunoastere Indicatoare Rutiere): afiseaza limitele de viteza insa informatia cred ca este corelata si cu navigatia. Nu am vazut se se afiseze si alte semne de circulatie.
- Forward Emergency Breaking (Anticipare Franare de Urgenta). Am auzit o avertizare sonora insa nu a fost cazul sa franeze singura masina.
- High Beam Assist (Asistenta pentru Lumini Faza Lunga). Nu am testat inca.
- Asistenta la pornirea din rampa (Hill Start Assist). Se activeaza automat concomitent cu afisarea pe bord a unui indicator verde
- Frana de mana electronica. Functioneaza ok, poate fi dezactivata automat la pleacarea de pe loc sau prin apasarea butonului.
Inca nu am descoperit cum se salveaza posturile de radio. Am observat insa ca exiata o variatie in calitatea sunetului la radio in timp pt mp3-uri se aud excelent.
Daca aveti intrebari...
Posted 03 March 2014 - 02:20 PM
Suna foarte bine. Despre preturi, care sunt nivelurile?
Posted 03 March 2014 - 02:38 PM
Suna foarte bine. Despre preturi, care sunt nivelurile?
Eu zic ca preturile sunt ok. Detalii sigur iti vor putea da dealerii. Oricum, deja exista masini la Test Drive.
Posted 03 March 2014 - 04:40 PM
vad ca serus este primul dealer care afiseaza pretul
Edited by fanel1963, 03 March 2014 - 04:47 PM.
Posted 05 March 2014 - 11:10 PM
Posted 13 March 2014 - 11:51 AM
Cateva noi impresii:
- TRAFFIC SIGN RECOGNITION - am observat ca sunt recunoscute doar limitarile de viteza cu toate ca in brosura destul de vag se induce ideea ca ar fi vorba de mai multe semne [Edit] incepand de ieri vad ca recunoaste si alte semne in afara de limitarea de viteza
- Stergator luneta: am observat ca face o cursa in plus dupa deconectare la fel ca si la stergatoarele de parbriz astfel incat sa se stearga si ultima urma de la "picurator"
- Sonorizare: in continuare nu am resit sa gasesc varianta optima de ascultare a posturilor de radio. Din pacate nici lista cu posturile de radio nu am putut sa o actualizez neexistand sau negasind eu calea de a "scana" intreaga banda automat
- Senzori de presiune. Interesant cum ar fi optim de procedat cu cauciucurile de iarna in cazul in care se pune set complet. Inteleg ca acesti senzori costa destul de mult si este necesara o initializare pentru ca masina sa indice corect.
- Nissan Connect: pentru Romania nu sunt activate optiuni de aplicatii. Am reusit insa sa fac streeming de pe telefon.
- tija de sustinere a capotei are acum prinderea in capota si se sprizina de masca frontala (la modelul meu anterior nu era asa), destul de nepractic dupa aprerea mea.
- capacul de la bidounul cu lichid de parbriz acum eset prins cu un snur (la modelul meu anterior nu era asa), foarte util ca se reduce riscul de a pierde capacul
- consum extraurban (drum dus intors pana la munte): 6.2 l/100 km; consum urban (Bucuresti relativ aglomerat): 8.1l/100 km cu mentiunea ca numarul de km este inca mic. [Edit]: consum mediu Bucuresti-Slanic Prahova-Valeni-Bucuresti 5.4 l/100 km conform CB.
Edited by dragosg, 17 March 2014 - 11:51 AM.
Posted 20 March 2014 - 11:46 AM
Salut sunt foarte nou pe forum ,sunt posesor de Mazda 3 Mps de vre-o 7 ani si intentionez sa-mi achizitionez un Qashqai in echipare Tekna 1.6 Diesel 4x4.Am facut drive test de 2 ori cu masina pana acum .Mi-a placut in mare.(Nu mi-a placut sistemul audio care mi se pare foarte slab fata de concurenta chiar si in echiparea de top).Am cautat pe forum informatii privitoare la fiabilitatea marcii Nissan si mai ales a Qashqaiului.(modelul anterior pentru ca cel nou abia s-a lansat).Se pare ca fiabilitatea este destul de ok.Nu am gasit mari probleme tehnice.Sau mai bine zis nu am stiut eu unde sa caut!!!).Va rog sa ma ajutati cu pareri pro sau contra vis a vis de aceasta masina.Nissan qashqai.Despre Mazda pot sa va spun ca este foarte fiabila si in 7 ani de zile am schimbat doar becurile de pozitii si xenoanele acum cateva luni,si amortizoarele spate pe la 50 k de km si alea pe garantie.Si mazda 3 mps este o masina sport are 290 cp .Am fost si pe circuit cu ea dar intra-adevar am avut grija de ea cum am in general de orice masina.In short listul meu a ramas Nissan Qashqai in echiparea de mai sus si Mazda cx 5 4x4 benzina 2.0 160 cp in echiparea de top.Pretul este apropiat.Mazda stiu ce poate.:)Oricum are si garantia mai mare 5 ani fata de 3.Insa ma intereseaza in momentul de fata un suv fiabil,cu taxe relativ mici si cu consum bun.Pentru mine un consum bun inseamna sa nu treaca de 10 in oras adica in Bucuresti si sa reusesc sa fac extraurban macar 700 de km cu un plin mergand 130 km/h in afara localitatilor si 50 - 90 km/h in localitate.Astept sfaturi si opinii.A si inca ceva.FELICITARI COLEGULUI DRAGOSG PENTRU ACHIZITIE SI CATI MAI MULTI KM FARA INCIDENTE SI PROBLEME.!!!!!
Posted 20 March 2014 - 12:19 PM
Posted 20 March 2014 - 12:35 PM
Multumesc foarte mult pentru raspunsul la obiect.Stiu ca de obicei nu se compara masini cu motoare diferite insa benzinarul mazdei este unul destul de reusit din punct de vedere al consumului si al cilindreei de2.0.Asa cum am spus mai sus vreau si taxe mici(onorabile)de accea nu am ales 2.2 diesel de la Mazda. Am remarcat ca 1.6 diesel este unul foarte rafinat.Am mers si cu 1.6 diesel de pe noua Honda crv si mi s-a parut oribil.Imi place foarte mult ca si design noul Qashqai.Iti multumesc ca mi-ai spus despre difuzoare .Exact la acelasi lucru ma gandisem si eu ,numai ca nu eram foarte sigur de rezultatul final.Acum mi-ai confirmat acest lucru.Da Mazda nu are avm in rest are toaste celelalte optiuni.Si nu are faruri cu led ci cu xenon adaptive.Da tekna are faruri cu led.Daca nu deranjez prea tare pe cineva ,puteti sa-mi spuneti o autonomie a vechiului qashqai echipat cu acest motor in conditii extraurbane?Are cineva o masina echipata cu acest motor.?
Posted 20 March 2014 - 12:58 PM
Posted 20 March 2014 - 01:10 PM
Benzina de la Mazda scoate 208Nm la 4000 rot si 160CP la 6000 rot.
1.6 dci scoate 320Nm la 2000 rot si 130CP la 4000 rot.
Rezervorul vechiului QQ era de 65 litri.
Consumul extraurban la QQ vechi cu 1.6dci poate fi de maxim 7.5/100Km daca masina e incarcata la maxim cu oameni si bagaje.
Noul QQ e mai usor cu aproape 200Kg. Eu zic ca faci macar 900-1000Km cu un rezervor cu noul QQ cu 1.6 Dci in Romania. Afara consuma mai putin ca mergi constant pe autostrada.
Rezervorul actualului Qashqai in versiunea 4x4 a ramas de 65 l in timp ce pentru celelalte variante capacitatea a scazut la 55 l.
Legat de sonorizare una peste alta nu este asa de rea, pacat ca nu exista prea multe posturi de radio DAB in Ro. In plus din ce am citit, in Franta, germania si UK deja exista nota de service pentru upgrade soft pentru radio (Nissan Connect) care in practica ar duce la imbunatatirea calitatii sunetului. Operatiunea dureaza 30 min.
Ca o observatie strict personala, la un moment dat am luat in calcul o varinata de Mazda insa cand am solicitat un drive test nu mi s-a raspuns concret (avem masini dar nu sunt dispnibile, mai reveniti pente doua saptamani, etc). Am incertcat sa fac revenire insa nu mi-a mai raspuns nimeni si atunci am ramas la Nissan.
Edited by dragosg, 20 March 2014 - 02:25 PM.
Posted 20 March 2014 - 06:11 PM
Benzina de la Mazda scoate 208Nm la 4000 rot si 160CP la 6000 rot.
1.6 dci scoate 320Nm la 2000 rot si 130CP la 4000 rot.
Rezervorul vechiului QQ era de 65 litri.
Consumul extraurban la QQ vechi cu 1.6dci poate fi de maxim 7.5/100Km daca masina e incarcata la maxim cu oameni si bagaje.
Noul QQ e mai usor cu aproape 200Kg. Eu zic ca faci macar 900-1000Km cu un rezervor cu noul QQ cu 1.6 Dci in Romania. Afara consuma mai putin ca mergi constant pe autostrada.
Atunci sa fie Nissan:)Mul;tumesc mult pentru raspunsuri
Posted 21 March 2014 - 01:09 AM
Posted 21 March 2014 - 09:35 AM
Aici e prezentarea. Greu cu publicitatea la Nissan
http://www.nissan.ro...qai/brosura.pdf
off topic: Eu as spune, Greu de inteles marketingul Nissan in Romania!
Revenind, miercuri lansarea oficiala in toata reteaua Nissan.
Edited by dragosg, 21 March 2014 - 02:23 PM.
0 members, 0 guests, 0 anonymous users