Jump to content


Photo

Generalitati Qashqai J11


  • Please log in to reply
653 replies to this topic

#1 dragosg

dragosg

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 265 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Posted 14 February 2014 - 01:58 PM

Conform brosurii intervalele de revizie sunt:

1 an sau 30.000 km - diesel

1 an sau 20.000 km - benzina

 

Garantie: 3 ani sau 100.000 km.


Edited by dragosg, 14 February 2014 - 02:00 PM.


#2 dragosg

dragosg

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 265 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Posted 28 February 2014 - 07:15 PM

Noul ”rechin” in traficul din Bucuresti....

Attached Files



#3 Klausi

Klausi

    Advanced Member

  • Moderators
  • PipPipPip
  • 747 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Posted 28 February 2014 - 09:44 PM

Sa-l stapanesti sanatos si la cat mai multi Km !

#4 dragosg

dragosg

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 265 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Posted 01 March 2014 - 04:25 PM

Multumesc mult!



#5 mariusdmx

mariusdmx

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 50 posts

Posted 03 March 2014 - 09:38 AM

Vrem detalii,  impresii despre masina, orice :)



#6 Klausi

Klausi

    Advanced Member

  • Moderators
  • PipPipPip
  • 747 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Posted 03 March 2014 - 10:50 AM

Noul QQ a plecat de langa X-trail, sasiul e complet diferit fata de QQ vechi. S-a transformat intr-un SUV de familie.
Pare mai spatios la interior decat vechea generatie, fiind mai lat si putin mai lung. Porbagajul e putin mai mare conform cifrelor.
Suspensiile sunt complet diferite fata de vechiul model. Nu mai troncane si nu mai sunt zgomotoase pe denivelari. La partea spate puntea este dintr-o bucata la versiunile 2x4. Doar 4x4 are suspensie independenta pe spate.
La interior este redesenat complet. Scaunele sunt OK, desi par un pic mai ferme decat la vechiul QQ. Bordul arata bine, plansa e mult mai bine integrata, are luminite in jurul schimbatorului de viteze, buton pentru frana de mana.
Cine are pretentii de la sistemul audio e bine sa-si comande de la bun inceput optiunea de navigatie pentru ca unitatea este integrata in consola si nu se mai poate inlocui cu orice unitate aftermarket nemaifiind o dimensiune standard 1DIN sau 2DIN.
Masina e mai usoara cu cateva sute de Kg de aici rezulta consum mai mic la aceeasi incarcare si performante mai mari din motoare mai mici.
Pentru cei care pot duce dpdv financiar este recomandabila optiunea de faruri cu LED. Da, ati auzit bine faruri full-LED. Faza scurta cu led, faza lunga cu led, DRL cu led binenteles.
Pasajele la roti sunt un pic mai mari si de aceea se pot monta jante de la 17" la 19". Exista chiar versiune echipata de fabrica cu jante de 19".
Pe benzina momentan este disponibil doar motorul de 1,2 dar in curand va fi disponibil si cel de 1,6. Va exista chiar o versiune NISMO a motorului de 1,6 cu o putere de cca 170-180CP.
Pe diesel - vechiul 1,5dci alaturi de cel de 1,6dci.
Daca aveti intrebari pot sa mai ajut cu impresii.

#7 dragosg

dragosg

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 265 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Posted 03 March 2014 - 12:46 PM

Masina este cu totul altceva fata de modelul anterior chiar daca sunt cateva detalii care s-au pastrat (clapa deschidere capota motor si rezervor, plafoniera fata si spate).

 

Am remarcat in mod special silentiozitatea, practic chiar si cu muzica oprita pe loc nu iti prea dai seama daca motorul este sau nu pornit. In rulare se aude extrem de incet. Parca a mai disparut zgomotul provocat de oglinzi.

Motorul 1.2 chiar daca este mic, pare sa se comporte bine, trage frumos si nu pare sa se "streseze". Remarc insa ca indicatorul de schimbare a vitezei se aprinde cam repede, asa ca daca-l urmaresti ajungi la nici 80 km/h in viteza a sasea.

 

Interiorul pare lucrat ingrijit cu atentie la detalii. Bordul este luminat frumos existand posibilitatea de a modifica intensitatea luminozitatii.

 

Legat de noile optiuni diponibile:

- presiunea in roti: este afisata pe display-ul central doar in rulare

-Lane Departure Warning (Avertizare incalcare banda): la un moment dat poate deveni enervant bipaitul, exista insa posibilitatea dezactivarii lui. Exista doua modalitati de afisare, mic in partea de sus a afisajului sau central cand este afisata masina incadrata de doua benzi, la calcarea liniei schimbandu-se culoarea pe pe partea respectiva

- Traffic Signs Recognition (Recunoastere Indicatoare Rutiere): afiseaza limitele de viteza insa informatia cred ca este corelata si cu navigatia. Nu am vazut se se afiseze si alte semne de circulatie.

- Forward Emergency Breaking (Anticipare Franare de Urgenta). Am auzit o avertizare sonora insa nu a fost cazul sa franeze singura masina.

- High Beam Assist (Asistenta pentru Lumini Faza Lunga). Nu am testat inca.

- Asistenta la pornirea din rampa (Hill Start Assist). Se activeaza automat concomitent cu afisarea pe bord a unui indicator verde

- Frana de mana electronica. Functioneaza ok, poate fi dezactivata automat la pleacarea de pe loc sau prin apasarea butonului.

 

Inca nu am descoperit cum se  salveaza posturile de radio. Am observat insa ca exiata o variatie in calitatea sunetului la radio in timp pt mp3-uri se aud excelent.

 

Daca aveti intrebari...



#8 mariusdmx

mariusdmx

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 50 posts

Posted 03 March 2014 - 02:20 PM

Suna foarte bine. Despre preturi, care sunt nivelurile?



#9 dragosg

dragosg

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 265 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Posted 03 March 2014 - 02:38 PM

Suna foarte bine. Despre preturi, care sunt nivelurile?

Eu zic ca preturile sunt ok. Detalii sigur iti vor putea da dealerii. Oricum, deja exista masini la Test Drive.



#10 fanel1963

fanel1963

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 6 posts
  • Gender:Male
  • Location:Slobozia
  • Interests:Qashqai+2 Acenta 1.6L dCi DPF 130CP Stop&Start, "All Mode 4x4"

Posted 03 March 2014 - 04:40 PM

vad ca serus este primul dealer care afiseaza pretul

http://nissan-bucuresti.ro/


Edited by fanel1963, 03 March 2014 - 04:47 PM.


#11 Daniele7505

Daniele7505

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 2 posts

Posted 05 March 2014 - 11:10 PM

Ce părere aveți despre noul qasqai?

#12 dragosg

dragosg

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 265 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Posted 13 March 2014 - 11:51 AM

Cateva noi impresii:

- TRAFFIC SIGN RECOGNITION - am observat ca sunt recunoscute doar limitarile de viteza cu toate ca in brosura destul de vag se induce ideea ca ar fi vorba de mai multe semne [Edit] incepand de ieri vad ca recunoaste si alte semne in afara de limitarea de viteza

- Stergator luneta: am observat ca face o cursa in plus dupa deconectare la fel ca si la stergatoarele de parbriz astfel incat sa se stearga si ultima urma de la "picurator"

- Sonorizare: in continuare nu am resit sa gasesc varianta optima de ascultare a posturilor de radio. Din pacate nici lista cu posturile de radio nu am putut sa o actualizez neexistand sau negasind eu calea de a "scana" intreaga banda automat

- Senzori de presiune. Interesant cum ar fi optim de procedat cu cauciucurile de iarna in cazul in care se pune set complet. Inteleg ca acesti senzori costa destul de mult si este necesara o initializare pentru ca masina sa indice corect.

- Nissan Connect: pentru Romania nu sunt activate optiuni de aplicatii. Am reusit insa sa fac streeming de pe telefon. 

- tija de sustinere a capotei are acum prinderea in capota si se sprizina de masca frontala  (la modelul meu anterior nu era asa), destul de nepractic dupa aprerea mea.

- capacul de la bidounul cu lichid de parbriz acum eset prins cu un snur (la modelul meu anterior nu era asa), foarte util ca se reduce riscul de a pierde capacul

- consum extraurban (drum dus intors pana la munte): 6.2 l/100 km; consum urban (Bucuresti relativ aglomerat): 8.1l/100 km cu mentiunea ca numarul de km este inca mic. [Edit]: consum mediu Bucuresti-Slanic Prahova-Valeni-Bucuresti 5.4 l/100 km conform CB.


Edited by dragosg, 17 March 2014 - 11:51 AM.


#13 musicman

musicman

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 6 posts

Posted 20 March 2014 - 11:46 AM

Salut  sunt  foarte  nou  pe  forum ,sunt  posesor  de  Mazda  3  Mps de vre-o 7  ani   si intentionez  sa-mi  achizitionez  un  Qashqai in  echipare  Tekna 1.6 Diesel 4x4.Am  facut drive  test  de 2 ori  cu  masina  pana  acum   .Mi-a  placut in  mare.(Nu  mi-a  placut sistemul audio  care  mi  se  pare  foarte  slab fata  de  concurenta  chiar  si  in  echiparea  de  top).Am  cautat  pe  forum  informatii privitoare  la  fiabilitatea  marcii Nissan si  mai ales  a  Qashqaiului.(modelul  anterior  pentru  ca cel  nou  abia  s-a  lansat).Se  pare  ca  fiabilitatea  este  destul de ok.Nu  am  gasit  mari  probleme tehnice.Sau  mai  bine  zis  nu  am  stiut eu  unde  sa  caut!!!:)).Va  rog  sa  ma  ajutati  cu pareri  pro sau  contra  vis  a  vis  de  aceasta  masina.Nissan qashqai.Despre  Mazda  pot  sa  va  spun  ca  este  foarte  fiabila  si  in 7  ani  de  zile  am  schimbat doar becurile  de  pozitii  si  xenoanele  acum  cateva luni,si  amortizoarele  spate  pe  la 50 k de km si  alea  pe  garantie.Si  mazda  3  mps  este  o  masina  sport  are  290  cp .Am  fost  si  pe  circuit  cu  ea  dar  intra-adevar  am  avut  grija  de  ea  cum  am  in  general  de  orice masina.In short listul  meu  a  ramas  Nissan  Qashqai in  echiparea de  mai  sus  si  Mazda  cx 5  4x4 benzina 2.0 160 cp in  echiparea  de  top.Pretul  este  apropiat.Mazda  stiu  ce  poate.:)Oricum  are  si  garantia  mai  mare 5  ani fata  de  3.Insa  ma  intereseaza  in  momentul  de  fata  un  suv  fiabil,cu  taxe  relativ  mici  si  cu  consum  bun.Pentru  mine  un  consum  bun  inseamna  sa  nu  treaca  de 10  in  oras adica  in  Bucuresti   si sa  reusesc  sa  fac  extraurban  macar  700 de km cu  un  plin  mergand  130 km/h in  afara  localitatilor  si  50 - 90 km/h  in  localitate.Astept  sfaturi  si  opinii.A  si  inca  ceva.FELICITARI  COLEGULUI DRAGOSG PENTRU  ACHIZITIE  SI  CATI  MAI  MULTI  KM  FARA  INCIDENTE  SI  PROBLEME.!!!!!



#14 Klausi

Klausi

    Advanced Member

  • Moderators
  • PipPipPip
  • 747 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Posted 20 March 2014 - 12:19 PM

1. Sunetul.
Instalatiile audio de pe Mazda cu amplificator Bose sunt printre cele mai reusite din gama masinilor ieftine de serie. Greu vei gasi altele care sa sune mai bine. Din ce am vazut pe noul QQ inca nu este disponibil pachetul Bose. Insa daca vei inlocui difuzoarele originale de hartie cu altele mai scumpe vei obtine un sunet peste nivelul Mazda cu Bose stock. Poate chiar mult mai bun in functie de calitatea si pretul lor. Pentru 200-250 euro poti avea un sunet foarte OK.
2. Despre motorizare.
Pe o masina greoaie gen SUV ai nevoie de cuplu la plecarea de pe loc. Benzina la cilindree mica nu face fata. Consumul benzinei este clar cu minim 2 litri in oras si minim 1,5 litri afara mai mare la aceeasi putere. La aceeasi putere cuplul benzinei este de maxim 2/3 din cel diesel. Deci nu avem comparatie. Ori pui in discutie 2 motorizari diesel, ori 2 pe benzina. Motorul 1.6dci este un motor foarte reusit cu o experienta deja de 2 ani, fara surpriza neplacute. Asculta-l si o sa vezi ca nu tacane ca un tractor.
3. Features
Pe mazda nu ai AVM - sistemul cu camere de jur imprejurul masinii. Nu stiu daca ai indicator de unghi mort, trafic sign recognition si alte gadgeturi ca nu am studiat ce ofera Mazda (designul noilor modele CX imi displace profund - imi placea foarte mult vechiul CX)
Nu ai faruri cu LED. Cel mult xenon. Farurile noului QQ sunt full LED. Binenteles in echiparea corespunzatoare. Intreaba la dealer daca Tekna are faruri cu LED.
4. Fiabilitate
Despre subiectul asta putem discuta peste 2-3 ani. Nu exista masina perfecta, iar daca producatorul ar sti dinainte ce probleme o sa aiba masina le-ar rezolva inainte de a intra in productie. Eu pot sa-ti spun ca noul QQ este un pas foarte mare fata de vechiul QQ ca masina de familie si de concediu.

#15 musicman

musicman

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 6 posts

Posted 20 March 2014 - 12:35 PM

Multumesc  foarte  mult pentru  raspunsul  la  obiect.Stiu  ca  de  obicei  nu  se  compara masini   cu  motoare  diferite  insa benzinarul  mazdei  este  unul  destul  de  reusit  din punct  de  vedere  al  consumului  si  al  cilindreei  de2.0.Asa  cum  am  spus  mai  sus  vreau  si  taxe mici(onorabile)de  accea  nu  am  ales 2.2 diesel  de  la  Mazda. Am  remarcat  ca  1.6  diesel  este  unul  foarte  rafinat.Am  mers  si  cu  1.6 diesel  de  pe  noua  Honda crv  si  mi  s-a  parut oribil.Imi  place  foarte  mult  ca  si  design  noul  Qashqai.Iti  multumesc  ca  mi-ai  spus  despre  difuzoare  .Exact  la  acelasi  lucru  ma  gandisem  si eu  ,numai  ca  nu  eram  foarte  sigur  de  rezultatul  final.Acum  mi-ai  confirmat  acest  lucru.Da  Mazda  nu  are avm  in  rest  are  toaste  celelalte optiuni.Si  nu  are  faruri  cu  led  ci  cu  xenon  adaptive.Da  tekna  are  faruri  cu  led.Daca  nu  deranjez  prea  tare  pe cineva ,puteti  sa-mi  spuneti o  autonomie a  vechiului  qashqai  echipat  cu  acest  motor in  conditii  extraurbane?Are  cineva  o  masina  echipata  cu  acest  motor.?



#16 Klausi

Klausi

    Advanced Member

  • Moderators
  • PipPipPip
  • 747 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Posted 20 March 2014 - 12:58 PM

Benzina de la Mazda scoate 208Nm la 4000 rot si 160CP la 6000 rot.
1.6 dci scoate 320Nm la 2000 rot si 130CP la 4000 rot.
Rezervorul vechiului QQ era de 65 litri.
Consumul extraurban la QQ vechi cu 1.6dci poate fi de maxim 7.5/100Km daca masina e incarcata la maxim cu oameni si bagaje.
Noul QQ e mai usor cu aproape 200Kg. Eu zic ca faci macar 900-1000Km cu un rezervor cu noul QQ cu 1.6 Dci in Romania. Afara consuma mai putin ca mergi constant pe autostrada.

#17 dragosg

dragosg

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 265 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Posted 20 March 2014 - 01:10 PM

Benzina de la Mazda scoate 208Nm la 4000 rot si 160CP la 6000 rot.
1.6 dci scoate 320Nm la 2000 rot si 130CP la 4000 rot.
Rezervorul vechiului QQ era de 65 litri.
Consumul extraurban la QQ vechi cu 1.6dci poate fi de maxim 7.5/100Km daca masina e incarcata la maxim cu oameni si bagaje.
Noul QQ e mai usor cu aproape 200Kg. Eu zic ca faci macar 900-1000Km cu un rezervor cu noul QQ cu 1.6 Dci in Romania. Afara consuma mai putin ca mergi constant pe autostrada.

 

Rezervorul actualului Qashqai in versiunea 4x4 a ramas de 65 l in timp ce pentru celelalte variante capacitatea a scazut la 55 l.

 

Legat de sonorizare una peste alta nu este asa de rea, pacat ca nu exista prea multe posturi de radio DAB in Ro. In plus din ce am citit, in Franta, germania si UK deja exista nota de service pentru upgrade soft pentru radio (Nissan Connect) care in practica ar duce la imbunatatirea calitatii sunetului. Operatiunea dureaza 30 min.

 

Ca o observatie strict personala, la un moment dat am luat in calcul o varinata de Mazda insa cand am solicitat un drive test nu mi s-a raspuns concret (avem masini dar nu sunt dispnibile, mai reveniti pente doua saptamani, etc). Am incertcat sa fac revenire insa nu mi-a mai raspuns nimeni si atunci am ramas la Nissan.


Edited by dragosg, 20 March 2014 - 02:25 PM.


#18 musicman

musicman

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 6 posts

Posted 20 March 2014 - 06:11 PM

Benzina de la Mazda scoate 208Nm la 4000 rot si 160CP la 6000 rot.
1.6 dci scoate 320Nm la 2000 rot si 130CP la 4000 rot.
Rezervorul vechiului QQ era de 65 litri.
Consumul extraurban la QQ vechi cu 1.6dci poate fi de maxim 7.5/100Km daca masina e incarcata la maxim cu oameni si bagaje.
Noul QQ e mai usor cu aproape 200Kg. Eu zic ca faci macar 900-1000Km cu un rezervor cu noul QQ cu 1.6 Dci in Romania. Afara consuma mai putin ca mergi constant pe autostrada.

Atunci  sa  fie  Nissan:)Mul;tumesc mult  pentru  raspunsuri



#19 Klausi

Klausi

    Advanced Member

  • Moderators
  • PipPipPip
  • 747 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Posted 21 March 2014 - 01:09 AM

Aici e prezentarea. Greu cu publicitatea la Nissan :(
http://www.nissan.ro...qai/brosura.pdf

#20 dragosg

dragosg

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 265 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Posted 21 March 2014 - 09:35 AM

Aici e prezentarea. Greu cu publicitatea la Nissan :(
http://www.nissan.ro...qai/brosura.pdf

off topic: Eu as spune, Greu de inteles marketingul Nissan in Romania!

Revenind, miercuri lansarea oficiala in toata reteaua Nissan.


Edited by dragosg, 21 March 2014 - 02:23 PM.





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users