Jump to content


Photo

Probleme Consum De Ulei

uleisegmenti motor

  • Please log in to reply
43 replies to this topic

#41 AdrianGeorgescu

AdrianGeorgescu

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 98 posts
  • Gender:Male
  • Location:Δράμα
  • Interests:Motoare benzină pe L A N Ț

Posted 15 September 2016 - 01:48 PM

Daca nu scoate fum albastru, nu se vad urme de ulei in antigel, nu picura ulei pe nicaieri, garniturile sunt curate si totusi completezi ulei, vezi posturile de mai sus, schimba valva PCV care are cod pe Renault 118100M300. Cumpar'o si schimb'o tu singur in 5 minute.



#42 nutzu313

nutzu313

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 81 posts

Posted 30 October 2016 - 09:35 PM

Dupa cum am mai zis, am facut segmentare, schimbat PCV si garnitura aferenta... La fel consuma ulei... Gasisem undeva pe un site de afara ca ar trebui ulei 10w60; inca n-am incercat.

http://www.motorrevi...hp?engine_id=13

Link-ul de mai sus e pentru motor de 1.8, dar cred ca 1.6 e asemanator. (vezi problema 1 din josul paginii). In concluzie: resemnare...



#43 AdrianGeorgescu

AdrianGeorgescu

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 98 posts
  • Gender:Male
  • Location:Δράμα
  • Interests:Motoare benzină pe L A N Ț

Posted 31 October 2016 - 01:56 PM

Nissan QG16DE Engine Problems and Reliability

The engine doesn't have any serious problems. But sometimes you can meet following issues:
1. Stretched timing chain of QG16DE is common for these engines. Symptoms: the motor turn on difficult; floating idle rpm; increased noise; bad acceleration. Chain is dead up to mileage about 100,000 miles.
2. Engine is turned on just after a few tries. You need to clean a throttle valve and /or replace the fuel pump grid. In extreme cases, you have to buy the new fuel pump.
3. Some noise, like whistling. This is the alternator belt. It needs to be replaced with rollers.
4. Engine shakes at low rpm. Pay your attention on engine controller - some problems are in software.
5. Cars with this engine has unreliable catalysts, and as you know, catalyst is quit expensive part. Throttle valve loves to become dirty. Simple clinging will help.

 

La punctul 1 sunt de acord cu simptomele, insa sunt se pot evita ​prin schimbarea uleiului de calitate full sintetic cam la 7500 km. Pare putin, insa motorul vvt-i are solenoidul ala (distributia variabila a supapelor) foarte dependent de un ulei fresh, cat mai subtire, care sa poata circula liber de-a lungul lui, atunci cand se deschide. E vorba aici de o galerie, un pasaj cam de grosimea unui cui de tamplarie. La un anumit nr de turatii se deschide pasajul ca sa-si faca treaba vvt-ul dand un plus de putere acceleratiei. Daca uleiul e gros, sau uzat, se obstructioneaza sau se limiteaza circulatia lui, astfel avem pierderi de putere in acceleratie, "zapacirea" lantului prin fluctuatiile de turatie, ba merge, ba nu merge vvt-ul, etc.

La punctul 4 se rezolva cu o curatare corecta a clapetei de acceleratie si a MAF-ului, abia dupa aia, daca persista simptomele, corectarea relantiului cu testerul Consult 2.

La punctul 5 are perfecta dreptate, catalizatorul e slab, poate tocmai din cauza intretinerii necorespunzatoare a clapetei si a MAF. La mine am ameliorat situatia prin curatarea lor si prin folosirea unei benzine 95 de calitate, asa au disparut huruielile din catalizator, care si el se poate curata (macar odata la 4 ani). Tot ce am spus mai sus e din experienta mecanicilor Nissan de la reprezentanta unde ii fac serviceul, si din ce i s-a intamplat Negruţei de când o am. Aici nu mă jupoaie, si sunt chiar foarte amabili, îmi recomandă să stau sa mă hlizesc si-mi explică pas cu pas tot ce fac. 



#44 silviuss

silviuss

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 59 posts
  • Gender:Male
  • Location:NV

Posted 17 March 2018 - 01:41 PM

Motorul 1,8 benzina este recunoscut ca un mare amator de ulei,pe langa faptul ca nu e nici o mare inginerie,consuma si benzina si ulei cu aceeasi voracitate :)

De pus bidonul cu ulei in portbagaj sau reminder la 3 luni de verificat nivelul pe joja :)

Aveti link,lectura placuta

http://mywikimotors.com/qg18de/







Also tagged with one or more of these keywords: uleisegmenti, motor

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users