Jump to content


Photo

Probleme Consum De Ulei

uleisegmenti motor

  • Please log in to reply
43 replies to this topic

#1 Sega

Sega

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 35 posts
  • Gender:Male
  • Location:Hunedoara

Posted 12 May 2013 - 04:21 PM

Salutari, am o primera P12 din 2004, motor de 1.8, benzina si de ceva vreme in coace imi mananca cam mult ulei, la un drum de 250 de km imi mananca vreo 200 de gr de ulei, am fost sa vad de compresie si a iesit 9.5, aici am o alta nelamurire, am citit pe unele forumuri cum ca rezultatul compresiei s-ar inmulti cu 1,4, si daca e sa se inmulteasca ar cam iesi la minim. Pe de alta parte am fost sa vad sa schimb segmentii, am fost 2 mecanici si mi-au spus ca e cam riscant sa desfaca motorul si ca atunci cand il reasambleaza risca sa nu il mai nimeareasca la fel, sfatul lor a fost sa cumpar un motor la second-hand. Acum daca se poate va rog sa imi dati un sfat



#2 Matzval

Matzval

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 95 posts
  • Location:Arad

Posted 12 May 2013 - 07:01 PM

Din păcate, cei doi mecanici au dreptate. Numai că și-au dat singuri cu firma-n cap. Ca în toate celelalte domenii de activitate de la noi, lucrurile se fac ”la nimereală”. E foarte greu să găsești un mecanic care să ȘTIE ce face. Și mai grav e că e aproape imposibil să găsești un mecanic capabil să pună un diagnostic corect. Așa că, ținând cont de incompetența mecanicilor și de prețurile pieselor și al manoperei (preț de reparație capitală), dacă motorul are mulți kilometri sau a fost neglijat, soluția e, probabil, cumpărarea unui motor SH. Dar, atenție, și asta se poate termina cu lacrimi. Din păcate, nu există nici o soluție sigură și ieftină.



#3 Sega

Sega

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 35 posts
  • Gender:Male
  • Location:Hunedoara

Posted 12 May 2013 - 09:23 PM

Motorul e folosit, are 250000 km, dar nu a mai fost desfacut niciodata, am gasit un mecanic care a spus ca se incumeta, dar pana sa il desfac mai vreau sa fac niste teste de compresie si sa cer mai multe pareri



#4 Klausi

Klausi

    Advanced Member

  • Moderators
  • PipPipPip
  • 747 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Posted 12 May 2013 - 11:57 PM

Daca papa ulei ar trebui sa scoata un fum albastrui pe teava de esapament.

#5 Sega

Sega

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 35 posts
  • Gender:Male
  • Location:Hunedoara

Posted 13 May 2013 - 06:13 AM

Asta ma uimeste pe mine, singura data cand scoate fum e cand e pornita prima data si e alb.



#6 nutzu313

nutzu313

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 81 posts

Posted 03 June 2013 - 06:24 PM

acelasi tip de masina il am si eu. 180000km rerali, manca aprox. 1l ulei/1000km. fara pic de fum! solutie: segmentare motor. cost total: aprox 1300 lei (piese+manopera). s-au efectuat urmatoarele: schimbare garnituri motor (set complet- simeringuri supape, garnitura chiuloasa, garnitura capac etc....), planeitate chiuloasa, curatare pistoane (pline de calamina!!!), cuzineti biela... si cam atat imi amintesc. pana nu desfaci motorul n-ai de unde sa stii ce e acolo. la mine nu a fost cazul sa schimb supapeler sau vreun piston. iti va mai trebui si un tub de silicon de calitate.

acum masina merge super si nu consuma deloc ulei.nu a pus probleme mecanicului. trebuie doar sa fie atent ca sunt niste semne la lantul de distributie, pentru a fi pus la punct.

iti va mai trebui desigur benzina, ulei, filtru, apa distilata si antigel.

eu m-am bucurat de un pret destul de bun la manopera si la consumabilele de mai sus. oricum pretul maxim in care te poti incadra nu trebuie sa depaseasca 1800 - 2000 lei.

 

off: nu dati cu pietre daca am scris gresit "chiuloasa". nu stiu exact cum e correct; am mai intalnit "chiloasa" si "culoasa"



#7 miky

miky

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 57 posts
  • Gender:Male
  • Location:france
  • Interests:tunning

Posted 13 June 2013 - 08:21 PM

SALUT ...am si eu o primera 1.8 acenta 2004 , si a mea mananca ulei la un 3000 K sa zic 300g dar mers numai sportiv va jur nu cred ca ar fi o problema fac curse lungi cu ea 2300 un drum condus app non stop, acum merg cu ea numai pe oras si azi am avut o surpriza. cand am plecat de la munca mam grabit iam dat direct cheie.... a pornit si sa oprit din senin imediat....am lasato cateva secunde am pornito si a mers ok dar mi sa aprins martorul motor si asa a ramas si imi scrie si in bord probleme la controlul motorului ca nu este grav ,sa merg incet si sa ma prezint cu ea la nissan.....motorul mere perfect,rotund,vana in el ?, chiar nimic deosebit ;;;;;;

 va rog o prarere ,idee


Edited by miky, 13 June 2013 - 08:26 PM.


#8 Sega

Sega

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 35 posts
  • Gender:Male
  • Location:Hunedoara

Posted 16 June 2013 - 10:32 PM

Merci de ajutor, nutzu313, acum urmeaza sa o bag in service sa vad care e problema mai exact, sper sa fie asa de bun mecanicul pe cum a fost recomandat :)



#9 nutzu313

nutzu313

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 81 posts

Posted 18 June 2013 - 08:17 AM

Salutare. Problema cu martorul aprins in bord si mesajul de pe display o aveam si eu destul de des pana am schimbat sonda lambda. Mie nu mi s-a oprit insa niciodata. Incearca sa o pui pe un tester de reprezentanta. Cat despre un drum lung, eu am facut in concediu 5600 km in 2 saptamani, avand un consum de ulei de aproape 1l/1000 km. Am avut grija sa-i completez mereu, odata la 500km si n-am avut probleme. De fiecare data cand faceam plinul, completam cu ulei (ca la trabant :) )



#10 adi

adi

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 1 posts

Posted 26 March 2014 - 07:02 PM

Salut,

Am si eu aceeasi problema, cu o Primera din 2005. A inceput sa consume ulei, si vroiam sa va multumesc pentru informatiile facute. M-am cam saturat si eu sa fiu ca Trabantul, fac plinul si mai bag niste ulei.

Am sa ma duc pe la service sa vad ce spun dragalasii de la reprezentanta.



#11 nutzu313

nutzu313

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 81 posts

Posted 28 March 2014 - 08:41 AM

Surpriza! Dupa segmentare si aproximativ 15000 km in care a mers excelent, iar a inceput sa se dea la ulei... Probabil motorul e patentat dupa trabant...


Edited by nutzu313, 28 March 2014 - 08:41 AM.


#12 RazvanF

RazvanF

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 50 posts

Posted 28 March 2014 - 08:54 AM

Nu cumva e normal sa consume ceva ulei? Stiu ca la Opel Vectra e ceva normal, trebuie adaugat ulei la fiecare 1000 km parcursi, scrie si in cartea masinii.



#13 nutzu313

nutzu313

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 81 posts

Posted 06 April 2014 - 10:00 AM

Ma gandeam si la faptul ca la un motor de 1.8 cantiatea de 2.7 l ulei e cam mica si respectivul ulei e supus unei uzuri mai accelerate. Din acest motiv ar trebui facut schimbul la maxim 6-7000 km pentru ca uleiul isi pierde mai repede proprietatile. E doar o parere personala.



#14 nutzu313

nutzu313

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 81 posts

Posted 27 December 2014 - 09:08 PM

Am gasit pe un site din afara cum ca pentru P12 motor de 1.8b (qg18de) ar fi recomandat un ulei tip 10W 60. A incercat cineva? Merita pretul? Pareri... ?  :mellow:


Edited by nutzu313, 27 December 2014 - 09:08 PM.


#15 adx

adx

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 23 posts
  • Gender:Male

Posted 28 February 2015 - 06:27 PM

Si eu la fel. Adica Primera care papa ulei. Mult prea mult. Se pare ca e o problema destul de des intalnita la Primerele pe benzina. Solutii:.... alta masina.



#16 ABC

ABC

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 162 posts
  • Gender:Male
  • Location:Slobozia

Posted 08 March 2015 - 09:54 PM

Eu am schimbat semeringurile de la supape( asta dupa ce am masurat compresia pe fiecare cilindru ) pentru ca ajunsesem sa pun 100 ml ulei la 100 km. Dupa ce le-am pus, acelasi consum de ulei numai ca am observat ulei pe scut. Am dus masina la service si mi-au spus ca semeringul de la arborele cotit a cedat si uleiul se pierde in cea mai mare parte pe acolo. Am schimbat semeringul si acum am ramas cu consumul de ulei pe care il aveam si inainte, cca 1l ulei la 5000 km.

Cu stima,

          Adrian



#17 wandelly

wandelly

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 1 posts

Posted 19 March 2015 - 08:39 PM

Buna seara.Detin un Primera P12 1.8 benzina din 2005 si m-am lovit de aceaiasi problema...CONSUMA ULEI...cam 1 l / 1000 km, are 137.000 km parcursi si nu scoate fum...nici macar la pornire.

Sincer nu prea vreau sa se umble in motor...nici nu am bani.

Intrebarea mea ar fi daca am grija sa completez mereu uleiul(ca la trabant :D ) ce s-ar putea intampla?

Mentionez ca am parcurs vreo 7000 km in regimul asta



#18 Klausi

Klausi

    Advanced Member

  • Moderators
  • PipPipPip
  • 747 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Posted 20 March 2015 - 04:30 PM

Uleiul nu poate disparea in neant.
Daca nu scoate fum nici la accelerari bruste inseamna ca nu il arde ci il pierde.
De pierdut se poate pierde in exterior si se vede pe sub masina sau in interior in circuitul de apa.

#19 nutzu313

nutzu313

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 81 posts

Posted 24 March 2015 - 05:16 PM

La mine, consuma ulei (mult), dar fum scotea foarte rar. Asta probabil din cauza catalizatorului si a sitelor. La ITP gazele ieseau catastrofal. Acum dupa segmentare, situatia s-a ameliorat, dar cateodata isi aminteste de vechile obiceiuri si daca tin turatia peste 3500, mai gusta :)



#20 never

never

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 11 posts

Posted 25 March 2015 - 01:16 PM

In general cam pe la cati km incepe sa 'guste'? Si eu am o primera de 1.8 din 2003 si are 109000km. In general nu prea trece de 3000 de ture si schimb intre 2500 si 3000 ture. La mine e de 5000km si e adusa din germania de mine si are km reali! Tinad cont ca gusta ma intereseaza mai mult pe la cat...ca sa stiu sa ma pregatesc cu buget sau sa o marit inainte.





Also tagged with one or more of these keywords: uleisegmenti, motor

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users