Jump to content


Photo

Primera P11-144


  • Please log in to reply
1 reply to this topic

#1 Ovidiu Muntean

Ovidiu Muntean

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 11 posts
  • Gender:Male
  • Location:Suceava,Romania

Posted 12 August 2012 - 01:51 PM

Masina mea este dupa cum spune si titlul un NISSAN PRIMERA model P11-144 adica P11 facelift cu 5 usi fabricata in 29.10.1999 si prima data inmatriculata in 25.04.2000

Motorul este 1.8 benzina (QG18) cu 81kW (aprox 114cp), din cate am citit este cel care a venit odata cu faceliftul.

Masina a fost cumparata din Austria in 05.07.2012 si avea 131300 care par a fi reali atat dupa cartea service cat si dupa uzura interiorului.

Optiuni: - oglinzi electrice incalzite
- climatronic
- faruri reglabile electric cu lupe si sistem spalare
- inchidere centralizata cu alarma NATS
- incalzire in scaune
- proiectoare ceata
- computer bord
- geamuri electrice fata+spate

Cand am cumparat-o am depistat un defect la demaror care a fost inlocuit cu unul nou a doua zi (conditia pentru a o cumpara).

Mi-a fost schimbat si ulei motor+filtru ca si "bonus" la cumparare, EUROLUB GT 10W40.

Upgrade-uri care le-am facut imediat dupa cumparare: CD-MP3 Player JVC KD-R621, Pachet Amp+Sub RAVELAND GreenForce 150 W RMS, HID 6000K 35W aftermarket.

Astept pareri si sugestii :)

Cateva poze:
Posted Image Posted ImagePosted Image Posted Image
Posted Image Posted Image
Posted Image Posted Image

Edited by Ovidiu Muntean, 12 August 2012 - 02:21 PM.


#2 Ovidiu Muntean

Ovidiu Muntean

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 11 posts
  • Gender:Male
  • Location:Suceava,Romania

Posted 12 August 2012 - 02:19 PM

Am schimbat la venirea in tara dupa ce am cumparat masina din proprie initiativa urmatoarele:
- filtru polen, 24 RON
- filtru aer, 16 RON
- filtru benzina, 19 RON

Primele probleme:
- inainte sa plec din Austria spre casa, mi-a aparut o eroare in bord si anume: CHECK ENGINE LIGHT. Masina nu putea fi turata mai mult de 3500 si asta doar la apasarea usoara a pedalei de acceleratie. In rampe si la depasiri aveam probleme severe in a stoarce ceva putere de la motor. Tot drumul mi-am facut diverse probleme si m-am gandit la cate si mai cate. Cand am ajuns acasa in Suceava am facut cateva investigatii si cateva teste la motor. Am dat peste cineva priceput si dedicat care mi-a depistat problema la debitmetru..am descris problema mai pe larg si aici:.
- cauciucul la schimbator s-a crapat si am incercat sa il lipesc dar tot se crapa.
- am lipsa un plastic la haion si anume cel care acopera toata partea cu fire. Am fost la DAREX (reprezentant NISSAN in Suceava) si ma cost 200 de RON..un plastic!! in concluzie sunt in cautare de asa ceva..daca stie cineva unde pot gasi unul la mana a doua i-as fi recunoscator daca m-ar anunta.
- este ars un bec in spate la vitezometru, trebuie sa gasesc timp sa desfac bordul sa il schimb..


Povestea continua...




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users