Jump to content


Photo

Reparatii injectoare Delphi pentru Nissan Micra, Almera, Kubistar


  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1 EndorDiesel

EndorDiesel

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 4 posts

Posted 26 August 2011 - 11:58 AM

Reparatii injectoare Delphi pentru Nissan Micra, Almera, Kubistar

Laborator profesional certificat Delphi Diesel Service executa reparatii pentru injectoare common-rail Delphi pentru:

Nissan Micra 1.5 DCI K9K272 (2003 -) Euro 3
Nissan Micra 1.5 DCI K9K270 (2003 -) Euro 3
Nissan Almera 1.5 DCI K9K270 (2003 -) Euro 3
Nissan Almera 1.5 DCI K9K260 (2003 -) Euro 3
Nissan Kubistar 1.5 DCI 60 K9K710 (2003 -)
Nissan Kubistar 1.5 DCI 80 K9K702 (2003 -)
Nissan Kubistar 1.5 DCI 70 K9K700 (2003 -)

Injectorul este calibrat electronic: i se aloca un cod hexazecimal (resoftare) cu ajutorul Hartridge CRi-PC. Acest cod inmagazineaza informatii legate de caracteristica de debitare si de timpul de reactie al bobinei de comanda.

Folosind solutia de reparatie autorizata Delphi, reduceti consumul, emisiile si prelungiti viata motorului.

Pret: 650 RON/injector.

Am dobandit o vasta experienta in reparatii de injectoare common rail Delphi pentru: Alfa Romeo, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Hyundai, Iveco, Mercedes-Benz, Mini, Peugeot, Opel, Renault si injectoare common rail Delphi pentru: Dacia Logan, Renault, Ford, Hyundai, Jaguar, Kia, Mercedes, Nissan, Peugeot, SsangYong, Suzuki.

Oferim 6 luni garantie scrisa! Injectoarele se pot trimite la reparat si prin curier si le primiti inapoi reparate in maximum 48 ore!

Endor Diesel
Web: www.endordiesel.ro
Tel: 0765 269 021 / 0765 269 733

Posted Image

Posted Image



#2 EndorDiesel

EndorDiesel

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 4 posts

Posted 29 August 2011 - 10:56 PM

Alegeti serviciile unui service autorizat Delphi!

Endor Diesel este certificat Delphi Diesel Service, iar calitatea lucrarilor este garantata de Delphi Automotive Systems.

Fiecare reparatie presupune schimbarea duzei si supapei. Se folosesc numai piese noi si originale achizitionate direct de la producatorui sistemul de injectie.

Nu este suficienta doar schimbarea componentelor uzate. Fiecare injector trebuie calibrat electronic cu ajutorul standului de test si calibrare Hartridge CRi-PC.

Acest stand realizeaza 100 de teste pentru fiecare injector, simuland in acest fel functionarea lui pe motor la diferitele presiuni/turatii/temperaturi la care un injector este supus atunci cand functioneaza pe motor.

In urma acestor teste, standul re-codeaza fiecare injector prin alocarea unui cod hexazecimal care trebuie introdus in calculatorul masinii atunci cand injectorul este montat pe motor.

In acest mod calculatorul masinii primeste informatiile necesare pentru a transmite comenzile corecte fiecarui injector pentru a reactiona corect la sarcinile la care este supus.

In concluzie: fiecare injector functioneaza corect pe motor, exact asa cum functiona cand masina a iesit pe poarta fabricii!

Un injector reconditionat folosind solutia recomandata de Delphi (cu re-codare) este comparabil cu un injector nou. Economisiti mai bine de 60% din pretul unui injector nou!

Apelati cu incredere la solutiile profesionale oferite de Endor Diesel!

Endor Diesel
0765 269 021
0765 269 733

(mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru: www.endordiesel.ro)

#3 EndorDiesel

EndorDiesel

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 4 posts

Posted 02 November 2011 - 10:30 AM

Primim de foarte mult ori comentariul ca exista pe piata kituri de reparatie Delphi care costa in jur de 200-250 lei, iar cu tot cu manopera o reparatie nu ar trebui sa coste mai mult de 350 lei de injector. Si ca pretul de 650 lei practicat de noi este exagerat. Iar toate anunturile care se pot gasi pe internet contin doar schimburi de supape de retur si nimic altceva.

Da, in principiu observatiile au un sambure de adevar: daca privim din punct de vedere mecanic, reparatia presupune schimbarea duzei si supapei de retur. Dar reparatia nu ar trebui sa se rezume doar la aceste operatii.

Caracteristica principala a injectoarelor Delphi o reprezinta faptul ca acestea trebuie sa fie si calibrate electronic.

Ce presupune aceasta calibrare (re-codare)?
Cu ajutorul standului Hartridge CRi-PC se genereaza un cod hexazecimal unic pentru fiecare injector. Acest cod este intrudus in calculatorul masinii atunci cand injectorul este montat pe motor.

Cum este generat codul?
Codul hexazecimal este generat de CRi-PC, dupa ce fiecare injector este supus la 100 de teste care simuleaza functionarea acestuia pe motor la diferite presiuni/turatii/temperaturi. Astfel, CRi-PC-ul stie ce impulsuri trebuie generate pentru a elibera cantitatea necesara de motorina in diferitele sarcini la care poate fi supus motorul. Aceste informatii sunt transmise calculatorului masinii prin intermediul codului hexazecimal pe care CRi-PC-ul il genereaza.

De ce trebuie evitata o reparatie fara generare de cod hexazecimal?Pentru ca injectorul nu va functiona niciodata bine pe motor deoarece calculatorul masinii nu va stii sa transmita impulsurile corecte (probabil ca va transmite impulsuri conform vechiului cod al injectorului). Acest lucru se traduce printr-o ardere incompleta si de aici apar problemele: se produce calamina care infunda EGR-ul, care nu va mai functiona in parametrii optimi: valva ramane deschisa si determina intrarea a mai multor gaze de evacuare, astfel amestecul este alterat (cantitatea de oxigen este mai mica) si arderea este din nou incompleta, deci se continua in acelasi ciclu daunator motorului.

Mai grav este ca pot aparea probleme mecanice: se poate topi pistonul pentru ca initierea aprinderii se produce in alte puncte decat cele normale in care pistonul rezista la asa ceva. Si ca urmare apar zgomote anormale la motor: zanganeli, tacaneli care sunt o dovada a unei functionari haotice: motorul nu "merge rotund".

O scurta descriere a sistemului de injectie Delphi
Toata lumea se plange de faptul ca injectoarele Delphi sunt foarte sensibile si se strica foarte repede. Lucrul aceste este foarte adevarat, iar principalul vinovat este motorina de slaba calitate existenta in Romania. Injectoarele Delphi sunt foarte sensibile la calitatea motorinei de aceea si filtrajul este foarte important iar producatorul recomanda folosirea filtrelor originale Delphi pentru ca acestea au filtrajul de 2 microni, la jumatate fata de restul filtrelor echivalente de pe piata (Mann, Bosch, etc).

Cum reactioneaza Delphi Automotive Systems la aceste probleme?Pentru a nu-si pierde credibilitatea de producator de sisteme de injectie de calitate, Delphi Automotive Systems a organizat o retea de Delphi Service Centers care sa ofere servicii de reparatii profesionale respectand intocmai specificatiile tehnice ale injectoarelor Delphi (un injector reparat cu ajutorul CRi-PC este echivalent cu un injector nou). Astfel, Delphi Automotive Systems vrea sa transmita mesajul ca sistemele de injectie Delphi sunt la fel de fiabile ca sistemele de injectie ale oricarui alt producator, numai ca fiecare client sa aleaga un service specializat atunci cand doreste sa realizeze o reparatie si sa nu apeleze la reparatii empirice ce presupun doar un schimb de duze si supape de retur.

Endor Diesel este certificat Delphi Service Centre.

Preturi si calitate
Referitor la preturile pe care le practicam, acestea sunt foarte competitive pentru acest tip de reparatie profesionala. Iar marja de profit este rezonabila, poate chiar mai mica decat cea folosita de cei care ofera solutii mai ieftine. Bineinteles trebuie sa tinem cont si de investitia in utilajele si trainingul necesar pentru a realiza o reparatie profesionala. In plus piesele folosite sunt originale, iar pretul lor se ridica la mult mai mult de 200-250 de lei asa cum ati observat dvs. ca ar costa kiturile de reparatie Delphi care sigur sunt turcisme sau chinezarii.


In concluzie, fiecare trebuie sa faca o alegere intre calitate, adica o reparatie de durata si sigura pentru motorul sau sau ceva efemer, care da impresia de moment ca ti-a rezolvat problema, dar de fapt poate cauza probleme grave motorului si, implicit, iti va scoate mult mai multi bani din buzunar si iti va da mult mai multa bataie de cap.

Nu pot decat sa va doresc sa faceti alegerea corecta pentru masina dvs.

Endor Diesel va vine in ajutor si modifica preturile!

Aceeasi calitate, preturi mai mici:


Nissan: 580 RON
Logan & Renault: 460 RON
Ford Focus: 550 RON
Ford Mondeo: 580 RON
Orice alt injector Delphi: 580 RON

Endor Diesel
0765 269 021
0765 269 733

http://www.endordiesel.ro

#4 EndorDiesel

EndorDiesel

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 4 posts

Posted 18 March 2012 - 09:50 PM

Reparatii profesionale injectoare Delphi pentru urmatoarele marci de autoturisme:

Nissan - C2I de 16 caractere: 600 RON; C2I de 20 caractere: 800 RON
Nissan Kubistar 1.5 DCI 60 K9K710 (2003 -)
Nissan Kubistar 1.5 DCI 80 K9K702 (2003 -)
Nissan Micra 1.5 DCI K9K272 (2003 -) Euro 3
Nissan Micra 1.5 DCI K9K270 (2003 -) Euro 3
Nissan Almera 1.5 DCI K9K270 (2003 -) Euro 3
Nissan Kubistar 1.5 DCI 70 K9K700 (2003 -)
Nissan Almera 1.5 DCI K9K260 (2003 -) Euro 3

Dacia - 470 RON
Dacia Duster 1.5 DCI K9K796 (2010 -) Euro 4
Dacia Logan 1.5 DCI K9K796 (2010 -) Euro 4
Dacia Logan 1.5 DCI K9K792 (2005 -) Euro 4
Dacia Logan 1.5 DCI K9K790 (2005 -) Euro 3
Dacia Logan 1.5 DCI K9K794 (2007 -) Euro 3

Renault - 470 RON
Renault Kangoo 2 1.5 DCI K9K716 (2006 -) Euro 4
Renault Modus 1.5 DCI K9K760 (2006 -) Euro 4
Renault Modus 1.5 DCI K9K762 (2006 -) Euro 4
Renault Clio 3 1.5 DCI K9K766 (2006 -) Euro 4
Renault Fluence 1.5 DCI K9K830 (2010 -) Euro 4
Renault Modus 1.5 DCI K9K766 (2006 -) Euro 4
Renault Scenic 3 1.5 DCI K9K830 (2010 -) Euro 4
Renault SM3 1.5 DCI K9K830 (2010 -) Euro 4
Renault Clio 2 1.5 DCI K9K714 (2006 -) Euro 4
Renault Clio 2 1.5 DCI K9K716 (2006 -) Euro 4
Renault Clio 2 1.5 DCI K9K718 (2006 -) Euro 4
Renault Clio 3 1.5 DCI K9K768 (2006 -) Euro 4
Renault Kangoo 2 1.5 DCI K9K702 (2002 -) Euro 3
Renault Kangoo 2 1.5 DCI K9K714 (2006 -) Euro 4
Renault Kangoo 2 1.5 DCI K9K718 (2006 -) Euro 4
Renault Megane 1 1.5 DCI K9K724 (2005 -) Euro 4
Renault Megane 2 1.5 DCI K9K724 (2006 -) Euro 4
Renault Modus 1.5 DCI K9K768 (2006 -) Euro 4
Renault Note 1.5 DCI K9K274 (2006 -) Euro 4
Renault Note 1.5 DCI K9K276 (2006 -) Euro 4
Renault Scenic 2 1.5 DCI K9K274 (2006 -) Euro 4
Renault Thalia 1.5 DCI K9K714 (2006 -) Euro 4
Renault Thalia 1.5 DCI K9K716 (2006 -) Euro 4
Renault Scenic 2 1.5 DCI K9K724 (2006 -) Euro 4
Renault Twingo 2 1.5 DCI K9K740 (2007 -) Euro 4
Renault Clio 2 1.5 DCI (2001 -)
Renault Clio 2 1.5 DCI K9K700/704 (2001 -) Euro 3
Renault Clio 2 1.5 DCI K9K700/704 (2006 -) Euro 3
Renault Clio 2 1.5 DCI K9K710 (2001 - 2005) Euro 3
Renault Clio 2 1.5 DCI K9K712 (2001 - 2005) Euro 3
Renault Clio 3 1.5 DCI K9K752 (2006 -) Euro 3
Renault Grand Scenic 2 1.5 DCI K9K728 (2004 -) Euro 3
Renault Kangoo 1.5 DCI 65PS K9K (2001 -)
Renault Kangoo 2 1.5 DCI K9K700/704 (2001 -) Euro 3
Renault Kangoo 2 1.5 DCI K9K710 (2002 -) Euro 3
Renault Megane 1 1.5 DCI K9K728 (2003 -) Euro 3
Renault Modus 1.5 DCI K9K750 (2004 -) Euro 3
Renault Modus 1.5 DCI K9K752 (2004 -) Euro 3
Renault Thalia 1.5 DCI K9K700/704 (2001 -) Euro 3
Renault Thalia 1.5 DCI K9K702 (2001 -) Euro 3
Renault Thalia 1.5 DCI K9K710 (2002 -) Euro 3
Renault Thalia 1.5 DCI K9K712 (2001 - 2005) Euro 3
Renault SM3 1.5 DCI K9K268 (2005 -) Euro 3
Renault Clio 2 Campus 1.5 DCI K9K700/704 (2006 -) Euro 3
Renault Megane 1 1.5 DCI K9K722 (2002 -) Euro 3
Renault Megane 1 1.5 DCI K9K729 (2003 -) Euro 3
Renault Scenic 2 1.5 DCI K9K722 (2003 -) Euro 3
Renault Clio 2 1.5 DCI K9K702 (2002 -) Euro 3
Renault Clio 3 1.5 DCI K9K750 (2006 -) Euro 3
Renault Megane 2 1.5 DCI K9K722 (2002 -) Euro 3
Renault Megane 2 1.5 DCI K9K728 (2003 -) Euro 3
Renault Megane 2 1.5 DCI K9K729 (2003 -) Euro 3
Renault Scenic 2 1.5 DCI K9K728 (2003 -) Euro 3
Renault SM3 1.5 DCI K9K264 (2005 -) Euro 4
Renault Thalia 1.5 DCI K9K712 (2006 -) Euro 3
Renault Kangoo 1.5 K9K808 (2008 -) Euro 5
Renault Megane 3 1.5 K9K834 (2008 -) Euro 5
Renault Scenic 1.5 K9K834 (2008 -) Euro 5

Ford - 580 RON
Ford Focus 1.8 TDCI (2001 - 2004) Euro 3 - 550 RON
Ford Connect 1.8 TDCI (2002 - 2008) Euro 3
Ford Mondeo 2.0 TDCi (2001 -) Euro 3
Ford Transit 2.0 TDCI FWD (2002 - 2006)
Ford Transit 2.4 TDCI RWD (2004 - 2006)
Ford Mondeo 2.2 TDCI (2004 -) Euro 3
Ford Mondeo 2.2 TDCI (2005 -) Euro 4
Ford Transit 2.8 4JB1 TCI (2006 -) Euro 3
Ford Mondeo 2.0 CDPF (2006 -) Euro 4
Ford Mondeo 2.0 TDCi (2003 -) Euro 4

Citroen - C2I de 16 caractere: 600 RON; C2I de 20 caractere: 800 RON
Citroen C3 1.4 HDI 16V DV4TED4 (2002 -)
Citroen C3 XTR 1.4 HDI 16V DV4TED4 (2004 - 2005)
Citroen C4 2.0 HDI DW10BTED4 (2006 -) Euro 4
Citroen C5 2.0 HDI DW10BTED4 (2008 -) Euro 4

Hyundai - C2I de 16 caractere: 600 RON; C2I de 20 caractere: 800 RON
Hyundai Terracan 2.9 CRDI 4WD (2001 -) Euro 3
Hyundai Terracan 2.9 CRDI 2WD (2003 -) Euro 3

Jaguar - C2I de 16 caractere: 600 RON; C2I de 20 caractere: 800 RON
Jaguar X-Type 2.0 D (2003 - 2005) Euro 3
Jaguar X-Type 2.0 D (2003 - 2009) Euro 4
Jaguar X-Type 2.2 D (2005 - 2009) Euro 4

Kia - C2I de 16 caractere: 600 RON; C2I de 20 caractere: 800 RON
Kia Bongo 2.9 KJ29 (2001 - ) Euro 3
Kia Frontier 2.9 KJ29 (2001 - )
Kia Pregio 2.9 KJ29 (2001 -) Euro 3
Kia Sedona 2.9 KJ29 (2001 -) Euro 3
Kia Carnival 2.9 KJ29 (2001 -) Euro 3
Kia Carnival 2 2.9 KJ29 (2005 -) Euro 3
Kia Sedona 2 2.9 KJ29 (2005 -) Euro 3
Kia Frontier 2.9 KJ29 (2003 - )
Kia Carnival 2.9 VGT (2004 -) Euro 4
Kia Carnival VGT (2004 -) Euro 4
Kia Gran Carnival VGT (2004 -) Euro 4
Kia Sedona 2.9 VGT (2004 -) Euro 4
Kia Sedona Dom VGT (2004 -) Euro 4
Kia Bongo 1.0 DOM WGT (2004 -) Euro 4

Mercedes - C2I de 16 caractere: 600 RON; C2I de 20 caractere: 800 RON
Mercedes C220 2.2L 100kw OM646 (2007 -) Euro 4
Mercedes C220 2.2L 120kw OM646 (2007 -) Euro 4
Mercedes C220 2.2L 125kw OM646 (2007 -) Euro 4
Mercedes E220 2.2L 100kw OM646 (2006 -) Euro 4
Mercedes E220 2.2L 120kw DPF OM646 (2006 -) Euro 4
Mercedes E220 2.2L 125kw OM646 (2006 -) Euro 4
Mercedes E220D 2.2L OM646 (2006 -)

Peugeot - C2I de 16 caractere: 600 RON; C2I de 20 caractere: 800 RON
Peugeot 307 2.0 HDI DW10BTED4 (2006 -) Euro 4
Peugeot 307CC 2.0 HDI DW10BTED4 (2006 -) Euro 4
Peugeot 308 2.0 HDI DW10BTED4 (2007 -) Euro 4
Peugeot 407 2.0 HDI DW10BTED4 (2006 -) Euro 3
Peugeot 407 2.0 HDI DW10BTED4 (2006 -) Euro 4
Peugeot 407 2.0 HDI DW10BTED4 (2007 -) Euro 4

SsangYong - C2I de 16 caractere: 600 RON; C2I de 20 caractere: 800 RON
SsangYong Actyon 2.0 D20DT (2005 -) Euro 3
SsangYong Kyron 2.0 D20DT (2006 -) Euro 3
SsangYong Kyron 2.7 D27DT (2005 -) Euro 3
SsangYong Rexton 2.7 D27DT (2003 -) Euro 3
SsangYong Rodius/Stavic 2.7 D27DT (2004 -) Euro 3
SsangYong Actyon 2.0 D20DT (2006 -) Euro 4
SsangYong Kyron 2.0 D20DT (2006 -) Euro 4
SsangYong Kyron 2.7 D27DT (2006 -) Euro 4
SsangYong Rexton 2.7 D27DT (2006 -) Euro 4
SsangYong Rodius/Stavic 2.7 D27DT (2006 -) Euro 4

Suzuki - C2I de 16 caractere: 600 RON; C2I de 20 caractere: 800 RON
Suzuki Jimny K9K266 (2005 -) Euro 4
Suzuki Jimny 1.5 DCI K9K262 (2004 -) Euro 3
Suzuki Liana 1.4 DV4TED4 (2004 -) Euro 3



Endor Diesel
0765 269 021
0765 269 733

(mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru: www.endordiesel.ro)






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users