Jump to content


Photo

Probleme amortizoare spate


  • Please log in to reply
43 replies to this topic

#21 OZZY

OZZY

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 170 posts
  • Gender:Male
  • Location:Buzau

Posted 12 April 2011 - 01:30 PM

A inceput sa ma lase si al doilea rand de amortizoare...mai exact cel din stinga e umed...am facut exact 10 000 km cu ele...

#22 cdn

cdn

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 87 posts

Posted 12 April 2011 - 02:13 PM

A inceput sa ma lase si al doilea rand de amortizoare...mai exact cel din stinga e umed...am facut exact 10 000 km cu ele...


E deja prea mult as zice...
Ce au de spus cei de la service si reprezentanta?

#23 jeorje

jeorje

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 17 posts

Posted 12 April 2011 - 02:37 PM

A inceput sa ma lase si al doilea rand de amortizoare...mai exact cel din stinga e umed...am facut exact 10 000 km cu ele...


Daca masina nu a iesit din garantie poti sa te duci la ei. Daca nu mai ai garantie nu ai ce sa mai faci.Cred ca este o problema de constructie la masina. Si eu am inlocuit(pe garantie) un rand de amortizoare pe spate si acum am probleme si cu cele schimbate.. :angry:

#24 cdn

cdn

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 87 posts

Posted 12 April 2011 - 03:32 PM

Daca masina nu a iesit din garantie poti sa te duci la ei. Daca nu mai ai garantie nu ai ce sa mai faci.Cred ca este o problema de constructie la masina. Si eu am inlocuit(pe garantie) un rand de amortizoare pe spate si acum am probleme si cu cele schimbate.. :angry:


Inseamna ca problema e de la acest tip de amortizoare. Si eu ma gandesc sa le schimb dar in conditiile date ma intreb ce rost are. Daca imi schimba cu acelasi tip de amortizoare nu am rezolvat nimic. E de investigat.
Trebuie luat atitudine si cerut explicatii in scris. Solutii exista.
E vorba si de siguranta aici, nu doar de confort.

#25 jeorje

jeorje

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 17 posts

Posted 12 April 2011 - 09:25 PM

Inseamna ca problema e de la acest tip de amortizoare. Si eu ma gandesc sa le schimb dar in conditiile date ma intreb ce rost are. Daca imi schimba cu acelasi tip de amortizoare nu am rezolvat nimic. E de investigat.
Trebuie luat atitudine si cerut explicatii in scris. Solutii exista.
E vorba si de siguranta aici, nu doar de confort.


Ce marca sunt amortizoarele schimbate pe masina?. Cele pe care mi le-au schimbat sunt Sachs.
Este o marca destul de buna, dar daca am probleme cu ele inseamna ca masina are ceva. Un amortizor cred eu ca nu trebuie sa se uzeze in 10-20000 km. :(

#26 cdn

cdn

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 87 posts

Posted 12 April 2011 - 09:40 PM

Ce marca sunt amortizoarele schimbate pe masina?. Cele pe care mi le-au schimbat sunt Sachs.
Este o marca destul de buna, dar daca am probleme cu ele inseamna ca masina are ceva. Un amortizor cred eu ca nu trebuie sa se uzeze in 10-20000 km. :(


La mine sunt amortizoarele originale, deci probabil tot Sachs. Chiar nu stiu. Nici nu i-am intrebat. Le-am spus doar ca am aceste probleme cu ele. Dupa parerea mea asta era deja o situatie pt recall. Se pare ca toate au probleme cu amortizoarele. Nu cred ca se leaga de alte probleme constructive dar nefiind mecanic e doar o presupunere.

#27 OZZY

OZZY

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 170 posts
  • Gender:Male
  • Location:Buzau

Posted 13 April 2011 - 01:30 PM

Masina a iesit din garantie in dec 2010..."noile" amortizoare sunt SACHS de trafic greu...asa mi s-a spus cand le-au schimbat...

#28 cdn

cdn

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 87 posts

Posted 13 April 2011 - 01:39 PM

Masina a iesit din garantie in dec 2010..."noile" amortizoare sunt SACHS de trafic greu...asa mi s-a spus cand le-au schimbat...

Exact ce spuneam. Schimband cu aceleasi amortizoare nu rezolvam nimic..
Chiar daca masina a iesit din garantie, amortizoarele cat au fost garantate?
Nu este normal sa schimbi amortizoarele atat de des. Doar daca, desigur, abuzezi de masina si mergi cu ea doar pe drum de tara si forestier. Ceea ce se exclude.

#29 razzmatazz

razzmatazz

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 101 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 13 April 2011 - 05:33 PM

mda.
pe mine cu corolla m-au chemat la recall pentru ca virgula coloana de directie facea un tzac la capat de cursa a volanului pe partea stanga. din cate am inteles, era un colier pe coloana care avea limba cam cu 5mm mai lunga decat ar fi trebuit si batea in axul metalic. daca ar fi avut o problema d-asta universala cu amortizoarele, cred ca toyota nu ar mai fi vandut deloc modelul cu problema.

Edited by razzmatazz, 13 April 2011 - 05:36 PM.


#30 Klausi

Klausi

    Advanced Member

  • Moderators
  • PipPipPip
  • 747 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Posted 14 April 2011 - 12:10 AM

Amortizoarele sunt facute in turcia. D'aia pica. Si costa intre 270RON si cat vrea domnu de la service.
Initial pentru Rusia au facut un model mai tzapanos. Atat de tzapanos cat putea sa duca fabrica de turcaleti.
Apoi au inceput sa inlocuiasca in toata Europa pe unde pica cu modelul pt Rusia. Iar rusilor le-au pus altele si mai tzapanoase.
Eu zic sa ne uitam la ceva after-market mai ales cei iesiti din garantie si sa-i lasam in plata lor cu turcismele.
Daca vreti va pot da si coduri de produs ca sa dovedesc cele afirmate mai sus.

#31 florin b

florin b

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 27 posts

Posted 21 December 2011 - 11:53 AM

deci pana la urma interventia la amortizoare de la 40k km apare pe undeva in hartii?
daca da, atunci faci reclamatie la opc in care documentezi cazul si cu actele necesare. de asemenea obtii o parere oficiala de la nissan in legatura cu acea schimbare (adica daca este un defect de fabricatie, ceea ce este acoperit de faptul ca s-a schimbat furnizorul componentei respective)
in plus ceri sa ti se dea scris refuzul dealerului nissan pentru remedierea problemei repetate din garantie. se poate merge pana la schimbarea masinii, deoarece defectul este unul care nu poate fi reparat (din moment ce revine chiar si dupa inlocuirea reperului)
chiar daca masina a iesit din garantie este un defect pe produs ireparabil, si asta inseamna ca nu este conform. problema este una de natura sa puna in pericol siguranta pasagerilor.
astepti 30 de zile un raspuns de la opc.
nu te lasa invartit dupa cum vor unii si altii.
spor
pentru alte probleme viziteaza si alte service-uri pt a obtine o contraexpertiza



Esti inca visator, eu zic sa schimbam marca, Nissan QQ= cel mai mare fiasco.
Trebuia sa-i lase Renault in faliment.

#32 florin b

florin b

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 27 posts

Posted 21 December 2011 - 11:58 AM

Amortizoarele sunt facute in turcia. D'aia pica. Si costa intre 270RON si cat vrea domnu de la service.
Initial pentru Rusia au facut un model mai tzapanos. Atat de tzapanos cat putea sa duca fabrica de turcaleti.
Apoi au inceput sa inlocuiasca in toata Europa pe unde pica cu modelul pt Rusia. Iar rusilor le-au pus altele si mai tzapanoase.
Eu zic sa ne uitam la ceva after-market mai ales cei iesiti din garantie si sa-i lasam in plata lor cu turcismele.
Daca vreti va pot da si coduri de produs ca sa dovedesc cele afirmate mai sus.



Eu sigur te cred si zic sa trecem la alta marca, e mai sanatos pentru toti.
Prea multe probleme are QQ. Oricum in viata mea nu mai vreau sa aud de Nissan.

#33 vladmure

vladmure

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 24 posts

Posted 22 December 2011 - 07:57 PM

Eu sigur te cred si zic sa trecem la alta marca, e mai sanatos pentru toti.
Prea multe probleme are QQ. Oricum in viata mea nu mai vreau sa aud de Nissan.



salut.nu ma laud ca nu am plangeri fata de QQ sau ca nu am emotii despre cum o sa sune sau mearga dupa zeci de mii de km, dar solutia de a schimba marca e complet aiurea.Am cumparat si conducem masini dintr-o anumita categorie de pret,calitate si producator.Fiind in alegere intre QQ si asx, am urmarit si forum-urile celorlalti.Aceleasi plangeri,aceleasi probleme ,asta fiindca pretul masinilor astea reflecta pretul fiecarei piese in parte.Nu poti cumpara la 2 lei o masina de 10 lei.Ai vazut vreodata un BMW sau Mercedes la 100.000 km sa zdrangane dupa conditii normale de uzura?nu.dar au alte preturi.
ex. de pe forumul ASX:
"Salutare tuturor ,
Sunt proaspat posesor de ASX 1.6 si numai dupa 500 de km au inceput sa-mi cante "greierasii" in masina, in conditiile in care masina nu a vazut drumuri accidentate.
In bord ,pe partea dreapta, in zona de evacuare a aerului ,au inceput sa zdrangane plasticele.
Exista si alti posesori de ASX cu problema aceasta? Nu mi se pare normal ca dupa numai 500 de km sa constat ca plasticele sunt cum sunt montate. Parca-mi pare rau ca am cumparat masina asta. Oare dupa 50.000 Km va mai sta ceva intreg in interior? "

mie imi suna cunoscute aceste probleme :) Asa ca ma bucur ca am ales QQ si o sa ma lupt in viitor cu service-urile daca alte servicii nu gasesc in romania.

#34 Klausi

Klausi

    Advanced Member

  • Moderators
  • PipPipPip
  • 747 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Posted 23 December 2011 - 03:12 AM

salut.nu ma laud ca nu am plangeri fata de QQ sau ca nu am emotii despre cum o sa sune sau mearga dupa zeci de mii de km, dar solutia de a schimba marca e complet aiurea.Am cumparat si conducem masini dintr-o anumita categorie de pret,calitate si producator.Fiind in alegere intre QQ si asx, am urmarit si forum-urile celorlalti.Aceleasi plangeri,aceleasi probleme ,asta fiindca pretul masinilor astea reflecta pretul fiecarei piese in parte.Nu poti cumpara la 2 lei o masina de 10 lei.Ai vazut vreodata un BMW sau Mercedes la 100.000 km sa zdrangane dupa conditii normale de uzura?nu.dar au alte preturi.
ex. de pe forumul ASX:
"Salutare tuturor ,
Sunt proaspat posesor de ASX 1.6 si numai dupa 500 de km au inceput sa-mi cante "greierasii" in masina, in conditiile in care masina nu a vazut drumuri accidentate.
In bord ,pe partea dreapta, in zona de evacuare a aerului ,au inceput sa zdrangane plasticele.
Exista si alti posesori de ASX cu problema aceasta? Nu mi se pare normal ca dupa numai 500 de km sa constat ca plasticele sunt cum sunt montate. Parca-mi pare rau ca am cumparat masina asta. Oare dupa 50.000 Km va mai sta ceva intreg in interior? "

mie imi suna cunoscute aceste probleme :) Asa ca ma bucur ca am ales QQ si o sa ma lupt in viitor cu service-urile daca alte servicii nu gasesc in romania.

Ai dreptate. In societatea asta de "consum" am devenit toti un fel de beta-testeri si cand se gasesc toate bubele unui produs lansam altul nou pe piata ca ne mananca concurenta. Nu mai suntem normali la cap, asta e sigur.
Aplicat la exemplul nostru - eu personal am niste frustrari pentru simplul fapt ca modelul pe care l-am cumparat eu costa cat o parcare de loganuri. Deci firesc sa am niste pretentii peste medie.
Daca dadeam si eu ca toti vecinii 6000 euro nu aveam motive sa ma plang. Insa am dat 30000+. Parca e o diferenta. Si ma astept ca acea diferenta de bani sa se reflecte si in calitatea pieselor. Dar cand vad ca am aceleasi semnalizatoare laterale cu cele de dacia, plafoniera identica, gurile de aerisire identice (fie... sunt vopsite pe margini), proiectoare de ceata de la clio, etc... parca ma intreb daca nu am fost luat de fraier.
Schimb pe garantie amortizoare pentru faptul ca sunt fabricate la turcaleti si sunt inlocuite cu altele mai "bune" care cad dupa si mai putini Km. Model nou - introdus initial pentru piata din Rusia.
Si cate si mai cate amanunte care ne mananca nervii si viata de zi cu zi.
Poate era bine ca renault sa lase nissan sa dea faliment. Ramanea o legenda care a fabricat masini bune.
Asa avem sigla nissan si dupa ce-o dezlipim constatam ca sub ea scrie mare - RENAULT. Insa pretul e Nissan.
Asta-i problema. :angry:

#35 mac01

mac01

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 569 posts
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI

Posted 23 December 2011 - 04:31 AM

citeam ieri pe forum subaru despre noul forester. probleme mari cu ambreiajul subdimensionat, nu poti sa o conduci un pic mai sportiv ca ramai cu masina in drum. sa nu mai vorbim ca nu-si permit sa se gandeasca la un cip-tuning de frica ambreiajului. multi posesori de forester se plang in acelasi timp de ovalizarea discurilor de frana chiar la 5000 de km si au probleme cu garantiile deoarece nu vor sa le inlocuiasca piesele, cica sunt trecute la consumabile. isi cumpara pe banii lor discuri aftermarket ca sunt mai bune decat cele originale.
si daca tot vorbea colegul vladmure de mitsubishi sa cititi despre noile motoare de 1,8 150 cp diesel care echipeaza asx-ul cum la pornirea sistemului de curatare al dpf-ului se inunda baia de ulei a motorului cu motorina de trebuie bietii oameni sa schimbe uleiul. inainte de a-mi cumpara x-trail-ul m-am dus sa vad asx-ul si cand s-a sprijinit sotia de usa (55 kg are sotia) mi-a facut semn sa plecam ca s-a infundat usa ca la daciile noastre.
si sa nu va mai povestesc ce am patit acum doi ani cu o alta marca de masina cumparata de noua si dupa 10 luni de folosinta m-am hotarat s-o vand deoarece nu o mai suportam de "buna" ce era. din luna in luna eram in service sa schimb cate ceva pe la ea.
asa ca eu zic ca stam bine la QQ cu un set de amortizoare si cate un greieras ici-colo din cand in cand.
tineti-va masinile aproape ca inca sunt bune nissan-urile fata de ce petarde de masini se construiesc la ora actuala pe piata.

Edited by mac01, 23 December 2011 - 06:55 AM.


#36 Klausi

Klausi

    Advanced Member

  • Moderators
  • PipPipPip
  • 747 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Posted 23 December 2011 - 01:17 PM

citeam ieri pe forum subaru despre noul forester. probleme mari cu ambreiajul subdimensionat, nu poti sa o conduci un pic mai sportiv ca ramai cu masina in drum. sa nu mai vorbim ca nu-si permit sa se gandeasca la un cip-tuning de frica ambreiajului. multi posesori de forester se plang in acelasi timp de ovalizarea discurilor de frana chiar la 5000 de km si au probleme cu garantiile deoarece nu vor sa le inlocuiasca piesele, cica sunt trecute la consumabile. isi cumpara pe banii lor discuri aftermarket ca sunt mai bune decat cele originale.
si daca tot vorbea colegul vladmure de mitsubishi sa cititi despre noile motoare de 1,8 150 cp diesel care echipeaza asx-ul cum la pornirea sistemului de curatare al dpf-ului se inunda baia de ulei a motorului cu motorina de trebuie bietii oameni sa schimbe uleiul. inainte de a-mi cumpara x-trail-ul m-am dus sa vad asx-ul si cand s-a sprijinit sotia de usa (55 kg are sotia) mi-a facut semn sa plecam ca s-a infundat usa ca la daciile noastre.
si sa nu va mai povestesc ce am patit acum doi ani cu o alta marca de masina cumparata de noua si dupa 10 luni de folosinta m-am hotarat s-o vand deoarece nu o mai suportam de "buna" ce era. din luna in luna eram in service sa schimb cate ceva pe la ea.
asa ca eu zic ca stam bine la QQ cu un set de amortizoare si cate un greieras ici-colo din cand in cand.
tineti-va masinile aproape ca inca sunt bune nissan-urile fata de ce petarde de masini se construiesc la ora actuala pe piata.

Nu te contrazic. Dar faptul ca si altii au probleme nu e un fel de "capra vecinului" ?
Sa nu intram in detalii ca daca fac o recenzie buna si completa pe aici nu mai cumpara nimeni qashqai.
Iti reamintesc de instalatia de climatizare inexistenta de pe qashqai? Dieselul face cald dupa 20Km iarna, iar vara trebuie sa stai cu ac-ul la maxim cand temperatura afara depaseste 30grade ca altfel nu face fata? Indiferent -vara, iarna qashqai circula apa si prin radiatorul din interiorul masinii??? Cred ca le curgea scuipat din gura alora care au gandit un asa sistem "inteligent". Iarna e placut ca ai ceva cald la picioare, dar vara.....
Suspensia de qashqai e zgomotoasa si la o masina noua. E prost proiectata. Dovada ca si-au invat lectia - Juke e complet silentios.
Mai am si altele. Mai bag ? ;)

#37 mac01

mac01

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 569 posts
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI

Posted 23 December 2011 - 07:19 PM

Nu te contrazic. Dar faptul ca si altii au probleme nu e un fel de "capra vecinului" ?

in mesajul meu nu era vorba de "capra vecinului". daca ai observat la un moment dat ii compatimesc pe vecini si chiar am folosit expresia "bietii oameni". nu m-am bucurat niciodata de supararile altora si nici nu sunt genul, iar daca am putut sa fac un bine si sa ajut omul l-am facut cu toate ca mi-am luat-o in freza de nenumarate ori ptr acest bine si tot nu m-am invatat minte.
dar in acelasi timp ma bucur ptr mine ca am studiat bine piata inainte de a-mi cumpara masina din semnatura si nu m-am grabit, probabil fiind faptul ca m-am pacalit la masina anterioara sau poate asa trebuie sa fie viata una rece si alta calda.
pot sa spun ca si la masina mea sunt anumite chestii care nu-mi plac, cum ar fi curatarea egr-ului ( dar mi-am facut program si o data pe luna ma duc pina la neamuri la tara iar de atunci nu am mai vazut indicatorul aprins pe bord), am si eu greierasi prin masina pe care nu-i bag in seama, o alta problema destul de cunoscuta cum ar fi acei vapori de ulei care circula prin admisie ca la ei acasa (pina la urma o sa-i cumpar acel filtru, cu toate ca la mine nu-i grav inca, nu este patat filtrul de aer), etc...
stiti cum se spune nici omul nu este perfect, dar un fier.... asa ca eu zic mai bine sa ne bucuram de viata si de aceste sarbatori frumoase decat se ne incretim fruntile si sa fim suparati ca fierul nostru si al vecinului are probleme.
Sarbatori Fericite!!!

#38 jeorje

jeorje

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 17 posts

Posted 11 January 2012 - 10:36 PM

Nu te contrazic. Dar faptul ca si altii au probleme nu e un fel de "capra vecinului" ?
Sa nu intram in detalii ca daca fac o recenzie buna si completa pe aici nu mai cumpara nimeni qashqai.
Iti reamintesc de instalatia de climatizare inexistenta de pe qashqai? Dieselul face cald dupa 20Km iarna, iar vara trebuie sa stai cu ac-ul la maxim cand temperatura afara depaseste 30grade ca altfel nu face fata? Indiferent -vara, iarna qashqai circula apa si prin radiatorul din interiorul masinii??? Cred ca le curgea scuipat din gura alora care au gandit un asa sistem "inteligent". Iarna e placut ca ai ceva cald la picioare, dar vara.....
Suspensia de qashqai e zgomotoasa si la o masina noua. E prost proiectata. Dovada ca si-au invat lectia - Juke e complet silentios.
Mai am si altele. Mai bag ? ;)


NU MA ASTEPTAM SA AM PROBLEME LA AMORTIZOARE, MAI ALES CA MERG 90% IN ORAS. CEI DE LA SERVICE DAU VINA PE FURNIZOR DAR DE FAPT ESTE VORBA DE CONSTRUCTIA MASINII. CAND TRECI PESTE O DENIVELARE ZICI CA MECANICA NU ESTE LEGATA DE CAROSERIE PLUS CA AMORTIZOARELE SUNT FOARTE RIGIDE(CELE PE CARE LE-AM SCHIMBAT SUNT TOT SACHS)...POATE CRAPA SI ASTEA. ATENTIE LA PRETURILE CONSUMABILELOR LA REVIZIE. AM VERIFICAT CODUL FILTRULUI DE AER SI AVEA PRET DUBLU LA REPREZENTANTA. NU VORBESC AIUREA...MUNCESC INTR-UN SERVICE,DAR DE CAMIOANE....SI LE POT VERIFICA LA FURNIZORI.MENTIONEZ CA FILTRUL DE AER ERA MAN IN CUTIE DE NISSAN SI BINEINTELES PRETUL DUBLU, SA NU MAI VORBESC DE FILTRU ULEI SI ULEI. MI S-A COMUNICAT DE LA NISSAN CA REVIZIILE NU SE MAI FAC LA 30.000 KM CI LA 20.0000 KM.

#39 Klausi

Klausi

    Advanced Member

  • Moderators
  • PipPipPip
  • 747 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Posted 12 January 2012 - 03:02 PM

...

Corect. Nici altii nu se asteptau sa aiba atatea probleme cu masina. Pe de alta parte - motorul pe care eu l-am ales e foarte OK. Forma caroseriei si acum la 4 ani de la achizitie imi place. Plus ca la momentul aparitiei - cam toti producatorii mari radeau de "struto-camila" qashqai. Acum au toti macar cate un membru in categoria asta.
Amortizoarele: Sunt fabricate in Turcia. Scrie pe ele. Mai rau nu putea fi decat daca erau facute in China.
O informatie pe care am aflat-o de curand: se pare ca noile repere de amortizoare sunt cu 1inch mai lungi. Asta inseamna ca practic s-a redus cursa pe care actioneaza amortizorul. Ori a fost un bug de proiectare pe care l-au rezolvat, ori o solutie asemanatoare cu sarma si clestele folosita pe vremuri la dacia.
Ramane de vazut si comparat direct 2 amortizoare: cel vechi si reperul nou.
Legat de rigiditate, mie mi se par moi la felul in care conduc eu.
Preturile la consumabile sunt umflate ca sa castige si ei. Vezi ca pe subforumul de X-trail sunt mai multe discutii cu privire la pretul consumabilelor. Se pot gasi chiar la preturi incredibile. Revizia poate costa MAXIM 50% pentru cei care se informeaza. Zicala cu cel care deschide punga daca nu casca ochii e foarte adevarata aici.

Edited by Klausi, 12 January 2012 - 03:02 PM.


#40 mikail

mikail

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 31 posts
  • Gender:Male

Posted 27 April 2018 - 07:46 PM

a schimbat cineva recent amortizoare spate(QQ1.6, 114CP) :  SACHS 314 039, unde sunt fabricate?


 




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users