Jump to content


Photo

Probleme amortizoare spate


  • Please log in to reply
43 replies to this topic

#1 jeorje

jeorje

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 17 posts

Posted 27 February 2011 - 01:33 PM

Salut,
Am un QQ din 2008,1.6 benzina, are 45.000 km si pe la 40.000 am schimbat pe garantie amortizoarele pe spate. Acum dupa 5 luni de la schimbarea amortizoarelor a cedat amortizorul dupa dreapta spate iar cel de pe stanga cedeaza si el. Problema este ca masina a iesit din garantie cu 1 saptamana inainte sa cedeze amortizorul de pe dreapta. Daca stie cineva din ce cauza se duc amortizoarele pe spate va rog sa spuneti.Masina nu circula decat in oras.

#2 mac01

mac01

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 569 posts
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI

Posted 27 February 2011 - 01:56 PM

cu ce tip de amortizoare a venit masina?

#3 jeorje

jeorje

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 17 posts

Posted 27 February 2011 - 02:28 PM

cu ce tip de amortizoare a venit masina?


Amortizoare pe gaz. Prima data cand le-am schimbat am intrebat inginerul din service daca este normal sa cedeze amortizoarele la 40.000 km. Inginerul mi-a raspuns ca este vina furnizorului si ca Nissan a schimbat furnizorul, insa acum vad ca am aceleasi probleme. Cand le-am shimbat mi-au pus SACHS cu gaz.

Edited by jeorje, 27 February 2011 - 02:44 PM.


#4 mac01

mac01

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 569 posts
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI

Posted 27 February 2011 - 03:05 PM

destul de ciudat toata treaba asta. urmeaza al treilea rand de amortizoare in doar trei ani?
este ceva in neregula. eu zic sa schimbi producatorul de amortizoare.

#5 jeorje

jeorje

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 17 posts

Posted 27 February 2011 - 03:19 PM

destul de ciudat toata treaba asta. urmeaza al treilea rand de amortizoare in doar trei ani?
este ceva in neregula. eu zic sa schimbi producatorul de amortizoare.

Cu siguranta cei de la reprezentanta nu cred ca mi le mai schimba cu toate ca o sa ma duc peste ei, dar mi-e teama sa nu fie din constructia masinii. SACHS stiu ca este o firma destul de buna.

#6 mac01

mac01

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 569 posts
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI

Posted 27 February 2011 - 03:34 PM

de schimbat nu le mai schimba mai ales ca a iesit din garantie.
poti sa te duci sa vorbesti cu ei sa lamuresti necazul asta. vezi ce spun.
asa este sachs este o firma buna sau era buna.
cum se manifesta defectul,topaie, nu mai ai stabilitate?

#7 jeorje

jeorje

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 17 posts

Posted 27 February 2011 - 03:59 PM

de schimbat nu le mai schimba mai ales ca a iesit din garantie.
poti sa te duci sa vorbesti cu ei sa lamuresti necazul asta. vezi ce spun.
asa este sachs este o firma buna sau era buna.
cum se manifesta defectul,topaie, nu mai ai stabilitate?

Pierde uleiul si la denivelari face zgomot(bate),ca si cum ar fi slab prins.

#8 florin b

florin b

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 27 posts

Posted 28 February 2011 - 10:26 AM

Pierde uleiul si la denivelari face zgomot(bate),ca si cum ar fi slab prins.



da un mail la vocea clientului, sunt foarte saritori, atat a mai ramas de nissan - relatia cu service-urile din romania in perioada de garantie varza, nu trec nici o interventie in perioada de garantie in cartea de revizii (cred ca asa au primit instructiuni de la Nissan), si se feresc sa schimbe piesele defecte pe garantie - cred ca le dauneaza la imagine - nu am inteles asta....poate mai trebuie sa studiez....
mie mi-au zis ca cele originale au fost prea scurte, eu zic ca bucsile sunt proaste (toate bucsile masinii sunt varza, ea nu e proiectata bine - o sa vezi cu puntea fata ce o sa patesti).

#9 mac01

mac01

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 569 posts
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI

Posted 28 February 2011 - 02:20 PM

si eu trebuie sa le schimb pe partea dreapta, cloncane amandoua fata-spate.
sa vina caldura si sa vad unde gasesc cel mai bun pret-calitate.
o sa caut bilstein sau monroe cu orientare spre comfort.le schimb pe toate patru.

Edited by mac01, 28 February 2011 - 02:21 PM.


#10 jeorje

jeorje

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 17 posts

Posted 28 February 2011 - 03:06 PM

Am fost la reprezentanta in Pitesti SCO-General. Mi-au spus ca nu le schimba pe garantie.Pe langa asta etrierul de frana de pe dreapta are joc vertical.Mi-au spus ca este din cauza placutelor, dar placutele nici nu au ajuns macar la jumatate.
@Florin b: Ai dreptate. Nimic din ce a fost schimbat pe garantie nu este trecut in carte si am schimbat si amortizoarele pe spate, si volanul("naparlea") si sistemul de acorare al centurii la pasagerul din dreapta(nu mai inchidea circuitul si urla senzorul de centura), pe langa faptul ca am asteptat foarte mult pana au venit piesele.
Mi-e teama ca masina a iesit acum din garantie si ma astept sa mai cada ceva la ea. Trebuie sa schimb cureaua de accesorii si la reprezentanta este 1400 lei fara manopera in conditiile in care o curea Continental destul de buna zic eu este 60 lei cu TVA.

#11 mac01

mac01

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 569 posts
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI

Posted 28 February 2011 - 03:28 PM

la multe firme de masini nu se mai trec reparatiile in cartea masinii. nu siu de ce politica asta dar la ei in calculator apare tot ce s-a facut la masina.
asta banuiesc, ca sa ajungi la ei cand vrei sa te interesezi de istoricul unei masini, poate asa te atrage prin service.
foarte multi bani cer ptr schimbul unei curele de accesorii care se monteaza in 10 minute.
jaf la drumul mare.

Edited by mac01, 28 February 2011 - 03:32 PM.


#12 geproitm

geproitm

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 47 posts
  • Gender:Male
  • Location:Brad, HD

Posted 01 March 2011 - 04:41 PM

Cureaua de accesorii e tot una cu cea de la alternator?
Daca da nu stiu de unde ai oferta cu 1400 ?
Eu am schimbat-o la 60000 km si m-a costat 125 lei + TVA + manopera.
Vezi fisierul atasat.

Attached Files



#13 mac01

mac01

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 569 posts
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI

Posted 01 March 2011 - 06:24 PM

Cureaua de accesorii e tot una cu cea de la alternator?
Daca da nu stiu de unde ai oferta cu 1400 ?
Eu am schimbat-o la 60000 km si m-a costat 125 lei + TVA + manopera.
Vezi fisierul atasat.

da aceea este de la alternator.
si mie mi s-a parut ca i-a cerut multi bani dar poate nu a inteles el bine.
cred ca i-au cerut 140 de lei nu 1400.

#14 jeorje

jeorje

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 17 posts

Posted 02 March 2011 - 05:28 PM

da aceea este de la alternator.
si mie mi s-a parut ca i-a cerut multi bani dar poate nu a inteles el bine.
cred ca i-au cerut 140 de lei nu 1400.

Scuze pentru eroare..140 lei fara manopera.

#15 T.rac3Er

T.rac3Er

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 68 posts

Posted 03 March 2011 - 11:28 AM

deci pana la urma interventia la amortizoare de la 40k km apare pe undeva in hartii?
daca da, atunci faci reclamatie la opc in care documentezi cazul si cu actele necesare. de asemenea obtii o parere oficiala de la nissan in legatura cu acea schimbare (adica daca este un defect de fabricatie, ceea ce este acoperit de faptul ca s-a schimbat furnizorul componentei respective)
in plus ceri sa ti se dea scris refuzul dealerului nissan pentru remedierea problemei repetate din garantie. se poate merge pana la schimbarea masinii, deoarece defectul este unul care nu poate fi reparat (din moment ce revine chiar si dupa inlocuirea reperului)
chiar daca masina a iesit din garantie este un defect pe produs ireparabil, si asta inseamna ca nu este conform. problema este una de natura sa puna in pericol siguranta pasagerilor.
astepti 30 de zile un raspuns de la opc.
nu te lasa invartit dupa cum vor unii si altii.
spor
pentru alte probleme viziteaza si alte service-uri pt a obtine o contraexpertiza

#16 jeorje

jeorje

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 17 posts

Posted 03 March 2011 - 11:43 AM

deci pana la urma interventia la amortizoare de la 40k km apare pe undeva in hartii?
daca da, atunci faci reclamatie la opc in care documentezi cazul si cu actele necesare. de asemenea obtii o parere oficiala de la nissan in legatura cu acea schimbare (adica daca este un defect de fabricatie, ceea ce este acoperit de faptul ca s-a schimbat furnizorul componentei respective)
in plus ceri sa ti se dea scris refuzul dealerului nissan pentru remedierea problemei repetate din garantie. se poate merge pana la schimbarea masinii, deoarece defectul este unul care nu poate fi reparat (din moment ce revine chiar si dupa inlocuirea reperului)
chiar daca masina a iesit din garantie este un defect pe produs ireparabil, si asta inseamna ca nu este conform. problema este una de natura sa puna in pericol siguranta pasagerilor.
astepti 30 de zile un raspuns de la opc.
nu te lasa invartit dupa cum vor unii si altii.
spor
pentru alte probleme viziteaza si alte service-uri pt a obtine o contraexpertiza

Tot ce am schimbat pe garantie nu a fost trecut in cartea de garantii. Tot ce am este o comanda de service unde scrie ce probleme am reclamat eu.

Edited by jeorje, 03 March 2011 - 11:45 AM.


#17 mishulikus

mishulikus

    Advanced Member

  • Moderators
  • PipPipPip
  • 184 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:IASI

Posted 03 March 2011 - 02:50 PM

Tot ce am schimbat pe garantie nu a fost trecut in cartea de garantii. Tot ce am este o comanda de service unde scrie ce probleme am reclamat eu.


Sa inteleg ca nu ai nici o dovada scrisa ca s-a umblat la masina in perioada de garantie? Pe comanda de service nu scrie si cum a fost rezolvata problema reclamata?
Ai cerut sa ti se treaca interventiile pe carnet si ai fost refuzat? Ai cerut o hartie oficiala care sa dovedeasca acest refuz?
Eu sper ca esti acoperit de hartii...altfel...Posted Image
Daca ai cumva masina pe firma OPC-ul nu te ajuta cu nimic.

P.S. Eu cer hartie de interventie si garantie chiar si la schimbarea pneurilor de vara cu cele de iarna(chiar daca e vorba numai de manopera).

Poate raspunsul tau corelat cu intrebarile mele vor ajuta pe viitor si alti colegi de forum.
Numai bine.

#18 jeorje

jeorje

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 17 posts

Posted 03 March 2011 - 05:35 PM

Sa inteleg ca nu ai nici o dovada scrisa ca s-a umblat la masina in perioada de garantie? Pe comanda de service nu scrie si cum a fost rezolvata problema reclamata?
Ai cerut sa ti se treaca interventiile pe carnet si ai fost refuzat? Ai cerut o hartie oficiala care sa dovedeasca acest refuz?
Eu sper ca esti acoperit de hartii...altfel...Posted Image
Daca ai cumva masina pe firma OPC-ul nu te ajuta cu nimic.

P.S. Eu cer hartie de interventie si garantie chiar si la schimbarea pneurilor de vara cu cele de iarna(chiar daca e vorba numai de manopera).

Poate raspunsul tau corelat cu intrebarile mele vor ajuta pe viitor si alti colegi de forum.
Numai bine.

Pe comanda service se mentioneaza ca se aude zgomot pe spate.Si mai jos sunt trecute amortizoarele 2 buc.Imi pare rau ca nu o pot scana,este un exemplar autocopiativ si nu se vede mai nimic. In cartea de garantie nu este trecut nimic si am schimbat mai multe elemente.Cred ca pana la urma este si greseala mea ca am avut incredere in ei si nu cunosc procedura.

#19 mac01

mac01

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 569 posts
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI

Posted 03 March 2011 - 09:22 PM

de rahatul asta de politica m-am lovit si eu,in trecut la alta masina. se pare ca si la service-urile nissan functioneaza din plin aceleasi reguli.
am sa va dau scurt un exemplu. am cumparat masina pe care o posed (X-TRAIL) la mana a doua de la un dealer de masini din germania LA 47.000 KM. masina este fabricata in 2008 luna a saptea si conform garantiei internationale care o acorda nissan (adica trei ani) ar trebui sa mai fie in garantie. ma duc de curiozitate la nissan-romania si le spun de masina le arat cartea service si ce credeti ca imi spun: "noi nu putem sa va oferim garantie deoarece uleiul la aceasta masina a fost schimbat la 20.000km (prima data) si a doua oara la 47.000 km adica cand ati cumparat-o dv. iar la noi in romania reviziile se fac la 15.000km".
acum la nemti prima revizie se face la 20.000km iar urmatoarele revizii din 30 in 30.000km. dovada este si acea hirtiuta care a agatat-o la motor (cand au facut revizia la 47.000 km), cu urmatoarea revizie la 76.000km.
asa ca am preferat sa nu dau curs la discutii iar dupa ce am plecat de la service ma bufnit rasul si ma gandeam de ce nu au vrut sa tina garantia la masina mai ales ca daca se intampla ceva, piesele respective nu le suportau din banii lor de buzunar sau din salarii.
este adevarat ca si mie imi cloncane putin amortizoarele dar nu este foarte tare zgomotul,asa ca ma bucur ca masina merge bine ca in rest service-urile de la noi (inclusiv NISSAN) sunt pline de escroci.

Edited by mac01, 03 March 2011 - 10:01 PM.


#20 T.rac3Er

T.rac3Er

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 68 posts

Posted 09 March 2011 - 02:59 PM

va rog sa nu va impacientati cand vi se da in nas la astfel de situatii. cu mult calm se poare rezolva. oricati directoti, directorasi, si manageri va iau la discutii.
pentru autorul topicului.
1. daca masina este pe PF, atunci OPC va ajuta (daca in acte se poate confirma schimbarea pe garantie)
2. daca masina este pe PJ, atunci clar OPC nu are treaba si se discuta cu judecata.
dar daca nu aveti un istoric doveditor al prolemei si remedierii in service atunci e o problema mare.
solutii alternative? folosirea casco si producerea unui incident intr-o groapa.
cumpararea a altor piese decat cele oficiale, de pe piata aftermarket, cu caracter tuning. astfel aveti siguranta unor produse.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users