Jump to content


Photo

Impresii Tiida


  • Please log in to reply
29 replies to this topic

#1 azel

azel

    Administrator

  • Root Admin
  • PipPipPip
  • 37 posts

Posted 27 October 2008 - 03:27 PM

Tiida a apărut deja de ceva vreme. Cum se comportă, sunteţi mulţumiţi de ea?? Ce vă place şi ce nu vă place la ea.

#2 lucian

lucian

    Member

  • Administrators
  • PipPip
  • 11 posts

Posted 28 October 2008 - 03:38 PM

Eu zic ca preturile nu sunt chiar asa rele la ea. Versiunea de baza incepe de la 14.900 cu tot cu TVA si pe recesiunea asta mai primesti si un discount mic ... la cat sunt de disperati :)).
Ce primesti in versiunea de baza : motor 1.6 110 hp, scaun sofer reglabil in inaltime, volan reglabil, bancheta rabatabila, bluetooth, radio cd cu 4 boxe, comenzi pe volan, 4 airbag-uri, ABS cu EBD etc . . . Ce mi se pare naspha e ca nu ai in standard AC.

#3 danizgod

danizgod

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 36 posts

Posted 28 October 2008 - 06:43 PM

Neatza,

Am o Tiida hatchback de o saptamana si sunt foarte incantat de ea. Confortul e sporit fiind modelul Acenta +. Eu am luat-o cu reducerea asta de 6500 EU.
Pana acu, consumul e de 8.3 cu clima pornita in Bucuresti. Astept sa iasa din rodaj sa vad atunci. CD player Clarion se aude foarte bine, dar pacat ca e doar CD. Mai trebuie sa ii iau covorashe ca nu le avea si un set de la dealer am inteles ca e 250 RON.

Sa vedem in timp.

#4 Gabi Popescu

Gabi Popescu

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 4 posts

Posted 28 October 2008 - 08:25 PM

Salut! Maine o sa fiu fericitul posesor a unui Nissan Tiida. Aveti vreo idee cum e in general asa ca masina? Eu am luat Accenta+ de 1.5 DCI si sunt foarte curios cum o merge. Mai vb aici pe forum. Salut

#5 danizgod

danizgod

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 36 posts

Posted 29 October 2008 - 01:45 AM

Salut,

Am aceeasi masina de o saptamana. Sa o stapanesti sanatos. Masina se comporta foarte bine. Nu prea stiu cum e la viraje la viteze mai mari sau la drum lung, sper sa vad cat de repede. In rest totul e ok la masinuta. Vezi ca nu vine cu covorashe. 250RON de la dealer. Ce nu imi place este ca nu are MP3 player sau o mufa de conectare cu un MP3 player.

De unde ai luat-o? si cat ai dat pe ea?

#6 iulian83

iulian83

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 14 posts
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Posted 29 October 2008 - 04:07 PM

Salutare lume!
Si eu sunt posesorul de 3 saptamani al unei Nissan Tiida hatchback, 1.5dci, echipare Tekna si am parcurs aproximativ 1200 km cu ea pana acum.
Impresii: spatioasa, dotari super ok, consum mic, destul de sprintena si design bunicel, combinatie foarte buna intre motorul de 105 cai si cutia in 6 trepte.
Sunt super multumit de alegerea facuta si daca ar fi sa mai aleg o data, aceasi alegere as face. ;)
Cius!

#7 Gabi Popescu

Gabi Popescu

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 4 posts

Posted 30 October 2008 - 01:13 PM

Salutare !! Masina am luat-o de la IPSO de la Ploiesti cu 12900 cu oferta aia si este versiunea Accenta+ diesel. Lumea cica nu e cine stie ce dar mie mi se pare ok ca masina si ca dotari mai ales la banii astia. Oricum sunt f multumit . Sa le stapaniti sanatosi si voi. Bye!

#8 Traian_CTA

Traian_CTA

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 1 posts
  • Gender:Male
  • Location:constanta

Posted 31 October 2008 - 03:42 PM

Salut1 sunt fericitul posesor al unei Tiide 1.5 dci 105cp tekna si cred ca o alta alegere mai buna nici nu putem sa fac. Pacat ca nu sunt prea multe informatii despre acest model Nissan si nici prea multi posesori de Tiide. Stie cineva cat costa o revizie? sau unde este mai avantajos sa fac revizia?

#9 Gabi Popescu

Gabi Popescu

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 4 posts

Posted 03 November 2008 - 10:15 AM

Nici eu nu am idee cat costa revizia. Eu o sa o fac la Ipso la Ploiesti ca de la ei am luat masina dar am inteles ca e destul de scumpa la masinile astea.

#10 chris

chris

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 427 posts

Posted 18 November 2008 - 09:26 PM

inainte de achizitie
am facut un test drive cu Toyota Yaris
am luat Tiida fara test driver
apoi pt. divertisment (dupa achizitie)
test driver cu Sandero si cu Noul Symbol
toate trei pe benzina
fiind dieselist convins (Renault 11 gtd model 1987) - au fost un fiasco pt mine
cel putin la Noul Symbol am fost intrebat ,,de cand conduc???" (zi de zi 3 ani) -ciudata servo directie
desi fara test driver am facut trecerea foarte usor de la cea veche la cea noua
cu plusurile de rigoare (servodirectia electrica. frana asistata ,scaun sofer , bancheta culisabila,climatronicul, privirile cand esti la volan...super)
daca mai avea si motorul 150 CP la cele 6 trepte aveau alta cota de piata
concluzie la cele 14.000 EU cu Programul Rabla si echipare aferenta - nu am gasit altceva pe piata care sa-mi multumeasca familia (consiliu de familie)
de acasa am plecat pt. Note dar socoteala de acasa nu sa potrivit cu cea din targ...
sanatate si multi Km.....

#11 nucu58

nucu58

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 1 posts

Posted 24 November 2008 - 09:33 PM

Salutare,Salutare! Sunt şi eu posesor al unui Tiida H , 1,6, M/T, Tekna+, din luna august a.c. Pānă acum nu am să-i reproşez ceva. Am testat-o atāt īn Bucureşti cāt şi la drum lung. Am testat Pilotul automat care s-a dovedit ireproşabil, adică pe lāngă funţia de bază, viteza presetată, accelerează şi frānează electronic perfect. După părerea mea este o maşină pentru familie, ca aspect exterior nu iese īn evidenţă, dar are CEVA al ei. Nu este nici urātă nici frumoasă. La interior este bine echilibrată ca spaţiu. Īn general materialele sunt calitativ bine, (tapiţeria la a mea este parţial din piele şi arată bine), Pānă acum nu am depistat probleme. Am parcurs 1300 Km. Apropo, sunt un tip cam băgăcios, motiv pentru care am vrut să văd cum pot să īnlocuiesc un bec de la far. Am constatat că nu prea am cum. Sper că nu v-am plictisit. Ne mai auzim. Şi dacă sunteţi de acord, propun un salut al nostru ..... TII - DAAA!

--------------------

#12 Eduard

Eduard

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 158 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 25 November 2008 - 11:32 AM

Salutare,Salutare! Sunt şi eu posesor al unui Tiida H , 1,6, M/T, Tekna+, din luna august a.c. Pānă acum nu am să-i reproşez ceva. Am testat-o atāt īn Bucureşti cāt şi la drum lung. Am testat Pilotul automat care s-a dovedit ireproşabil, adică pe lāngă funţia de bază, viteza presetată, accelerează şi frānează electronic perfect. După părerea mea este o maşină pentru familie, ca aspect exterior nu iese īn evidenţă, dar are CEVA al ei. Nu este nici urātă nici frumoasă. La interior este bine echilibrată ca spaţiu. Īn general materialele sunt calitativ bine, (tapiţeria la a mea este parţial din piele şi arată bine), Pānă acum nu am depistat probleme. Am parcurs 1300 Km. Apropo, sunt un tip cam băgăcios, motiv pentru care am vrut să văd cum pot să īnlocuiesc un bec de la far. Am constatat că nu prea am cum. Sper că nu v-am plictisit. Ne mai auzim. Şi dacă sunteţi de acord, propun un salut al nostru ..... TII - DAAA!

--------------------


Salut !

Ma bucur ca nu sunt singurul posesor de Tiida hatch ! Incepusem sa ma intreb de ce nu isi cumpara mai nimeni modelul hatchback..am vazut 2-3 sedan-uri in B si o sg hatch in Iasi:)
Sunt posesorul Tiidei din Martie 2008, dupa ce in prealabil am cochetat f mult cu un suzuki swift gs. Tiida am luat-o la fel, fara test drive, dar a avut CEVA intr-adevar, dupa cum zice si nucu58..A fost pe gustul meu..mare, spatioasa si cu destui CP. Am versiunea 1.6L cu echiparea Techna pe care am luat-o pt ESP.
La capitolul manevrabilitate - nota 10 : servodirectia e impecabila (am mers si cu alte masini din clasa mica si medie), acceleratia e mai mult decat ok, pt mine care nu sunt neaparat un vitezoman, dar cel mai mult m-a impresionat la aceasta masina Sistemul de Franare ! probabil din cauza discurilor ventilate fata si a discurilor spate + brake assist si ce sisteme mai are ...dar franeaza excelent..m-a scos de 2 ori din situatii cel putin grave..

Totusi, am 3 intrebari:

1. La plecarea de pe loc, (dimineata sa zicem, cand motorul e rece si masina a "dormit" peste noapte), cam prin 2000 de ture..cand efectiv accelerezi pt a schimba viteza, se aude un pocnet sec in podea..1 sg data. Ati remarcat si voi asta?
Altfel, nimic in neregula cu ea...

2. La cati km vi s-a spus voua ca se face prima revizie? Eu am facut deja 15.000km, dar mi s-a spus ca reviziile sunt la 30-60-90 mii. Voi ce stiti?

3. Probabil o sa trebuiasca un nou topic, dar indraznesc aici: ce benzina folositi? eu i-am facut rodajul cu 95 si ocazional ii mai pun 98 sau 99, uneori amestecata cu 95. Credeti ca are ceva melange-ul asta ?

Pana una alta...multi km fara pb !

PS: ar fi interesant sa facem si noi, astia cati suntem...intalniri la 1-2 luni..sa mai schimbam impresii :)

#13 savelcristian

savelcristian

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 1 posts

Posted 25 November 2008 - 08:20 PM

Buna seara.
Ma bucur ca avem un forum al posesorilor de Nissan,pentru a schimba impresii,experiente si eventual a ne cunoste si intilni.Eu am o Tiida,diesel,varianta cea mai scumpa.Am avut doua motive pentru a o cumpara.In primul rand m-a incantat reducerea de pret,de la 20900euro la 14100euro.Nu mi-a venit a crede ca pot primi aceasta reducere,dar probabil cei de la Nissan(mai sigur cei de la Serus,de la care am luat masina),au stiut de criza ce a sosit.Apoi a mai fost si parerea cumnatului meu din Israel,care este un fan Nissan.
Sa fiu sincer,exteriorul nu mi-a placut foarte mult,dar acum e OK,este o masina de teren putin mai mica.In schimb interiorul este superb,mai ales ca este bej,asa cum mi-am dorit dintotdeauna.Ca performante,nu pot sa spun prea multe,pentru ca cei de la Nissan,spun ca de la 5000 km,motorul este rodat.In rest totul este super,la cei 3000 km.Acum am o problema ,la sosirea iernii.As vrea sa-mi pun cauciucuri de iarna ,dar pe jante de otel,ca sa nu le distrug pe cele de aluminiu.Am intrebat la Serus si mi-au spus ca o janta de otel costa mai mult de 400 lei si mi se pare enorm.Aveti idee de o varianta mai ieftina,de o janta de la alta masina care sa se potriveasca la Tiida?

Numai bine tuturor si as fi bucuros sa ne putem intalni la un sfarsit de saptamina.

#14 Eduard

Eduard

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 158 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 25 November 2008 - 08:44 PM

Buna seara.
Ma bucur ca avem un forum al posesorilor de Nissan,pentru a schimba impresii,experiente si eventual a ne cunoste si intilni.Eu am o Tiida,diesel,varianta cea mai scumpa.Am avut doua motive pentru a o cumpara.In primul rand m-a incantat reducerea de pret,de la 20900euro la 14100euro.Nu mi-a venit a crede ca pot primi aceasta reducere,dar probabil cei de la Nissan(mai sigur cei de la Serus,de la care am luat masina),au stiut de criza ce a sosit.Apoi a mai fost si parerea cumnatului meu din Israel,care este un fan Nissan.
Sa fiu sincer,exteriorul nu mi-a placut foarte mult,dar acum e OK,este o masina de teren putin mai mica.In schimb interiorul este superb,mai ales ca este bej,asa cum mi-am dorit dintotdeauna.Ca performante,nu pot sa spun prea multe,pentru ca cei de la Nissan,spun ca de la 5000 km,motorul este rodat.In rest totul este super,la cei 3000 km.Acum am o problema ,la sosirea iernii.As vrea sa-mi pun cauciucuri de iarna ,dar pe jante de otel,ca sa nu le distrug pe cele de aluminiu.Am intrebat la Serus si mi-au spus ca o janta de otel costa mai mult de 400 lei si mi se pare enorm.Aveti idee de o varianta mai ieftina,de o janta de la alta masina care sa se potriveasca la Tiida?

Numai bine tuturor si as fi bucuros sa ne putem intalni la un sfarsit de saptamina.

salut,

pai uita-te pe talon ce scrie vis-a vis de pneuri.
probabil e ca la cele pe benzina: 195/65R15

in principiu ar tb sa gasesti jante de otel mai ieftine de 4mil..
si eu am aceeasi pb, tot din aliaj sunt si ale mele si as vrea sa le protejez.
Apropos, voi ati primit tot Continental all seasons? eu personal am o parere destul de proasta despre all seasons: nu-s bune nici vara..nici iarna...dar sincer, de iarna ma doare mai tare...
..am testat weekendul asta - pe prima ninsoare - aderenta pneurilor pe DN2 / E 85, in drum spre Iasi...s-au comportat f bine, chiar daca mazga era de cativa cm, dar la frane mai hotarate a intrat abs-ul ..+ k incepuse sa traga usor stanga sau dreapta..derapaj..
Prin urmare, daca pe dacie mergeam si iarna si vara cu all seasons, pe tee-dah :P as prefera sa o incalt cu pneuri de iarna m&s...
Eu am gasit prin hypermarketuri 195/65/R15 - DUNLOP - 200 ron si DEBICA - 170 ron..doar ca nu stiu cat sunt de bune.

Daca stiti vreo oferta sau vreo marca mai buna pt MS si decenta ...share it pls !

#15 sorinescu

sorinescu

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 3 posts

Posted 28 November 2008 - 11:31 PM

Tiida a apărut deja de ceva vreme. Cum se comportă, sunteţi mulţumiţi de ea?? Ce vă place şi ce nu vă place la ea.



VA DAU MAI MULT DECAT UN RASPUNS !!
AM O TIDA 1.6 BENZINA 110 CP, ACHIZITIONATA IN NOV.2007.
DACA VA SPUN CATE PROBLEME AM AVUT PANA ACUM ATI ZICE CA AM CEVA IMPOTRIVA ACESTEI MARCI PE CARE AM INDRAGIT-O SI EU PANA DE CURAND!
PE SCURT:LA 5000 KM CONSTATARE DEFECTIUNI CASETA DIRECTIE,LA 15000 SCHIMBATA CASETA DE DIRECTIE(A DURAT 2 LUNI PANA MI-A ADUS-O),RAUL ABIA ACUM INCEPE LA 25.000 AM COMPLETAT CU 800ML ULEI,IAR ACUM O MONITORIZEZ DIN 1000 IN 1000 SI MAI PUN 50-100 ML PANA SE VA LUA O DECIZIE
(NU STIU CATA RABDARE O SA MAI AM) ...SA NU UIT ULEIUL IL CUMPAR EU

COSTURI! ACESTA ERA RASPUNSUL PE CARE IL ASTEPTATI
LA 15.000(DESI NU ERA OBLIGATORIE) COSTA 780 RON,IAR LA 30.000 (FACUTA IERI 27.11) A COSTAT 1450 RON!!! (DOAR CU PLACUTE FATA,DACA TREBUIAU SI CELE DE SPATE COSTA 1800 RON)DUPA PAREREA MEA EXAGERAT. DEZAMAGIRE ?PUTIN SPUS DACA MAI VRETI AMANUNTE sorinescu36@yahoo.com

#16 chris

chris

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 427 posts

Posted 29 November 2008 - 10:12 PM

asa cum am scris si la...
"Costuri intretinere"
treaba cu cele pe benzina se pare ca nu este o necunoscuta
suntem alaturi de tine "sorinescu"
sanatate si multi Km...

#17 radu 76

radu 76

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 1 posts

Posted 15 December 2008 - 10:41 AM

salutare, tocmai ce mi-am luat o tiida diesel 4 usi -12000 euroi.
super tare masinuta! :lol:
chiar asa de putini detinatori de tiide suntem?

#18 Vanzatorul de Iluzii

Vanzatorul de Iluzii

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 9 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 29 December 2008 - 07:04 PM

Am facut un drum de 1000 de km acum la o luna dupa ce am luat-o (Tekna+ 1.5 dCi). Tinuta de drum buna, motor OK, cutie extra. Consum pe parcurs cca. 5,6litri / 100km.

#19 fdumit

fdumit

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 13 posts

Posted 30 December 2008 - 12:03 AM

Buna forumisti!
Ma bucur sa gasesc acest site si sper ca va fie incarcat cu impresii placute si cat mai putine topicuri pe probleme tehnice. Regret problemele colegului sorinescu si sper sa se rezolve grabnic. As sugera sa schimbe service-ul. Eu voi fi un posesor de Tiida 1.6 Acenta plus in patru usi, warm silver si va spun sincer ca principalul motiv pentru care mi-am ales o Tiida este ca masina nevestei , un Nissan Micra, are un comportament absolut ireprosabil dupa 25000 km, iar revizia mi s-a parut la un pret uman, c.c.a. 500 RON. Pentru a intari impresia pozitiva trebuie sa va spun ca l-am convins de curand si pe socrul meu sa cumpere o Tiida, el are deja una Tekna plus 1.6 silver in 5 usi, asa ca pot sa va spun si impresii din scurta mea experienta la volanul acesteia, sub. 500km. Consum in regim de viteza normal si extraurban a fost de 7.0 , dar in condus mai la limita a depasit 10 l/km. In oras, Craiova a avut un consum de 10.5, sper ca dupa rodaj va mai scadea putin. Apopo de rodaj, exista vreun sfat? cam cati km vor trece pana motorul va merge rotund? In cazul Micra-i dupa 3000 de km parca am simtit-o in toata forta (1.4 88cai), iar consumul s-a stabilizat pe la 6.0 extraurban si 10 in Bucuresti. Reven la Tiida socrului meu; parti pozitive: confortul mai ales pe scaunele din spate, sistemul audio, cruise controlul si climatizarea toate peste Micra, parti negative ia startul cam lenes ( vin de pe un Opel tot 1.6 de 101 cai), pozitia cam inalta de sofat si pozitionarea neadecvata a prizei de 12 V. Inca o impresie pozitiva am tras-o din faptul ca am vazut multe Nissanuri in scurta vizita din Japonia si foarte multe Tiida printre ele, as spune ca era a doua marca dupa Corolla, iar asta sper ca spune mult legat de fiabilitate. Va transmit tuturor un an nou fericit sa trecem usor de criza si sa avem cat mai putine evenimente neplacute cu Nissanurile noastre!

Edited by fdumit, 30 December 2008 - 12:06 AM.


#20 Elco

Elco

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 293 posts
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Posted 05 January 2009 - 12:24 PM

Apropo, sunt un tip cam băgăcios, motiv pentru care am vrut să văd cum pot să īnlocuiesc un bec de la far. Am constatat că nu prea am cum. Sper că nu v-am plictisit. Ne mai auzim. Şi dacă sunteţi de acord, propun un salut al nostru ..... TII - DAAA!

--------------------


E destul de simplu sa schimbi becurile de la far la tiida.
Deschizi capota si te uiti in spatele faririlor.
Fiecare far are un capac de caucuic pe spate.
Scoti acel capac si ai acces la becuri.

Becul e prins cu o clema in far.La becul din dreapta e mai greu de ajuns din cauza conductelor de AC, dar se poate accesa si ala...

Eu am pus o instalatie xenon pe Tiida sotiei.
Daca intentionat sa faceti acelasi lucru, mare atentie la instalatiile Xenon achizitionate.

Eu am montat 3 instaltii xenon pe tiida pana am gasit una care sa functioneze corect.
Tiida necesita instalatie cu bec H4 (faza scurta si faza lunga in acelasi bec)

Prima instalatie a fost una cumparata din Romania, de la un magazin de piese auto.
Pe langa ca faririle bateau aiurea, chiar si reglate corect, acea "cut off line" adica delimitarea superioara a razei de la faza scurta, era sub orice critica.
In plus, din cand in cand, unul din fariri nu se aprindea intotdeauna.
Cand cel din dreapta nu se aprindea, cand cel din stanga.
Pur si simplu nu amorsau acele invertoare (balasturi).

Ok. Am cumparat o instalatie noua, de pe internet (tot din Romania) despre care se spunea pe site ca e de foarte buna calitate... etc...
La a doua instalatie, "cut off line" era ok. Exact ca la becurile halogen originale.
Dar aceeasi priblema cu amorsarea invertoarelor (balasturilor)

Am pus la loc becurile halogen si am zis ca asta e...

Dupa o vreme am gasit in Budapesta, la un magazin de tuning auto, o instalatie care arata promitator.
Mult mai scuma decat cele cumparate din romania, dar venea cu garantie si posibilitatea de returnare in cazul in care nu functiona pe masina mea...

Am zis sa mai incerc odata.
Instalatia asta, si-a merityat tori banii.
Nu a dat "rateuri" nici macar odata, "cut off line" perfect, etc...

Asa ca daca vreti sa instalati xenon pe tiida, nu va zgarciti la bani...

Ah... sa va spun si de ce am vrut sa instalez xenon.
Pe celalata masina, un Nissan Prinera, am Xenon "din fabrica" Am fost pana la bucuresti si intre arad si deva se turna asfalt...
Pe asfaltul nou, negru ca pacura, nu am avut probleme.
Dupa cateva zile, am mers din nou la bucuresti si am zis sa "botez" masina cu un drum mai lung.
Pe aceeasi portiune de drum, a fost un chin cu farurile halogen.
De multe ori nu vedeam marginea drumului si ma trezeam pe celalata banda.
Asa am decis sa pun Xenon pe masina.
Cine a condus masina cu faruri xenon, intelege ce spun.

Farurile cu bec halogen, sunt ok in general. Dar odata ce incerci xenon, nu mai renunti la el.
Atentie mare!!!

Dupa montarea instalatiei xenon, e necesara o reglare a farurilor (preferabil intr-o statie ITP)
Pentru ca in general cu xenon farurile vor "bate" mai sus si exista pericolul sa "orbiti" cu farurile pe unu' care vine din sens opus si va poate lovi frontal...
Nu e de joaca cu reglarea farurilor, in special Xenon.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users