Jump to content


Photo

Probleme si rezolvari


  • Please log in to reply
66 replies to this topic

#1 bnm

bnm

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 7 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Proiectare Constructii, Offroading

Posted 08 April 2009 - 11:11 AM

Acesta se vrea un topic al diverselor probleme aparute la masinile noastre (New X-trail) si eventual modalitati de remediere.
Am sa incep eu.

Pana acum (31000km) nu am avut probleme tehnice de nici un fel, dar....:
-de la 15000km imi scartaie ceva la hayon cand merg pe drumuri denivelate sau offroad - problema inca nerezolvata
-de curand a inceput sa scoata niste zgomote suspecte geamul din stanga fata, atunci cand merg si il tin deschis 5..10cm- problema inca nerezolvata
-scaunele (piele daca conteaza) scartaie dupa 2000 km- problema inca nerezolvata
-dupa ce opresc masina se aude un sasait timp de cateva minute- problema inca nerezolvata
-de curand acel sasait de mai sus e insotit pentru app 15 secunde de cateva pacanituri repetate- problema inca nerezolvata
-scartait incuietori - rezolvat la service cu un spray de gresare dar revine dupa 4..7 luni si iar o gresam
-la pornirea motorului trepideaza mult prea tare masina (parerea mea dupa ce am incercat si alte masini din gama Pajero, Pathfinder) - problema nerezolvata

In rest cand aveti nevoie de 4x4 neaparat scoateti ESP findca riscati sa va faceti de ras in fata altor masini teoretic mai slab cotate (o stiu din experienta)

#2 nooki

nooki

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 3 posts

Posted 29 April 2009 - 03:32 PM

Acesta se vrea un topic al diverselor probleme aparute la masinile noastre (New X-trail) si eventual modalitati de remediere.
Am sa incep eu.

Pana acum (31000km) nu am avut probleme tehnice de nici un fel, dar....:
-de la 15000km imi scartaie ceva la hayon cand merg pe drumuri denivelate sau offroad - problema inca nerezolvata
-de curand a inceput sa scoata niste zgomote suspecte geamul din stanga fata, atunci cand merg si il tin deschis 5..10cm- problema inca nerezolvata
-scaunele (piele daca conteaza) scartaie dupa 2000 km- problema inca nerezolvata
-dupa ce opresc masina se aude un sasait timp de cateva minute- problema inca nerezolvata
-de curand acel sasait de mai sus e insotit pentru app 15 secunde de cateva pacanituri repetate- problema inca nerezolvata
-scartait incuietori - rezolvat la service cu un spray de gresare dar revine dupa 4..7 luni si iar o gresam
-la pornirea motorului trepideaza mult prea tare masina (parerea mea dupa ce am incercat si alte masini din gama Pajero, Pathfinder) - problema nerezolvata

In rest cand aveti nevoie de 4x4 neaparat scoateti ESP findca riscati sa va faceti de ras in fata altor masini teoretic mai slab cotate (o stiu din experienta)


salut. si eu am tot 31000 cu un new xtrail.
Problema cu scartaitul hayonului am avut-o si eu. Rezolvarea e simpla: sunt niste tampoane de cauciuc care sunt cu un fel de filet si dessurubezi un pic din ele pt a compensa golul creat prin compresia chederului nou.
Dupa oprire la mine se aude un tiuit dar e normal, mai exista presiune prin servouri si alte minuni. Pacaniturile pot fi de la evacuarea incinsa (mai ales daca ai mers cu viteza mai mare). La celelalte probleme nu stiu sa-mi dau cu parerea.

#3 petrica

petrica

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 2 posts

Posted 30 April 2009 - 07:24 PM

Am aceiasi problema cu geamul din stinga scartiie, cind trepideaza masina de la drum, dar a aparut acum dupa un an si 90.000 km. La service mi sa spus cind am timp sa trec sa desfaca usa deoarece sint citeva puncte la macaraua electrica a gemului in care cauciucul trebuie gresat un pic deoarece orice cauciuc intr-o anumita faza scartiie dar se rezolva fara probleme.

Am scaune de piele si nu am avut probleme nu au scartiit niciodata

Referitor la restul plasticelor la orice masina veti aveea aceiasi problema plasticele sint ieftine si proaste totusi sa nu uitam ca x-trail nu este un mercedes gl sau bmw x5 sau mai stiu ce alta masina . Am un amic care are un Freelander 2 a fost mai scump cu aproape 10.000 EUR decit x-trail iar la capitolul alte zgomote nu sta mult mai bine.

Despre ESP scrie si in cartea tehnica ca trebuie decuplat in off-road pentru ca altfel la ceea mai mica patinare a unei roti va incerca sa reduca patinajul si turatia motorului. Ca si paranteza.... am fost cu freelander 2 care intradevar la capacitati off-road bate x-trail iar cind setezi butonul pe tipul de teren care il abordezi face singur cuplarea si decuplarea esp-ului in functie de necesitati spre exemplu, nu trebuie decit sa o ti turat motorul la 2000 de ture si simti cum parca cineva te trage cite un pic inainte (am ramas impresionat) cu x-trail daca gresesti abordarea si setarea ramai impotmolit.

#4 IONEL

IONEL

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 2 posts

Posted 19 June 2010 - 04:59 PM

eu am o problema cu T30 la pornire nu sta an relantai ,porneste bine dar an 2-3 secunde motorul se opreste,sa fie de la senzor ax-came? injectoarele au fost controlate ,sant bune,ce sa fie ,iar la drum nu trece de 120 km/ora,si se anfunda repede filtru de particule ,poate careva sa-si dea cu parerea,astept un raspuns va rog,si de curand sa dus turbina (axul sa rupt)din ce cauza ,stie careva?

Attached Files


Edited by IONEL, 19 June 2010 - 10:48 PM.


#5 b101ebe

b101ebe

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 5 posts

Posted 20 August 2010 - 08:44 PM

Salut si bine v-am gasit. Suntem cam putini in familia X-trail. Am un T30, benzina, 2000 cmc din 2002 si nu mai trage motorul ca lumea, consuma mult si pe la 120 km/ora se cam chinuie.
Abia se taraie sa urce o panta. Am eliminat catalizatorul, am verif cutia( automata)si am schimbat uleiul si filtrul de la ea,
am schimbat distributia la sfatul " specialistilor" de la BADSI si nimic. Se comporta ca si cum as vrea sa urc un deal cu viteza a patra.
Stie careva ce ar putea sa aiba? La tester iese totul ok. O fi debitmetrul? Daca-i scot mufa de la el, se opreste motorul, deci el ar lucra..
Va rog, daca are careva dintre voi o idee, sa mi-o spuna.

#6 Elco

Elco

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 293 posts
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Posted 24 August 2010 - 02:02 AM

da-i un ECU reset, verifica filtrul de aer si conductele de la filtru la motor. Vezi si pompa de benzina.
Consuma ulei? Scoate fum alb? sau ce alte simptome mai are?

#7 b101ebe

b101ebe

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 5 posts

Posted 29 August 2010 - 10:00 PM

da-i un ECU reset, verifica filtrul de aer si conductele de la filtru la motor. Vezi si pompa de benzina.
Consuma ulei? Scoate fum alb? sau ce alte simptome mai are?

Am schimbat toate filtrele si uleiul la motor. Nu consuma ulei si nu scoate fum alb.Miroase totusi a benzina nearsa. Mersul motorului nu este cu intreruperi,testul facut la BADSI pe dispozitivul ala de la Nissan nu arata nici un cod de eroare. Daca era dacie 1300 stiam ca nu are amestecul aer-benzina corect in carburator si mai umblam la jigloare, la Nissan...computerul dicteaza si dicteaza prost. Trebuie sa bag adanc piciorul
in pedala ca sa mearga cat de cat, iar chestia asta face sa creasca acest consum la 15 litri/100km. Mai mult, ea accelereaza in momentul
in care incep sa ridic pedala, ca si cum abia atunci as apasa pe ea. E clar ca e chestie de amestec, dar nu stiu care-i cauza.Daca as avea un
debitmetru nou, l-as schimba sa vad cum merge, eu cred ca pe acolo pe undeva e defectul. Nu cred ca pompa de benzina are ceva deoarece motorul merge bine si consuma prea multa benzina. Ma duc la o noua testare, la altcineva, sa vad ce zice. As vrea sa poata testa dinamic motorul, sa vada demarajul, sa calculeze puterea motorului, eventual in sarcina, sa tracteze ceva, sa urce o rampa. Stiu ca exista astfel de programe de testare, dar sincer nu stiu unde sa ma mai adresez. Cei de la Nissan sunt complet depasiti( cel putin BADSI, sigur).

#8 Elco

Elco

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 293 posts
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Posted 31 August 2010 - 06:05 PM

Dupa simptome, pare o problema de la ECU sau de la clapeta de aer.
Fa-i un reset la ECU si learn la clapeta de admisie.
Aici gasesti instructiuni cum se face:
http://www.titantalk...n-learning.html

Apoi da-i o tura cu masina si da-i "talpa" sa schimbe vitezele la 6000 rpm.
Apoi opresti masina, o pornesti si vezi cum se comporta.

Edited by Elco, 31 August 2010 - 06:08 PM.


#9 b101ebe

b101ebe

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 5 posts

Posted 31 August 2010 - 07:00 PM

Dupa simptome, pare o problema de la ECU sau de la clapeta de aer.
Fa-i un reset la ECU si learn la clapeta de admisie.
Aici gasesti instructiuni cum se face:
http://www.titantalk...n-learning.html

Apoi da-i o tura cu masina si da-i "talpa" sa schimbe vitezele la 6000 rpm.
Apoi opresti masina, o pornesti si vezi cum se comporta.

Check Engine Light (CEL)nu este aprinsa la bord. Ii fac reset-ul in aceste conditii sau fac doar partea cu clapeta de admisie?
CEL-ul era aprins inainte de a schimba distributia iar dupa aceea nu s-a mai aprins decat din cauza ca mi-au scos catalizatorul( au zis ca e infundat), cand ating viteza de 120 la ora. Sting martorul cu un dispozitiv de testare pe care mi l-am cumparat( ELM 327) si softul permite resetarea martorului motor( CEL). Codul afisat cand se aprinde martorul, este acela de gaze poluante( nu are primul catalizator). Se vede diferenta intre cand e martorul aprins si cand nu este. Probabil computerul limiteaza puterea motorului cand se aprinde martorul. Insa si dupa ce il sting, tot nu trage cum ar trebui. Multumesc mult ca-ti irosesti timpul cu problemele mele, insa chiar nu stiu unde sa ma mai adresez si ce sa fac.
Acum nu prea circul cu ea pentru ca in oras cred ca ajunge pe la 20 consumul, iar afara 15.

#10 Elco

Elco

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 293 posts
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Posted 02 September 2010 - 02:04 AM

Check Engine Light (CEL)nu este aprinsa la bord. Ii fac reset-ul in aceste conditii sau fac doar partea cu clapeta de admisie?
CEL-ul era aprins inainte de a schimba distributia iar dupa aceea nu s-a mai aprins decat din cauza ca mi-au scos catalizatorul( au zis ca e infundat), cand ating viteza de 120 la ora. Sting martorul cu un dispozitiv de testare pe care mi l-am cumparat( ELM 327) si softul permite resetarea martorului motor( CEL). Codul afisat cand se aprinde martorul, este acela de gaze poluante( nu are primul catalizator). Se vede diferenta intre cand e martorul aprins si cand nu este. Probabil computerul limiteaza puterea motorului cand se aprinde martorul. Insa si dupa ce il sting, tot nu trage cum ar trebui. Multumesc mult ca-ti irosesti timpul cu problemele mele, insa chiar nu stiu unde sa ma mai adresez si ce sa fac.
Acum nu prea circul cu ea pentru ca in oras cred ca ajunge pe la 20 consumul, iar afara 15.



WOW!!! de ce nu ai spus asta de la inceput?
Ai catalizatorul scos???
Ti se aprinde CEL si resetezi tu eroarea?
In cazul asta, mergi la un service serios si spune-le sa-ti repare masina:
-sa puna catalizator,
-sa-ti reseteze ecu si clapeta
-sa verifice sondele Lambda
si problema e rezolvata.

Poti reseta ECU si clapeta de admisie cand vrei tu.
Dar in situatia actuala, nu cred ca ajuta, avand in vedere ca e scos catalizatorul.

Edited by Elco, 02 September 2010 - 02:06 AM.


#11 b101ebe

b101ebe

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 5 posts

Posted 10 January 2011 - 12:52 AM

WOW!!! de ce nu ai spus asta de la inceput?
Ai catalizatorul scos???
Ti se aprinde CEL si resetezi tu eroarea?
In cazul asta, mergi la un service serios si spune-le sa-ti repare masina:
-sa puna catalizator,
-sa-ti reseteze ecu si clapeta
-sa verifice sondele Lambda
si problema e rezolvata.

Poti reseta ECU si clapeta de admisie cand vrei tu.
Dar in situatia actuala, nu cred ca ajuta, avand in vedere ca e scos catalizatorul.

Salut,
am revenit cu noutati. Am schimbat ambele catalizatoare, am fost la SERUS NISSAN si am testat din nou motorul cu Consult-II.
Nu da nici o eroare, toti parametrii sunt ok: unghi aprindere,vit relanti, timpi injectoare, sonda lambda, noxe.
Dupa ce am pus catalizatoarele, masina trage ceva mai bine, insa a crescut mai mult consumul, a ajuns in oras la 25/100km.
Am avut impresia ca dupa ce am facut chestiile alea de invatat pozitiile pedalei, clapeta, aerul, a inceput sa consume asa mult.
La bord nu se mai aprinde nici un martor. Ce zici sa repet iar resetarea ECU si celelalte? Nu stiu ce sa-i mai fac, acum ma omoara cu consumul asta, ca asa m-as multumi cum trage motorul, cu toate ca nu-i in regula. Apas pedala si abia cand incep sa o ridic, accelereaza si masina.
Poate-mi mai dai vreun sfat. Se mira si aia de la Nissan ca totul da bine si in schimb are consumul asta si nici nu trage ca lumea in panta.
Mi-au curatat si clapeta, dar degeaba. Ar putea fi totusi de la debitmetru?

#12 Elco

Elco

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 293 posts
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Posted 10 January 2011 - 08:23 AM

Debitmetrul ar putea fi una din cauzele consumului ridicat.
Inainte de a schimba debitmetrul, fa o resetare de ECU, apoi fa u drum extraurban sa vazi consumul.
La condus normal extraurban, consumul nu ar trebui sa sara de 11L/100Km.

#13 b101ebe

b101ebe

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 5 posts

Posted 11 January 2011 - 12:19 AM

Debitmetrul ar putea fi una din cauzele consumului ridicat.
Inainte de a schimba debitmetrul, fa o resetare de ECU, apoi fa u drum extraurban sa vazi consumul.
La condus normal extraurban, consumul nu ar trebui sa sara de 11L/100Km.

Cei de la Serus au facut resetarea ECU cu Consult-II, au invatat pozitiile clapetei si pedalei, au redus la 700 turatia de relanti( era cam 800).
Adevarul aste ca nu am mers decat in oras iar consumul asta de 25/100 l-am scos in aceste conditii. Acum se gandesc sa-mi faca upgrade la soft, este o varianta din 2009, dar le e cam teama ca n-au mai facut resoftare pe x-trail si nu stiu cum o sa mearga. Pe urma nu mai pot inscrie vechiul soft. Mi-e cam teama, mai ales ca nici ei nu-s prea hotarati. Motorul merge frumos, rotund la relanti, insa porneste cam greu la rece, la a doua cheie.
Poate mai imi dai vreun sfat. O sa fac si un drum afara, sa vad cat consuma. Ultima data, dupa punerea catalizatoarelor si resetarea ECU de mine, media afara iesise cam 12 la viteza de 130km/ora.

#14 Game101

Game101

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 3 posts

Posted 17 February 2011 - 01:54 PM

Trepidatii la motor la relanti.Am schimbat tamponul crezand ca asta este cauza,pe garantie a fost schimbat,insa am aceeasi problema.Cand este motorul rece,porneste,nu vibreaza asa tare,pe masura ce motorul se incalzeste,incepe sa vibreze.

Deci tamponul a fost schimbat si situatia a ramas la fel.
Masina este un X-Trail 2.0 dci model 2009

Am mai citit ca poate fi si de la volanta.

#15 bila

bila

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 2 posts

Posted 04 May 2011 - 10:36 PM

Salut,
am revenit cu noutati. Am schimbat ambele catalizatoare, am fost la SERUS NISSAN si am testat din nou motorul cu Consult-II.
Nu da nici o eroare, toti parametrii sunt ok: unghi aprindere,vit relanti, timpi injectoare, sonda lambda, noxe.
Dupa ce am pus catalizatoarele, masina trage ceva mai bine, insa a crescut mai mult consumul, a ajuns in oras la 25/100km.
Am avut impresia ca dupa ce am facut chestiile alea de invatat pozitiile pedalei, clapeta, aerul, a inceput sa consume asa mult.
La bord nu se mai aprinde nici un martor. Ce zici sa repet iar resetarea ECU si celelalte? Nu stiu ce sa-i mai fac, acum ma omoara cu consumul asta, ca asa m-as multumi cum trage motorul, cu toate ca nu-i in regula. Apas pedala si abia cand incep sa o ridic, accelereaza si masina.
Poate-mi mai dai vreun sfat. Se mira si aia de la Nissan ca totul da bine si in schimb are consumul asta si nici nu trage ca lumea in panta.
Mi-au curatat si clapeta, dar degeaba. Ar putea fi totusi de la debitmetru?



salut, este probabil sa fie un senzor de temperatura, care sa-ti dicteze un regim bogat, transmitind o valoare inferioara a temperaturii motorului.Asa se explica o crestere de putere atuci cind reduci. Ar trebui ca gazele de esapament sa aibe culoarea neagra si miros de benzina.

#16 alexvu

alexvu

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 21 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 03 July 2011 - 11:30 PM

Va salut.
Am si eu de 2 luni un T31 diesel 150cp din 2008. La cateva zile dupa ce l-am luat a aparut o "mica" problema... cateaodata, cand vrea el, se limiteaza, nu mai trece de 3000 rot, iar daca sunt un pic subturat si accelerez (fara a schimba in viteza inferioara) se opreste motorul...in mers...la orice viteza... Pe tester apare ceva legat de fuel pump dar nu pompa ci regulatorul. Am schimbat rampa cu totul, si inca un regulator, SCV parca... si nimic. Are cineva idee?
In alta ordine de idei se aude un frecat prin zona [lantului de la distributie... ce poate fi???

#17 alexvu

alexvu

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 21 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 03 July 2011 - 11:33 PM

Era sa uit, in oras consuma 13, afara, la 100km/h in jur de 8, la 140km/h, 13,5litri

Edited by alexvu, 05 July 2011 - 11:42 PM.


#18 Klausi

Klausi

    Advanced Member

  • Moderators
  • PipPipPip
  • 747 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Posted 07 July 2011 - 01:26 AM

Era sa uit, in oras consuma 13, afara, la 100km/h in jur de 8, la 140km/h, 13,5litri

Nu cumva fostul proprietar a facut vreo resoftare nereusita la ECU care a scapat verificarilor de la service?
Despre frecarea care se aude -daca e reala nu e OK. Trebuie s-o asculte o ureche de doctor de motoare neaparat.

#19 alexvu

alexvu

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 21 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 13 July 2011 - 08:34 PM

S-au rezolvat toate... dar cu cheltuiala si timp pierdut. Fostul proprietar a schimbat uleiul cand si-a amintit... asadar a largit lantul cu aproape 3cm..., noroc ca n-a sarit. Apoi se pare ca a pus motorina dupa ce a folosit-o cineva la curatat gunoaie cred, a reusit sa faca cele 4 injectoare sa curga, nu mai faceau presiune etc. Inainte nu pornea daca era AC-ul pornit, acum porneste, si tot asa. M-au rezolvat baietii de la Badsi, ii recomand.

#20 mac01

mac01

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 555 posts
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI

Posted 13 July 2011 - 11:49 PM

un X-Trail din 2008 ingenuncheata in asa hal?
dar ce a facut fostul proprietar? a considerat-o caruta?
naspa :(

Edited by mac01, 14 July 2011 - 07:14 AM.





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users