Jump to content


Photo

DISTRIBUTIE X-TRAIL T31


  • Please log in to reply
24 replies to this topic

#1 popescu gabriel

popescu gabriel

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 85 posts
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Posted 27 January 2011 - 03:26 PM

Recomand a se schimba distributia pentru x-trail T31 la 150.000 km
eu am 189.000 km si datorita uzurii distributiei am un deviz de reparatie de peste 7.000 ron
fiind cu ea in service a mai venit inca un x-trail T31 cu 163.000 km care avea acceasi problema, distributie uzata.
uzura distributiei duce la rupera culbutorilor, minim 5 am obs.
inlocuirea lor este costisitoare:
1. 30 ore manopera (2.500 ron)
2. 315 ron 1 culbutor (315x5= 1625 ron)
3. garnitura de chiloasa (400 ron)
4. chit distributie (780 ron)
5. chit accesorii (1.400 ron)
6. ulei motor (540 ron, include si filtru)
7. diverse neprevazute

Este un sfat ce ar trebui sa va puna pe ganduri.

pt mai mute detalii va rog sa ma contactati.

#2 NISSANEL

NISSANEL

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 18 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 27 January 2011 - 05:57 PM

Recomand a se schimba distributia pentru x-trail T31 la 150.000 km
eu am 189.000 km si datorita uzurii distributiei am un deviz de reparatie de peste 7.000 ron
fiind cu ea in service a mai venit inca un x-trail T31 cu 163.000 km care avea acceasi problema, distributie uzata.
uzura distributiei duce la rupera culbutorilor, minim 5 am obs.
inlocuirea lor este costisitoare:
1. 30 ore manopera (2.500 ron)
2. 315 ron 1 culbutor (315x5= 1625 ron)
3. garnitura de chiloasa (400 ron)
4. chit distributie (780 ron)
5. chit accesorii (1.400 ron)
6. ulei motor (540 ron, include si filtru)
7. diverse neprevazute

Este un sfat ce ar trebui sa va puna pe ganduri.

pt mai mute detalii va rog sa ma contactati.

salutare , cum adica la 150.000 KM ? La asta nu se face schimbarea la 60.000 ? Pana la urma e motor de renault , eu cam asa am schimbat la meganu' meu . Nu ma impuscati , nu stiu si nici nu mi-am batut capul cu asta , am doar 20.000 km cu tractorasu' meu . :unsure:

#3 mac01

mac01

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 570 posts
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI

Posted 27 January 2011 - 06:44 PM

@popescu gabriel:cand am luat masina am fost la reprezentanta sa o verific iar cei de acolo mi-au spus ca nu se schimba distributia ca este pe lant si se afla in interiorul motorului,si ca mergi cu motorul o viata.
ce vreau sa te intreb;
1;se schimba cumva si la un anumit numar de ani daca nu se face asa repede cei 150.000km?
2;este pe lant sau pe curea?
3;se afla in interiorul motorului?
mersi mult.
ce nenorociti cei de la service :angry: de ce m-or fi mintit! de parca nu ma duceam tot la ei sa schimb distributia.sau daca se rupea erau costurile mai mari si aveau si ei de lucru.chiar nu stiu ce sa mai cred cu astia de la service.sa le fie rusine!!!!!!

Edited by mac01, 27 January 2011 - 06:46 PM.


#4 popescu gabriel

popescu gabriel

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 85 posts
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Posted 27 January 2011 - 08:25 PM

tractorasele noastre au distributie pe lant.
distributia pe lant nu are termen de schimbare. doar cand se uzeaza. se zice ca atunci cand incepe uzura se aude un zgomot sisiit pe la motor. dezavantajul nostru e ca compartimentul motor este suficient de antifonat ca sa nu sesizam asa ceva.
analizand cu cei de la service(m-am implicat rau in problema asta a mea) am stabilit ca cel mai indicat in cazul motoraselor noastre sa se faca distributia la 150.000km, cel putin sa recomande acest lucru.
ghinionul e ca asta o stiu cei de la iasi de la renaul unde eu fac reparatia.
asa ca sfatul meu e ca pe la 150.000km sa schimbati distributia sau cel putin sa o verifice.
ce am vazut dezamagitor la acest motor e ca trebuie dat jos de pe masina pentru a face schimbul distributiei. daca nu e un mecanic priceput s-ar putea sa distruga capacul de la distributie si va trebui inlocuit. (in cazul meu l-a salvat :D)

#5 popescu gabriel

popescu gabriel

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 85 posts
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Posted 07 February 2011 - 11:15 AM

GATA AM SCOS TRACTORASUL DIN SERVICE :lol: :rolleyes:

defapt marti a fost scos, dar pana astazi a fost testat de mine sa vad daca nu mai sunt probleme. Si l-am testat de am zis ca ii ies pistoanele (am avut bafta sa am si unele lucrari in zone foarte greu accesibile). Fara probleme a functionat si ireprosabil au lucrat cei de la service (mai putin faza cu mecanicul, daca puneai un melc langa el se misca mai repede decat mecanicul la munca. dar a facut treaba responsabila si asta e mai important.)

#6 popescu gabriel

popescu gabriel

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 85 posts
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Posted 25 March 2011 - 11:22 PM

:angry:

tot in service sunt.

a picat pompa de ulei, firar ea de pompa. 2 sapt ii trebuie sa vina si 2 ore sa fie montata.

#7 mac01

mac01

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 570 posts
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI

Posted 25 March 2011 - 11:33 PM

imi pare rau de ce aud :( chiar ma intrebam de ce nu mai bantui forumul.
de ce dureaza 2 saptamani? nu au pe stoc la nici un magazin? la reprezentanta la nissan sau renault?

Edited by mac01, 26 March 2011 - 12:48 AM.


#8 popescu gabriel

popescu gabriel

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 85 posts
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Posted 26 March 2011 - 10:27 PM

imi pare rau de ce aud :( chiar ma intrebam de ce nu mai bantui forumul.
de ce dureaza 2 saptamani? nu au pe stoc la nici un magazin? la reprezentanta la nissan sau renault?


nu exista piesa in europa, originala. ca no name nu ma intereseaza. :D
sper sa fie ultima oara cand merg la serice pt o defectiune.

#9 popescu gabriel

popescu gabriel

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 85 posts
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Posted 01 April 2011 - 07:19 PM

:angry: :angry: :angry:

parca a intrat michiduta in motorul asta al meu

au inlocuit pompa de ulei, presiune "marfa" in motor, testata si ras testata pe bancul de probe, ce mai totul OK.

am iesit sa o testez si in mers, si dai si dai (mi se parea un sunet ciudat, dar credeam ca pana se face ungerea peste tot) pana a crapat turbo suflanta. In total test pe sosea, de la inlocuirea pompei de ulei, 10 Km si suflanta mea si-a dat duhu.

mii de nervi ce am de nu mai stiu ce sa mai zic, doar RABDARE. alte 10 zile de asteptare a piesei.

UIMIRE. daca comand la NISSAN turbo ma costa 83 mil. si vine in 6 zile :o
daca o comand la RENAUL turbo ma costa 47 mil. si vine in 10 zile. :o
am zis ca unii din ei au gresit codul, turbo sau altceva ca e prea mare diferenta.
din ambele parti am primit fotografia si schita piesei + codul ei. :o :blink: :o :blink:
identice cu cea defecta. Eu nu inteleg diferenta???????
normal ca o voi aduce pe cea mai ieftina chiar de mai stau 4 zile in +

daca si dupa ce schimb turbo mai crapa ceva cred ca o iau razna de tot.

dragii mei va tin la curent dupa ce pun si turbo pe ea.

numai bine si km cati mai multi fara incidente de nici un fel.

#10 mac01

mac01

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 570 posts
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI

Posted 01 April 2011 - 07:55 PM

chiar nu stiu ce sa mai zic :(
ai cheltuit o gramada de bani, cred ca esti negru de suparare.
m-ai cam pus pe ganduri :unsure:
sper sa fie ultima belea. nu poti sa reconditionezi turbina poate iesi mai ieftin? nu se poate nici asa sa bagi bani la infinit in motorul acesta. ma gandesc ca poate mai bine o mariti si iti iei alta. eu cred ca daca as fi in locul tau i-as lua frica si nu as mai tine-o.
sa nu te superi de cele scrise dar sunt doar niste pareri.
eu de obicei cand o masina imi face primele probleme grave, ma gandesc cum sa o rezolv cat mai ieftin, ca sa o vand sa-mi iau alta. nu este frumos acest lucru dar am ajuns la concluzia in decursul anilor ca este sanatos. am patit-o si eu pe propria piele, cand bagam bani in masini si tot nu iesea treaba buna.

Edited by mac01, 03 April 2011 - 12:22 AM.


#11 Klausi

Klausi

    Advanced Member

  • Moderators
  • PipPipPip
  • 747 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Posted 23 May 2011 - 01:12 PM

...
am iesit sa o testez si in mers, si dai si dai (mi se parea un sunet ciudat, dar credeam ca pana se face ungerea peste tot) pana a crapat turbo suflanta. In total test pe sosea, de la inlocuirea pompei de ulei, 10 Km si suflanta mea si-a dat duhu.
...


De asa ceva n-am mai auzit. Cum sa crape turbo ? Ce a crapat? Ce e motor cu reactie?
Eu cred ca domnii de la service au gasit un client cu bani si fac tot posibilul sa-i mai transfere din ei.
Plus ca putin mai sus scriai si de capacul de la distributie si de culbutori. Ce treaba au culbutorii cu distributia ??? :blink: Probabil ca au uzura dar atat.
Iar capacul de la distributie doar un cretin poate sa-l strice.
Motorul nu se da jos de pe masina pentru schimbarea lantului. In cel mai rau caz se desfac tampoanele de cauciuc si suportii si se lasa un pic mai jos sprijinit pe capre potrivite. Cum sa dai jos motorul pentru atat ?
La ce service te duci sa-l trecem pe lista neagra ?
Cat despre preturi - ai intrebat si la o alta firma ? Una din bucuresti de ex ? Nu cred ca pot da nume dar eu de fiecare data imi cumpar piesele si consumabilele originale Nissan dar nu de la dealer.
Turbosuflanta ta in caz ca e "stricata" se fabrica in Bucuresti la Turbomecanica. Poate gasesti o cale mai scurta cu mai putini intermediari.

Edited by Klausi, 23 May 2011 - 01:23 PM.


#12 popescu gabriel

popescu gabriel

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 85 posts
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Posted 23 May 2011 - 01:41 PM

De asa ceva n-am mai auzit. Cum sa crape turbo ? Ce a crapat? Ce e motor cu reactie?
Eu cred ca domnii de la service au gasit un client cu bani si fac tot posibilul sa-i mai transfere din ei.
Plus ca putin mai sus scriai si de capacul de la distributie si de culbutori. Ce treaba au culbutorii cu distributia ??? :blink: Probabil ca au uzura dar atat.
Iar capacul de la distributie doar un cretin poate sa-l strice.
Motorul nu se da jos de pe masina pentru schimbarea lantului. In cel mai rau caz se desfac tampoanele de cauciuc si suportii si se lasa un pic mai jos sprijinit pe capre potrivite. Cum sa dai jos motorul pentru atat ?
La ce service te duci sa-l trecem pe lista neagra ?
Cat despre preturi - ai intrebat si la o alta firma ? Una din bucuresti de ex ? Nu cred ca pot da nume dar eu de fiecare data imi cumpar piesele si consumabilele originale Nissan dar nu de la dealer.
Turbosuflanta ta in caz ca e "stricata" se fabrica in Bucuresti la Turbomecanica. Poate gasesti o cale mai scurta cu mai putini intermediari.


Nu iti doresc sa ai parte de schimbarea distributiei ca atunci imi vei da dreptate.
nu ai cum schimba distributia fara a da motorul jos, zic asta la X-TRAIL. iar capacul de la distributie este lipit cu un silicon si prins in suruburi. un meserias bun il desface fara al deteriora.
am manualul de service pt X-TRAIL si tot ce mi-au facut astia in service a fost cel mai eftin si cel mai corect (am optat pt piese originale si pt a fi langa masina pe toata perioada reparatiilor).
cand am zis ca a crapat turbo m-am referit ca a cedat, s-a stricat, s-a defectat. imi cer scuze ca am folosit o asa zisa metafora la a se strica cu a crapat :D
Distributia tine de culbutori deoarece acestia sunt atrenati de ea iar in cazul in care este data peste cap culbutorii crapa (ups, cedeaza :P)
Sincer va zic ca dupa ce am plecat din service cu masina ok am fost catalogat cel mai Kisat client cu cele mai mari pretentii de a se face lucrul ca la carte si altele. Raspunsul meu a fost scurt: NU ESTE VIATA TA PUSA IN PERICOL IN CAZUL UNOR REPARATII NEPROFESIONALE. raspunsul lor: nu a mai fost, au ramas fara cuvinte si cred ca data viitoare se vor gandi de 2 ori daca sa imi repare masina sau nu :D (glumesc). Consider ca am platit un pret rezonabil pt ceea ce mi-au reparat si in conditiile in care au facut reparatia.
Sfatul meu pt toti este ca atunci cand aveti o problema mai grave la masina nu acceptati serviceurile unde nu va accepta prezenta langa masina. Bun, acum o sa zica toti ca protectia muncii, ca nu e vaie, ca .... Un lucru e clar, cereti sa fiti prezenti langa masina, certi daca este necesar si impus a se face instructajul de protectia muncii, etc. Eu unul nu voi face reparatii dacat in astfel de conditii, sunt prea multe serviceuri cu oameni slab pregatiti care in inertia de asi face serviciul si a nu parea "meserias" fac reparatii de slaba calitate ceea ce duce apoi la alte probleme la masina si tot asa.
va doresc multi km fara probleme.

Edited by popescu gabriel, 23 May 2011 - 01:42 PM.


#13 Klausi

Klausi

    Advanced Member

  • Moderators
  • PipPipPip
  • 747 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Posted 23 May 2011 - 02:12 PM

Eu cred ca mai am pana la schimbarea distributiei la motorul meu. Am acelasi M9R de 150CP dar pus pe Qashqai. Abia am trecut de 60k cu masina asta.
Cat despre statul in service langa mecanic sunt perfect de acord. Romania nu e tara unde sa duci masina dimineata si sa vii seara s-o ridici. Si eu fac la fel.
Despre problemele pe care le-ati avut - in primul rand imi pare rau pt d-voastra pt ca stiu ce inseamna sa ai masina blocata in service.
Citind mai atent toata cronologia cred ca lucrurile au fost cat de cat legate. Ati mers pt schimbarea distributiei pentru ca au aparut probleme ? Sunete ciudate sau chiar s-a oprit motorul ?
Apoi defectul pompei de ulei - poate tot de la distributia uzata sau rupta ? Sau ceva mizerii cazute in motor care au infundat pur si simplu pompa? Si mai ciudat pare defectarea turbosuflantei. Ce anume a avut ?
Cat despre capacul de la distributie - si al meu a fost dat jos pt ca a avut un por minuscul si cum eu am folosit si la iesirea din iarna acelasi ulei (mai subtire decat cel de vara) a murdarit un pic in jurul capacului si a trebuit dat jos - curatat si repus pe pozitie.
Apropo de ulei - mi s-a parut cam ieftinut la 540 ron incluzand si filtrul. Ce ulei v-a pus ? X-trail nu are 7,5L necesarul de ulei ? Sau nu e acelasi motor 2.0 dci 150CP (sau 175CP) ?

#14 nic_ballo

nic_ballo

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 37 posts
  • Gender:Male
  • Location:italia (Tecuci - GL)

Posted 07 June 2011 - 08:30 PM

salutare tuturor cu tot respectul ptr opiniile vs mie mi se pare absurd tot ce aud. schimb cubultori cu distributia , turbo in valoare de2000 euro, ulei de iarna ,ulei de vara , mecanici ce trebuie sa stai langa ei ,probleme de motor cauzate de motorina proasta si multe altele . Sincer imi pare rau ca trebuie sa suportati toate astea. Eu sunt posesorul unui nissan din 2008 ,mot de 2000 schimbator aut. am cumparato acum un an la 30 000 km acum are aproape 60.000 e adevarat nu am avut probleme dar am prieteni care au si ei nissan mai vechi mai noi si nu intampina probleme ca ale voastre un turbo in italia montat pe tractor costa 1000 de euro cu garanzie nu asa reparam pana invatam mecanica. X-trailul ns e o masina f buna asa ca tind sa cred ca drumurile, motorina,uleiul ,mecanicii si sistemul din romania fac din posesorii de nissan niste victime (cu tot respectul, nu vreau sa supar sau sa jignesc pe nimeni) Spun toate astea ptr ca a trebuit sa trimit niste piese de schim din italia ptr o alta marca de masina care in rom costa 1200 euro montata , aici am cumparato cu 300 euro aceasi marca . Apropo aici sunt x-trailuri care au peste 200.000km facuti fara sa schimbe cubultorii , si piesele "no name" aici in italia isi fac treaba e adevarat nu toate dar mecanicul iti recomanda si iti explica tot ptr a economisi el castiga cu montatul si cu clientii multumiti nu numai cu piese originale (ptr gabriel).

#15 Klausi

Klausi

    Advanced Member

  • Moderators
  • PipPipPip
  • 747 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Posted 09 June 2011 - 02:43 PM

...

Perfect de acord cu tine, dar vorbim de medie. Asa cum si in Italia si in alte tari sunt ageamii asa sunt si in romanica. Problema este ca aici au o densitate mai mare. Deci probabilitatea de a nimeri la unu este mai mare aici in romanica. De aici si necesitatea de a sta langa mecanic si de a nu fi complet pe dinafara de domeniul mecanicii. Altfel iti asumi riscul de rigoare.
Cat priveste preturile - si aici suntem in avantaj. :lol: Daca tot ai prins un client care plateste fara sa puna multe intrebari il faci pana la capat. De adaosuri comerciale nu mai vorbesc. In Italia costa 50 euro o bucata de hartie numita filtru de aer conditionat? ;)
Mai adauga la cocteilul de mai sus faptul ca in vest mecanicii desfac si repara nissan de cativa zeci de ani iar aici in romanica doar de 4-5 ani si au invatat meserie pe motorul de dacia 1300.
Ref la uleiuri de vara-iarna - nu stiu cum e clima in italia dar aici iarna la munte in harcov sunt frecvent -20 grade celsius si uneori chiar mai mult, iar vara in bucuresti 35 de grade e ceva normal. Adica la capetele intervalului de temperaturi recomandate pentru 0w30 sau 5w30.
Nu e un must dar daca poti sa faci schimbul pe anotimpuri e mai bine pt motor.

#16 nic_ballo

nic_ballo

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 37 posts
  • Gender:Male
  • Location:italia (Tecuci - GL)

Posted 09 June 2011 - 03:56 PM

[quote name='Klausi' date='09 June 2011 - 02:43 PM' timestamp='1307623426' post='6268']
suntem pe aceasi unda ma bucur ca am fost inteles :)






#17 mark

mark

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 4 posts

Posted 22 June 2011 - 02:03 PM

salutare tuturor cu tot respectul ptr opiniile vs mie mi se pare absurd tot ce aud. schimb cubultori cu distributia , turbo in valoare de2000 euro, ulei de iarna ,ulei de vara , mecanici ce trebuie sa stai langa ei ,probleme de motor cauzate de motorina proasta si multe altele . Sincer imi pare rau ca trebuie sa suportati toate astea. Eu sunt posesorul unui nissan din 2008 ,mot de 2000 schimbator aut. am cumparato acum un an la 30 000 km acum are aproape 60.000 e adevarat nu am avut probleme dar am prieteni care au si ei nissan mai vechi mai noi si nu intampina probleme ca ale voastre un turbo in italia montat pe tractor costa 1000 de euro cu garanzie nu asa reparam pana invatam mecanica. X-trailul ns e o masina f buna asa ca tind sa cred ca drumurile, motorina,uleiul ,mecanicii si sistemul din romania fac din posesorii de nissan niste victime (cu tot respectul, nu vreau sa supar sau sa jignesc pe nimeni) Spun toate astea ptr ca a trebuit sa trimit niste piese de schim din italia ptr o alta marca de masina care in rom costa 1200 euro montata , aici am cumparato cu 300 euro aceasi marca . Apropo aici sunt x-trailuri care au peste 200.000km facuti fara sa schimbe cubultorii , si piesele "no name" aici in italia isi fac treaba e adevarat nu toate dar mecanicul iti recomanda si iti explica tot ptr a economisi el castiga cu montatul si cu clientii multumiti nu numai cu piese originale (ptr gabriel).

Nu am avut ce face si am intrat pe forum sa ma sperii de problemele cu distributia,turbo etc.Si eu am un Nissan x-trail din 2003 cu motor de 2,2 diesel am 183000 de km ,nu am schimbat distributia tot pe motivul ca la service Nissan unde repar eu masina mi s-a spus ca distributia este pe lant si ca e in regula.Masina este ok merge bine, in ultimul timp am bagat totusi ceva bani in ea dar pt treburi minore zic eu cum ar fi inlocuit fulie curea ACC ,Curea alternator,placute frana , ulei, filtre si un rulment roata dreapta fata care a costat cel mai scump peste 400 ron fara manopera. Preturile la service de la reprezentata Nissan mi se par destul de mari, poate la alte service-uri no name de cartier as scapa la jumatate dar am zis si eu ca si alt comentator ca viata mea e mai importanta decit banii si am preferat varianta asta.Despre reparatiile din service s-ar putea spune multe lucruri negative dar cred ca asta este un punct comun la marea majoritate a service-urilor de la noi (mai am si experienta Peugeot ca am si un 407)Si in incheiere sa va spun si eu una legata de Nissan. Stiti cit m-a costat o cheie cu telecomanda la X-TRAIL? Nu cred ca ghiciti din 3 incercari? Am comandat=o ca era deja uzata in ultimul hal, mi s-a spus ca, costa 400 si ceva de lei, a venit dupa vreo 3 saptamini cind m-au taxat suma pe factura ajunsese 1027 lei suma care mi s-a parut exagerata pt o simpla cheie fie ea si de Nissan, dar mi s-a explicat ca nu e asa simpla si se compune din 2 bucati cheia 296,50 lei si telecomanda 425,18 sumele sant fara tva pe factura si chiar asa figureaza pefactura pozitia 1 cheia si INTRERUPATOR Nissan. Nu am fost convins de ce mi-au explicat, am achitat-o dar am ramas si acum cu impresia de pacaleala sau jecmaneala cum vreti sa o numiti, in cele din urma e acelasi lucru.

#18 Klausi

Klausi

    Advanced Member

  • Moderators
  • PipPipPip
  • 747 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Posted 23 June 2011 - 12:44 AM

...

Preturile de la noi sunt mai mari in majoritatea cazurilor decat in vest. Daca vreti sa verificati daca pretul e teapa puteti merge pe w w w. arnex. r u si dati codul piesei si aflati cat costa in rusia. De obicei preturile lor sunt cu cca 30-35 % mai mici decat la reprezentanta in romanica. Dar aveti un etalon.
Apoi nu va opreste nimeni sa cautati in vest. Cei din partea de vest a tarii sunt conectati mai bine la adaosurile normale de dincolo de granita si teoretic va puteti comanda piese si chiar face revizia la orice reprezentanta Nissan din europa.
Comoditatea se plateste scump in .ro! ;)

#19 alexvu

alexvu

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 21 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 16 July 2011 - 09:13 AM

Domnilor, un sfat.
X-trail -ul meu din 2008 cu 92000km a ajuns la service cu mai multe belele. Printre altele se auzea si o frecare din zona distributiei. Manopera a fost undeva la 5-600 lei dar rezultatul important. Lantul era uzat si mai largit cu 3 cm fata de normal, intinzatorul nu il mai tinea maxim de intins din cauza asta si va dati seama ce s-ar fi putut intampla daca sarea sau chiar ceda.
Asadar "distributie pe viata ca e pe lant" e un termen pentru cei care fac 5000 de km pe an cu 70 km la ora. Daca e si second masina si s-a mers urat cu ea , si nu s-a schimbat uleiul la timp rezultatul e cum v-am spus mai sus.
Sfatul meu, la cel mai mic zgomot sau fashait din acea zona cheltuiti ceva ca altfel o sa cheltuiti inzecit. Motorul nu se da jos si nici capacul nu se strica.

#20 alexvu

alexvu

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 21 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 16 July 2011 - 09:14 AM

E vorba de 2.0 dCi cu 150 cp.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users